Afscheid kdv, bso en school... cadeau tips gezocht! !

20-08-2014 11:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort verhuizen en ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor de opvang en de basisschool..

heb te maken met 4 verschillende dagverblijf groepen en 2 klassen op school.

de oudste 2 hebben ook op elke groep van dat dagverblijf gezeten en de jongste zit steeds in een andere groep.



bij elkaar dus zo'n 15 leidsters en juffen die ik niet allemaal een cadeaubon kan geven..



ik zoek dus naar een idee voor 1 cadeau voor de opvang en 1 cadeau voor de school..



iemand tips ??
Alle reacties Link kopieren
Ik geef altijd een leesboek voor de groep. En met trakteren voor de juffen een luxe koek en een persoonlijke kaart. Wel alleen voor die begeleidsters die echt op de groep stonden.
Een mooi boek inderdaad. En wat lekkers.
Alle reacties Link kopieren
Kdv: ik zag van de week bij Blokker uitdeelboekjes van Woezel en Pip, 16 stuks voor ¤9,99 (is maar een idee) of misschien een leuk voorleesboek voor de leidsters.



Bso: Misschien een paar springtouwen of wat ander buitenspeelgoed?



Klas: Een leuk boek/dvd met evt wat lekkers voor de juf.
Bi sonraki hayatimda gel.
Een taart voor de leidsters van het KDV en bijvoorbeeld een boek voor de twee groepen waar je kind in zit, kinderen in hebben gezeten.



Voor school is het volgens mij niet gebruikelijk om iets te geven voor de klas, zoals een boek. Daar zou ik wat lekkers doen voor de klas en eventueel een cadeaubon voor de juffen.



BSO een leuk spel, binnen of buitenspeelgoed.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helemaal geen cadeau geven. Je geeft de vuilnisman toch ook geen afscheidscadeau omdat hij elke wek zo keurig je container leegde.



Waarom zou je de juf dan wel een cadeau geven omdat ze gewoon haar werk deed. Het is niet dat je bevriend met ze bent.



Ik vind het een rare gewoonte om cadeaus te geven omdat je weggaat.
quote:sugarmiss schreef op 20 augustus 2014 @ 11:49:



Ik vind het een rare gewoonte om cadeaus te geven omdat je weggaat.Veel mensen trakteren op hun laatste werkdag. Ook raar?
Alle reacties Link kopieren
ik zou kiezen voor een voorleesboek. daar heeft het hele kdv wat aan!

voor school.. ik vind dat van buitenspeelgoed wel een goed idee!
Ik ben niet zo van de cadeautjes geven. Wil je toch wat doen haal dan iets lekkers voor iedereen.
Op school de klas trakteren en eventueel iets kleins voor de leerkracht, een reep chocolade of een klein plantje als je dat leuk vindt.

Op het kdv vind ik een boek voor de groep heel leuk, maar ook daar kan je gewoon trakteren en iets kleins voor de vaste leidsters doen.
Alle reacties Link kopieren
Iets lekkers voor iedereen of een voorleesboek
Zoek keiensteentjes en beschilder ze met je bent een kei of iets dergelijks. En een feestelijke taart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven