Baby uitschelden

01-09-2014 00:09 88 berichten
Goedenavond!



Ik heb een vraagje, mijn nieuwe buren die hebben een baby. En soms begint hun baby te huilen rond 3/4 uur in de ochtend. Maar mijn buren die worden elke keer erg boos en schelden de baby dan uit. Het is erg gehorig hier dus ik kan bijna alles horen wanneer het erg stil is.



Ze schreeuwen onder andere dit:



'Nou ophouwe he godverdomme!!!'

'Jy moet slapen!!!'

'Jy moet je bek houden!!!'

'Ben je helemaal besodemieterd!!!'



Dat is wat ik onthouden heb..

Ik vind het erg zielig en ik ben bang dat ze die baby dan ook wat aandoen want ze worden wel elke keer echt heel erg boos.

Ik snap dat het voor hun erg vermoeiend moet zijn als hun baby midden in de nacht begint te huilen en dat ze dan niet kunnen slapen of zo, maar het hoort er nou eenmaal bij en ik vind het gewoon erg zielig want baby's die kunnen nog helemaal niet communiceren..



Dus, ik vroeg me af of ik hier wat aan zou moeten/kunnen doen.



Ik ben zelf een erg verlegen meisje dus ik durf ze echt niet aan te spreken erop, ik ken ze niet en ik vertrouw ze niet zo.



Groetjes, x
Alle reacties Link kopieren
Is het echt tegen de baby of misschien tegen elkaar?
verba volant, scripta manent.
Bel AMK dit is niet normaal
Wtf. Ze kunnen de baby beter voeden.



Maar hebben ze het idd niet tegen elkaar?
Alle reacties Link kopieren
* valt flauw



Omg wat erg voor dat onschuldig kind. Ik zou eens een gesprek aangaan met deze psychopaten
Hebben ze het echt tegen de baby? Dat lijkt mij wel heel erg sterk.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat de baby om 02.00 gaat brullen, ma stoot pa aan met de vraag of hij even wil gaan kijken. Die schreeuwt dat ze gvd moet ophouden en roept naar de baby dat hij moet slapen, waarop ma repliceert dat hij zijn bek moet houden en dat hij helemaal besodemieterd is. Zou ook nog kunnen.
verba volant, scripta manent.
Nee ze hebben het niet tegen elkaar, meestal hoor ik die man en het is precies wanneer die baby huilt dus het is volgens mij wel vrij logisch dat hij het tegen de baby heeft..
quote:matroesjka_ schreef op 01 september 2014 @ 00:11:

Wtf. Ze kunnen de baby beter voeden.



Maar hebben ze het idd niet tegen elkaar?als ze het tegen elkaar hebben is het net zo zorgelijk, het is heel hard want de buren kunnen het horen, het is gewelddadige taal en er is een baby in huis. AMK melden, dit houdt niet op, niet vanzelf
Alle reacties Link kopieren
doe maar amk.bah wat een kort lontje hebben ze. Mijn tweeling huilde elk uur en ja bent vermoeid en wil het liefst lekker slapen, maar schelden tegen een hopeloos wezentje. Wat een foute wereld pfff
Alle reacties Link kopieren
En overdag? Wat hoor je dan?
Is ook lastig, een huilende baby als je lekker wil slapen...



Is natuurlijk niet normaal, als dit regelmatig gebeurt dan zou ik hier wel melding van maken.
quote:Frizz schreef op 01 september 2014 @ 00:21:

En overdag? Wat hoor je dan?Overdag hoor ik niets, ik wist eerst niet eens dat ze een baby hadden. Ze wonen hier ook niet zo lang, misschien 1 a 2 maanden.
meld nou
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2014 @ 00:16:

[...]



als ze het tegen elkaar hebben is het net zo zorgelijk, het is heel hard want de buren kunnen het horen, het is gewelddadige taal en er is een baby in huis. AMK melden, dit houdt niet op, niet vanzelfJa, ik denk dat ik het morgen toch maar zal vermelden. Bedankt voor uw begrip en voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook melden. Goed dat je je bezorgdheid deelt, dat zouden meer mensen moeten doen.
Life is short. Eat dessert first.
inderdaad
ik zou t ook melden! want stel je nou voor dat ze die baby wat aangaan doen, dan denk ik echt dat je de rest van je leven schuldgevoelens zult hebben
Alle reacties Link kopieren
Zeker AMK bellen dit Kan Echt Niet! Straks doen ze dat baby-tje iets aan en je kunt anoniem melden dus zij komen nooit te weten dat jij hebt gemeld
Wat Knor zegt. Echt melden, je hoeft zelf niks te vrezen maar dit kleintje heeft hulp nodig. Voordat het te laat is.
Helaas zijn er téveel mensen die nooit kinderen hadden moeten krijgen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2014 @ 00:16:

[...]



als ze het tegen elkaar hebben is het net zo zorgelijk, het is heel hard want de buren kunnen het horen, het is gewelddadige taal en er is een baby in huis. AMK melden, dit houdt niet op, niet vanzelf

Wij hebben midden in de nacht ook weleens zulk soort ruzie's gehad hoor. Vermoeidheid maakt je gek, dan roep je soms stomme dingen naar elkaar. En ja, dit is vanzelf ook weer over gegaan toen dochter eindelijk door ging slapen en ik niet meer op zoek was naar redenen waarom ze wakker was.

Maar goed, dit gebeurde bij ons een enkele keer. Niet dagelijks, dat scheelt natuurlijk wel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben normaliter niet zo van het meldingen maken enzo, maar ik vind dit toch wel zorgelijk klinken. Als ze zo tegen de baby tekeer gaan is dat natuurlijk een verschrikking en moet dat meteen stoppen. En als ze elkaar op die manier voor rotte vis uitmaken, is dat ook niet bepaald goed voor hun kind. Wat Desperate_Housewive zegt herken ik wel een beetje, dat slaapgebrek je echt een beetje gek kan maken en mijn man en ik hebben dus ook weleens woorden gehad 's nachts als we weer eens de halve nacht met een kind in de weer waren. Maar dergelijke taal hebben we sowieso nooit tegen elkaar gebruikt.



Ik denk dat ik er dus wel even een belletje aan zou wagen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Goed dat je het gaat melden. Arme baby en arme ouders. Mijn oudste was een huilbaby en hoewel ik nooit tegen hem gescholden heb, heb ik de neiging wel gehad. Gewoon uit pure vermoeidheid. Die ouders hebben hulp nodig.
quote:Chryssa schreef op 01 september 2014 @ 07:54:

Ik ben normaliter niet zo van het meldingen maken enzo, maar ik vind dit toch wel zorgelijk klinken. Als ze zo tegen de baby tekeer gaan is dat natuurlijk een verschrikking en moet dat meteen stoppen. En als ze elkaar op die manier voor rotte vis uitmaken, is dat ook niet bepaald goed voor hun kind. Wat Desperate_Housewive zegt herken ik wel een beetje, dat slaapgebrek je echt een beetje gek kan maken en mijn man en ik hebben dus ook weleens woorden gehad 's nachts als we weer eens de halve nacht met een kind in de weer waren. Maar dergelijke taal hebben we sowieso nooit tegen elkaar gebruikt.



Ik denk dat ik er dus wel even een belletje aan zou wagen.

Als het idd echt tegen de baby is en je weet dit zeker, dan zou ik ook wel bellen. En als het elke nacht is idd ook. Dat is wel zorgelijk.

Als het ooit eens een keer voor komt en het zou ook kunnen dat ze het tegen elkaar hebben, dan vind ik dat nog wel begrijpelijk. Er komt zoveel op je af met een baby ineens, icm slaapgebrek, onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je dan eens uit je slof schiet tegen elkaar. Maar idd nooit tegen een baby op deze manier, daar zou ik wel even over bellen als het zo vaak voor komt en het idd echt tegen het kindje is. Blijkbaar komen ze er zelf niet uit en hebben ze hulp nodig hiermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven