Baby- en kinderkleding #3

17-04-2014 15:44 4083 berichten
Het was echt hoog tijd voor deel III. Hier vind je deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers



Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 62Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116 zoon maat 104dochter maat 56/62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 74Siskababy onderweg! Sitkadochter maat 110-teuntje-dochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110







Leuke rompers bij zeeman dus daar ging het over!
Is dit topic trouwens wel sticky? Blijft ie bovenaan in de lijst staan, net zoals de vorige?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil deze ook sticky! Dat was zo handig.
Ik heb gevraagd om een slotje op deel II en om deze sticky te maken.
quote:Lebowski schreef op 17 april 2014 @ 15:52:

Ik heb gevraagd om een slotje op deel II en om deze sticky te maken.Je bent geweldig
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig ik schoot in de stress zag geen reactieveld meer en kon niet quoten enzo! Maar we zijn er nog!!!!
Ik sluit me aan! Altijd handig om nu alvast tips te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zag die rompers van Zeeman ook, maar zoontje heeft genoeg rompers en draagt nu ook af en toe onderbroekjes en hemdjes. Vindt hij zelf helemaal geweldig.

Tegenwoordig kiest hij ook af en toe zelf uit wat hij aan wil hij heeft duidelijk eigen voorkeuren. En tot nu toe kiest hij combinaties die ik zelf ook leuk vind staan.



Met kerst had ik bij H&M lakschoentjes gekocht, die wil hij soms ook opeens per se aan, z'n dansschoenen noemt hij ze!



En de verkoop van Lief gaat inderdaad vast kelderen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Had gelijk even een tabel in de tweede post gedaan Lebo met jongen/meisje, leeftijd, maat etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me graag aan!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Rompers en shirtjes en alles van Lief! met het woord Stoer erop, vind ik echt afschuwelijk.. Helemaal als nog kleine baby's het dragen, is niets stoers aan.
Alle reacties Link kopieren
En waar is die hele waslijst met webshops?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaan we nog een tabel maken?
Ik beken, ik vind sommige di gen van lief wel leuk



En frendz heeft zeker in de opruimin erg prettig geprijsde kleding.
Gevonden
Alle reacties Link kopieren
We kunnen ook strafpunten uit gaan delen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Foei Teuntje!
Alle reacties Link kopieren
Zoon heeft vandaag zelf nieuwe schoenen uitgezocht:







De haaischoenen waren helaas te hoog (leken wel halfhoge laarzen) voor zoons magere beentjes. De 'kikkerschoenen' worden de 'nette' schoenen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief kindje in de begin post btw.
Als eerste pakjed heb ik een rompertje vsn Petit Bateau, een pyjamaatje van Petit Bateau en witte sokjes en mutsje van de H&M.En voor naar huis een pakje van Boots.

Als backup heb ik nog een unisex pakje van de jongens
Ooh leuke schoenen, Lemoos!



En ik ben ook voor de tabel met de leeftijden van de kinderen etc. Ik onthoud bijna niet meer wie er nu zoons en/of dochters heeft en in welke leeftijd etc.
Liubi : pakje van boots? De apotheek?
Alle reacties Link kopieren
Alleen Lebowski heeft de superpowers omm een tabel toe te voegen



@Liubi: Oh, dat kan ik mij nog zo goed herinneren. Het uitkiezen van het eerste pakje .
lemoos2 wijzigde dit bericht op 17-04-2014 20:37
Reden: Rare suggestie iPad
% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
@DH: de Britse variant van de prenatal.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven