Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:46.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Kinderen
  4. Babykamer inrichting kopen, waar?

Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 19-06-2010 06:56.

[ Babykamer inrichting kopen, waar? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. Hallo,
    Ik ben nu eindelijk klaar met de verbouwing van de babykamer en moet nu beginnen met de inrichting . Ik vraag me af waar ik kwalitatieve babymeubels kan kopen die ook goedkoop zijn. Ik heb al gekeken bij babypark, prenatal en babydump, maar de prijzen vallen nog steeds tegen. Ik heb ook een bugdet vast gesteld van 500 euro voor een commode, ledikant en een kleedtafel. Ik weet niet of mijn budget reeel is, maar ik wil ook geen 2e hands spullen kopen. Niet dat ik tegen 2e hands ben, maar uit principe wil ik alles nieuw voor mijn baby kopen.
    Alvast bedankt voor de kooptips.

1. Bij ikea hebben ze leuke en betaalbare baby spullen.

Leef van dag tot dag, niemand heeft je morgen beloofd.

2. Ikea! :cheer:

Heb je haar weer...

3. Hm als je alles nieuw wilt voor 500 euro wordt het wel lastig volgens mij. Heb je al bij IKEA gekeken? Ik wil je ondanks je bezwaar toch Marktplaats aanraden, mijn (bijna) gehele baby-uitzet komt van MP vandaan en ik vind het super!

4. Een commode is toch een kleedtafel?

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.

5. Duitsland ? Die ledikantjes van 70x140 cm zijn echt ideaal, ik was er dolblij mee.

http://www.spielzeug-markt.com

Doorklikken op Aktuelles Angebot / Preisliste.

Komplettes Kinderzimmer
    Alle Möbelstücke in Buchedekor, modern und ansprechend gestaltet.
    Baby / Kinderbett, größe 70x140 cm, mit Lattenrost und Schlupfsprossen
    Wickelkommode, mit Wickelanbau
    Kleiderschrank, mit Inneneinteilung: Wäschefach und Kleiderstange
    Alle 3 Möbelstücke zum Komplettpreis
    239,99

6. Heb je bij het Babypark gouda ook in de fabrieksdump gekeken? Daar moeten ze toch te vinden zijn voor 500 euro.

7. Kinderzimmer "Niko"
    Alle Möbelstücke in Buchedekor, Griffe der Türen und Schubladen kindgerecht in butem Primärfarben-Design gestaltet.
    Verwandlungsbett Größe 70x140 cm, mit Lattenrost, später optional auch umbaubar zum Juniorbett für ältere Kinder
    Wickelkommode, inkl. Wickelanbau
    Sehr großer, extra breiter 3 türiger Kleiderschrank
    Alle 3 Möbelstücke zum Komplettpreis
    299,99

Dat ombouwen is een fantastisch systeem, Moppekind kon tot zijn zesde nog wel in het bed liggen, maar kreeg van opa&oma een nieuw bed.

8. Voor 500 euro haal dat je dat wel bij Ikea, check:
    http://www.ikea.com/nl/nl ... nts/childrens_ikea/18701/

Succes

9. Jeeuuhh, Moppetoet, had ik dat maar eerder geweten!
    Wat is het daar een stuk goedkoper zeg!

Tia Dalma! Out and about eh? You add an agreeable sense of the macabre to any delirium. - Captain Jack Sparrow

10. En geloof me, die Duitse kwaliteit is onvoorstelbaar goed.

Wij hadden een massief houten ledikant van 3,5 centimeter dik grenen + ombouwset voor EUR 149,00. Matrasje EUR 80,00.

11. http://www.babypark.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/135x135/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/a/capri-wit_3.jpg

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.

12. Ikea!

Oh, die kamers op de site van jou zien er ook goed uit, Moppetoet!

wallace wijzigde dit bericht op 16-06-2010 21:55 met 87%: toevoeging
    Het extreme is altijd tijdelijk

13. Waarom wil je een aankleedtafel EN een commode?
    Ik heb een ladekast van ikea als aankleedtafel/commode

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90145268
    Aankleedkussen er op en klaar

Wij hebben gelijk een ledikantje genomen, niet eerst een wiegje. In het ledikantje kan je kindje vanaf de geboorte tot ong 2,5-3 jaar.
    Met matrasje, dekbedje en kussentje (voor later), en beddengoed kostte dat geloof ik ong. 150 euro. Ik heb er later nog bij een babyspeciaalzaak een dekentje en lakentje bij gekocht want kleine baby's kan je beter niet onder een dekbedje leggen.

Wil je voor die 500 euro ook nog een kast? Of alleen iets om je kindje op aan te kleden en wat troep als luiers en doekjes in te stoppen en een bedje met alles er op en er aan?

14. http://www.babykamer.nl/resources/room/floridacremona_1607-web.jpg

15. Wij hebben een prachtig ledikant en commode van Vroomshoop, voor samen 170 euro. Maar dus wel tweedehands. Dat zie je er absoluut niet aan af, het is echt fantastische kwaliteit. Veel beter (en mooier, vonden wij) dan alles wat we tegenkwamen in de babywinkels voor een voor ons acceptabele prijs. Dus mijn tip zou zijn: zet die rare principes opzij en ga voor een tweedehands kamer van een goed merk.

-

16. quote:
    anemoon schreef op 16 juni 2010 @ 22:03:
    Wij hebben een prachtig ledikant en commode van Vroomshoop, voor samen 170 euro. Maar dus wel tweedehands. Dat zie je er absoluut niet aan af, het is echt fantastische kwaliteit. Veel beter (en mooier, vonden wij) dan alles wat we tegenkwamen in de babywinkels voor een voor ons acceptabele prijs. Dus mijn tip zou zijn: zet die rare principes opzij en ga voor een tweedehands kamer van een goed merk.
    Vind ik ook.

17. wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet .

18. Ik heb voor beide kinderen op MP gekocht, maar idd wel gezocht op duurdere meubels (van Kidsfactory). Ik had voor de jongste een prachtige grote,massief houten commode met heel veel opbergruimte en een mooi zilverkleurig spijlenbedje gevonden, voor 225 euro heb ik het overgenomen, terwijl ik denk dat de nieuwwaarde bijna 2000 (!) euro is geweest. Dat zou ik nevernooitniet voor een kinderkamer uitgeven, maar het zegt wel wat over de kwaliteit. De commode licht opgeschuurd en een nieuw laklaagje gegeven en het zag er weer uit als nieuw. Ik vind het echt zonde van mijn geld om nieuwe babymeubels te kopen, ze doen er maar zo kort mee. Dan geef ik liever wat meer geld uit voor de meubels die ze erna nodig hebben, daar moeten ze dan nog jaren mee doen.

19. 500 euro moet wel lukken toch? mits je besluit dat een commode gewoon een kleedtafel is (heb ook geen idee wat het verschil is, ik doe mijn kind gewoon op de commode). Bij baby en tiener-superstore bla in Rotterdam schijn je wel goedkope spullen te kunnen krijgen.

20. Ik heb bij burgerhout in Rotterdam een bedje een commode een kast voor 499 euro gekocht!
    Helemaal nieuw, en ook nog goeie kwaliteit.
    Waarom probeer je het daar niet.
    Ze hebben heel veel kamer setjes voor 500 euro dus kast commode en bedje.

21. Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties en met name de verkooptips. Ik heb gedacht aan Ikea, maar wilde meer opties hebben. Verder ga ik niet mijn principes verdedigen, iedereen moet voor zichzelf kiezen wat ze voor hun baby willen kopen, nieuw of 2e hands.
    De kinderspullen in Duitsland zijn echt goedkoop vergeleken met in Ned. Ik ga een kijkje nemen over de grens tijdens mijn vakantie. En die zaak in rotterdam is ook goedkoop.
    Thanks allemaal.

22. nou t gaat er ook niet om dat je je principes moet "verdedigen" maar het is een discussieforum, en mensen zijn gewoon benieuwd waarom je per se nieuwe meubels wilt hebben. Wij hebben ook nieuw gekocht, maar hadden dan ook een ruimer budget wegens genereuze grootouders. We hebben mede daarom iets gekocht dat als t goed is wel een generatie of twee in elkaar blijft zitten. Oftewel, Uk zit aan die kast vast tot ze/hij er strontziek van is. Eventueel wil ik nog wel overwegen om een bed te kopen als ie op zijn 16e echt neit meer in het ledikant wil/past.

verder heb ik veel tweedehands kleertjes (zusje heeft een kindje van 7 maanden) en heb ik bij de kringloop allerlei aankleedspul gekocht (voor de kamer, denk aan spiegel enzo) en dat opgeknapt.