Blije baby's slaan op hol! We kletsen weer een topic vol.

11-08-2010 12:50 2456 berichten
Alle reacties Link kopieren


Stop alle ophef over die blije-baby-verkiezingen maar!

Onze winnen toch met áfstand!!!

En zo niet, dan zorgen de blije zaadjes van onze hubbies wel voor een nieuwe lading superbaby's!









Alle liefe meiduh op een rijtje!





naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!het werkende leven is weer begonnen21-04-2010Momo32bevallen!A. doet het goed!10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!J. is twee!!27-07-2011Melodie36zwanger!meldplicht, uitgerekende datum in zicht!13-09-2010 (39w) mAmbrosia24zwanger!meldplicht! voorweeën en nesteldrang!25-09-2010 (38w) zLoeszie362 mk, zwanger!verlof!! 13 sept. VK08-10-2010 (36w) vCake27zwanger!baby-wasjes draaien20-10-2010 (34w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!crea-bea in de babykamer09-11-2010 (31w)Naski392 mk en zwanger!grote baarmoeder15-12-2010 (26w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!zwemgrage dochter, zoon naar psz!16-12-2010 (26w) dMaliboo253 mk en zwanger!hoge baarmoeder, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (20w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! 20 sept. VK, 11 okt. 20w-echo27-02-2011 (16w) oToa36R. 9 jr, 3 mk, zwanger! cadeau-weekje gekregen! 22 sept. gyn14-03-2011 (13w) mToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! uitslagen vooralsnog goed, met 20w echo extra controle18-03-2011 (13w) vVera341 bbz, 1 mkhet startschot is gegeven!eind 09-2010Stefanie251 mkdruk met nieuwe baan--Fee29dochter 5, 2 mk15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--



Vorig deel
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik me op die hyves/google kaart zichtbaar maken ?
Alle reacties Link kopieren
Zo iets Loes, kan je zo schuin zetten als je wilt



Alle reacties Link kopieren
Oudste heeft vanmorgen trouwens zusje kunnen voelen !
quote:Melody74 schreef op 18 augustus 2010 @ 20:26:

Oudste heeft vanmorgen trouwens zusje kunnen voelen !Schattig. Vond ze waarschijnlijk super?
Alle reacties Link kopieren
Vond ze echt super, morgenochtend gaan we er weer voor !

(als ik wakker wordt en op mijn rug ga liggen, is kleine erg actief)
Heb je een camera? Ik zou zoiets op film zetten. Leuk voor later!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n extra kussen voor de laptop bij onder je buik?

Nu kan ik ook niet lekker op mijn rug op de bank liggen, dan gaat mijn heup zeer doen..
Alle reacties Link kopieren
Steef zoiets zou wel handig zijn. Ik lig nu in bed met mijn hoofd omhoog en dan mijn knieen naar links en dan de laptop op mijn schoot tegen mijn buik aan. Op mijn buik kan echt niet meer..



Maar op zich gaat op mijn zij ook nog wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Loeszie schreef op 18 augustus 2010 @ 13:02:

Veertje wij missen jou ook, laat maar snel volblaffen die pruim van je met dat ding wat Carrera net postte

Heerlijk romantisch klinkt dit toch..



voor adhd Maksie!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie vroeg verlaten vandaag, ben echt moe, kruip lekker in bed. Morgen naar vk, fijn dat J vrij is, kan hij lekker mee. Gaan ook nog even langs de Prenatal en Hema voor laatste dingetjes. Oh ja en een kleur voor de box uitzoeken, die moet zaterdag geverfd worden. Niet te hard doorkletsen hier he??



Ik lig ook altijd op mijn zij, met kussens onder en achter mijn rug en hoofd en dan het voedingskussen tussen mijn knieen en op het bovenste stukje voedingskussen mijn laptop, buik is inderdaad geen optie meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens een vet leuk blousje gekocht al zeg ik het zelg. Ik had al een zwarte kniebroek, zwarte hakken eronder en klaar! Foto's volgens dit weekend wel.



Gaan we meeten? En hebben we een gezamenlijke haaifs? Heb ik iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
We hebben een eigen liefe meiduh haaifs! Fet koel!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Vera, we gingen ineens hard vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Kolere, daar ook al vol met krabbels. Dat kan ik toch allemaal niet bijhouden?!
Ik hoor het ook net allemaal. Ja, we hebben een haaifs, Veer. Kijk maar in je mailbox, dan heb je een uitnodiging als het goed is. En zo niet, dan weet je je plek
Alle reacties Link kopieren
Nas, je hebt de smaak wel te pakken he!
Alle reacties Link kopieren
M. keek naar de Hyve en vroeg zich af wat we toch met die pruimen hadden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet ook hyven hoor, dan word ik gek
quote:stukje_cake schreef op 18 augustus 2010 @ 20:59:

Nas, je hebt de smaak wel te pakken he!Ik zal de rel-modus weer uitzetten
Alle reacties Link kopieren
Loes, is alleen even voor een centrale privé-plek buiten het VF, niet dat we daar ook nog eens gaan zitten ouwehoeren hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nas aan het rellen, Carr die onbehoorlijke taal uitslaat, het is een rare dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een uitnodiging Nas

Weet alleen niet wat ik moet doen om aan te geven waar ik woon.
Volgens mij kun je bij de krabbels je postcode zetten, dan vult Sproet of Carrera 'm wel in voor je.



Ben blij dat je een uitnodiging hebt
Alle reacties Link kopieren
Is al geregeld, Veer! Je staat al op de kaart, haha!

(zo snel gaat het hier!)
Alle reacties Link kopieren
Maarre.. stomme vraag misschien, maar ik zie 'm niet tussen m'n vrienden staan en ook niet tussen die groepen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven