Aprilmama's 2014

29-07-2014 23:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer in april bevallen?? Schrijven jullie gezellig mee over alles?



Ik ben zelf 15 april voor de 2de keer mama geworden. Ik heb een zoontje van 2 en nu een meisje van 3,5 maand;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

Ik ben 29 april bevallen van een tweede meisje, de oudste is 3.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ;) op die dag was ik uitgerekend!!

Hoe was je zwangerschap en bevalling? Leuk 2 meisjes;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben in april voor het eerst bevallen. Mijn dochter (voelt soms nog gek om te zeggen ) is ook 3,5 maand nu.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je mee schrijft Katrine ;) en gefeliciteerd. Inderdaad gek he ;)
Alle reacties Link kopieren
De zwangerschap was hier niet echt een feest, eerste drie maanden regelmatig flinke bloedingen gehad zonder gevonden oorzaak. Daarnaast 20 weken lang misselijk en overgeven en vanaf 30 weken moeten stoppen met werken door bekkeninstabiliteit...erg pittig dus zeker met al een kleintje die aandacht nodig heeft!



Maar de bevalling was dan wel weer heel makkelijk, drie uurtjes van begin tot eind en maar een keer hoeven persen :-)
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet fijn zeg, en nu geen last meer van je bekken??



Ik had nu ook weer bloedingen(eerste zwangerschap ook) ook geen oorzaak. Toen met 25 weken een hele hoge hartslag en werd ik opgenomen. Vanaf week 16 had ik al bekkeninstabiliteit. Dus ook hier geen fijne zwangerschap met een peutertje rond rennend.



En helaas is de bekkenpijn na de bevalling alleen maar erger geworden. Moet er vandaag weer voor naar het ziekenhuis. Kan soms niet meer lopen van de pijn. De bevalling was erg snel en deed niet veel pijn..
Alle reacties Link kopieren
Jee jij dus ook al geen fijne zwangerschap. Bij de eerste had ik inderdaad ook die bloedingen maar geen last van m'n bekken dus dat viel wel tegen. Gelukkig was die pijn na de bevalling wel gelijk een stuk minder maar ik ben nog steeds niet helemaal de oude. Vooral bij tillen en lang staan/lopen krijg ik nog last, misschien toch ook maar weer naar de fysio..



Hoop voor jou dat ze in het ziekenhuis iets voor je kunnen doen!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje het lijkt net of we dezelfde zwangerschappen hebben gehad haha. Gelukkig 2 gezonde kinderen?? Hier 2 super lieve gezonde kindjes, dat maakt de pijn al vaak minder erg.



Inderdaad het te lang dingen doen. Ik heb voor mezelf een heel schema wat ik elke dag doe. Met rust momenten en we hebben een schoonmaakster. Dat scheelt enorm..
Alle reacties Link kopieren
Haha nou bij die zwangerschappen kan ik me ook aansluiten, wat een ramp... En al dat overgeven, brrr. Er zijn nog steeds dingen die ik niet eet



Zodra mijn fysio terug is van vakantie meld ik me weer! Maar gelukkig een gezonde lieve en hele schattige baby, ik heb het er zo nog een keer voor over



Zijn jullie alweer aan het werk gegaan of voornamelijk thuis met twee kleintjes?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt inderdaad wel heel erg op elkaar :-) maar inderdaad gelukkig twee gezonde meiden! Baby is heerlijk vrolijk en doet het supergoed, de oudste zit in een fase van uitproberen en zoekt de grenzen op, erg vermoeiend..



Ik ben nu nog thuis met de kinderen, in september ga ik weer beginnen met werken. Ik zie er wel een beetje tegenop maar aan de andere kant heb ik ook wel weer zin om te gaan werken!
Alle reacties Link kopieren
Lekker om nog even vrij te zijn he, ik hoef pas in oktober. Nog even lekker genieten. Mijn zoontje blijft wel gewoon 2 dagen naar de opvang gaan. Hij vindt het daar erg leuk dus dan veranderd er tenminste niet zoveel.



Katrine: ja ik zou nooit te lang wachten met Fysio. Wanneer moet jij weer beginnen?



Lif: hou oud is de oudste? Mijn zoontje is 2 jaar en 4 maanden, met 1,5 jaar kwam bij hem de uit probeer fase al. En nu lijkt hij steeds rustiger te worden. Tuurlijk probeerd hij nog steeds alles uit, maarja daar zijn het peuters voor;)



Gisteren een behoorlijk drukke dag gehad. Ik merk dat me dat eigenlijk niet lukt. Nu lig ik met enorm veel pijn in bed:(
Alle reacties Link kopieren
O wat heerlijk dat jullie nog even vrij zijn. Ik ben alweer een paar weken aan het werken. Daar had ik ook veel zin in, maar nu heb ik steeds vooral veel zin om naar huis te gaan



Ik heb wel lang gewacht met de fysio, wilde na de bevalling even geen polonaise aan m'n lijf meer... En ik hoopte eerlijk gezegd dat het vanzelf beter zou gaan, de VK had me goede hoop gegeven.



Hebben jullie baby's last van de warmte of valt het mee? Ik merk dat de mijne overdag veeeel minder slaapt.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleine meisje is ziek, erg rot met die benauwdheid!!
Alle reacties Link kopieren
O wat zielig! Lekker veel stomen in de badkamer, helpt dat? Baby is hier verkouden, maar heeft ze gelukkig niet erg veel last van.



Vraagje: beginnen jullie nu met 4 maanden met groente/fruit of later? Ik lees zoveel verschillende dingen...
Alle reacties Link kopieren
Nee ze heeft buikgriep, maar in huis blijft het zo benauwd.

Met 4 maanden begin ik met fruit. Kun je gewoon mee beginnen en kijken wat ze ervan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend hitte in huis, ik zet ook elke dag alles even tegen elkaar open. Zielig voor je meisje, hopelijk voelt ze zich snel weer beter.



Ga ik proberen, ben benieuwd, ze kijkt echt al als wij iets eten of drinken.
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook alles open, maar dat helpt helemaal niet. Kamer van mijn zoontje 28 graden. Van mijn dochtertje 24 graden.



Ja als ze beginnen te smakken wanneer jullie iets eten is het tijd voor fruit of groente. Ik moet er alleen nog mee wachten, zou er vrijdag mee beginnen. Maar eerst moeten haar darmen rust hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Hier een snotterig meisje met dichtgeplakte oogjes, ziet er erg zielig uit maar gelukkig heeft ze er zelf nog niet zoveel last van. Bij ons is het binnen ook nog steeds zo warm, mag van mij nu wel wat afkoelen.



Bij de oudste hebben we tot 6 maanden gewacht met groente en fruit ivm veel voedselallergien in de familie, weet nog niet wat we nu gaan doen, ze lijkt er nog niet veel interesse voor te hebben.



Dit weekend hebben we een bruiloft dus hoop dat ze dan weer wat opgeknapt is, en dat het weer meezit want ze heeft zo'n schattig zomers jurkje



Beterschap voor je meisje mamaroos!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het?
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_178870 wijzigde dit bericht op 14-04-2015 14:05
Reden: ....
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven