Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:47.
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 16:21.
[ Babyromper in LP hoes?? ]
- Vrienden van ons zijn bevallen van hun tweede kindje..voor het eerste dochtertje hadden we een heel stoer babyrompertje gekocht als kraamcadeau en dit was verpakt in een LP hoes.
Eigenlijk wil ik nu de mannelijke variant geven, maar heb geen idee meer bij welk merk / winkel ik heb besteld...
Kan het niet terugvinden in mijn mail en dacht dat ms een van jullie wel bekend was met dit merk / winkel. Dustips zijn welkom!!Blijf jezelf, er zijn anderen genoeg!
- Oh wat lelijk haha! Hopelijk vonden de ouders het wel mooi
. - Ik heb ook even het linkje bekeken.
Persoonlijk ben ik blij dat ik het nooit als kraamcadeau ontvangen heb.
Wel heb ik een heleboel Hema-bonnen gehad. Kan ik lekker zelf de kleding uitzoeken.Het was nog nooit zo donker, of het wordt wel weer licht....... - Ik vind het wel stoer!!! Beter dan alle standaard babymeuk!Het leven is een feestje...aub zelf voor slingers zorgen....
- quote:Nellebelletje schreef op 08 februari 2012 @ 15:11:
Ik vind het wel stoer!!! Beter dan alle standaard babymeuk!
dat dus!
erg leuk!Blijven lachen! - Maar dat rompertje in die link is toch niet VERPAKT in een LP-hoes?
Of snap ik er als kinderloze nu weer geen derrière van..
Ik heb overigens een Hemabon gekocht voor een kennis die is bevallen, bij gebrek aan kennis/inspiratie. Ik begrijp dat ik daar niet mee voor joker aan kom zetten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje. - Eerste keer was het idd van het lijstje afgehaald en dus de wens van de ouders - vond het wel leuk om in dezelfde stijl te blijven. Bedankt voor de link iig!! Normaal lukt het me wel met google maar nu kwam ik er niet uit.
Dit was idd de site: http://www.rockabye-baby.com/home.html .
Dus ga nu even shoppen!!
(PS: Bonnen doe ik ook vaak genoeg en worden ook altijd goed ontvangen, maar dit keer dus vanwege eerste kadootje dus ander plan)Blijf jezelf, er zijn anderen genoeg! - Done- wel een flinke verzendkost erop, maar ja niks aan te doen. Heb een rompertje met zwart-witte strepen en een gitaar erop + bijpassende slofjes.
Rompertje trouwens maar meteen tweemaal besteld want kreeg net nog een geboortekaartje binnen in de post
Bedankt iig!!Blijf jezelf, er zijn anderen genoeg! - Nou gelukkig maar dat ze er zelf om vroegen dan
. Ik zou dat echt niet durven geven, want volgens mij is dat echt zoiets wat je heel leuk vindt of echt verschrikkelijk. (En ik hoor dus bij die laatste haha. Ik hou meer van lieflijk, zachte kleurtjes en jip en janneke
).
Ik vind het wel een erg leuk rompertje maar ben dan weer niet bepaald van de Hema-meuk. Smaken verschillen inderdaad (gelukkig).quote:reen schreef op 08 februari 2012 @ 15:03:
Ik heb ook even het linkje bekeken.
Persoonlijk ben ik blij dat ik het nooit als kraamcadeau ontvangen heb.
Wel heb ik een heleboel Hema-bonnen gehad. Kan ik lekker zelf de kleding uitzoeken.
Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 08-02-2012 16:21.