Blije baby's slaan op hol! We kletsen weer een topic vol.

11-08-2010 12:50 2456 berichten
Alle reacties Link kopieren


Stop alle ophef over die blije-baby-verkiezingen maar!

Onze winnen toch met áfstand!!!

En zo niet, dan zorgen de blije zaadjes van onze hubbies wel voor een nieuwe lading superbaby's!









Alle liefe meiduh op een rijtje!





naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!het werkende leven is weer begonnen21-04-2010Momo32bevallen!A. doet het goed!10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!J. is twee!!27-07-2011Melodie36zwanger!meldplicht, uitgerekende datum in zicht!13-09-2010 (39w) mAmbrosia24zwanger!meldplicht! voorweeën en nesteldrang!25-09-2010 (38w) zLoeszie362 mk, zwanger!verlof!! 13 sept. VK08-10-2010 (36w) vCake27zwanger!baby-wasjes draaien20-10-2010 (34w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!crea-bea in de babykamer09-11-2010 (31w)Naski392 mk en zwanger!grote baarmoeder15-12-2010 (26w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!zwemgrage dochter, zoon naar psz!16-12-2010 (26w) dMaliboo253 mk en zwanger!hoge baarmoeder, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (20w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! 20 sept. VK, 11 okt. 20w-echo27-02-2011 (16w) oToa36R. 9 jr, 3 mk, zwanger! cadeau-weekje gekregen! 22 sept. gyn14-03-2011 (13w) mToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! uitslagen vooralsnog goed, met 20w echo extra controle18-03-2011 (13w) vVera341 bbz, 1 mkhet startschot is gegeven!eind 09-2010Stefanie251 mkdruk met nieuwe baan--Fee29dochter 5, 2 mk15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--



Vorig deel
Alle reacties Link kopieren
quote:stukje_cake schreef op 12 augustus 2010 @ 11:34:

Car, wat voor taart is het uiteindelijk geworden?Was lui, dus heb een Monchoutaart 'gebakken'.....
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 12 augustus 2010 @ 12:18:

Ik heb trouwens nog een vraag. Gaat over mijn schoonouders en de bevalling. Ze staan erop dat ze gebeld worden zodra ik naar het ziekenhuis ga om te bevallen, of eigenlijk al op het moment dat ik de eerste kriebels voel. Mijn schoonvader grapte dat hij zijn tas met logeerspullen dan vast klaar heeft.... Eigenlijk wil ik pas dat er iemand komt als we al even met z'n 3en alleen zijn geweest, even hebben kunnen genieten en hem zelf kunnen bekijken en vasthouden. Dus dat er pas gebeld wordt op het moment dat hij geboren is. Of dat we het hen wel laten weten als het zover is, maar dat ze dan niet direct komen. Het stomme is dat ik het gevoel heb dat het voor J. anders ligt, volgens mij vindt hij het idee dat er opa's en oma's klaar staan juist wel prettig... Ik moet het natuurlijk met hem bespreken. Maar hoe hebben jullie dit gedaan?



Tja, wij waren het samen eens dat we zouden bellen als wij daaraan toe waren. Dus: baby gezond, moeder fris gewassen en alles in orde.



Uiteindelijk liep het iets anders, want de avond voor mijn uitgerekende datum had ik werkelijk iedereen aan de lijn of er al iets gebeurde. Ja dus, maar dat kon ik natuurlijk niet zeggen. Mijn schoonmoeder had het door (die merkt altijd alles) en man heeft haar dus die avond nog maar even gebeld dat ze met haar werk rekening moest houden om stel op sprong weg te kunnen. Mijn schoonvader wist dit niet (want: is erg nerveus van aard) en hij kan met zijn werk toch altijd even weg. Andere 2 grootouders zijn met pensioen, dus die hebben we niet van tevoren ingelicht. (Ze wonen ook veel verder weg, anders hadden we die waarschijnlijk al rond het bed staan 's nachts.)



Dus nadat de baby geboren was en we groen licht hadden is man gaan bellen. Een uurtje later was iedereen er, dus we hebben heerlijk een uurtje kunnen knuffelen met zijn drietjes. Daarna kwam de meute binnen, konden ze mooi helpen met inpakken want we mochten alweer naar huis.



Sorry, beetje lang verhaal geworden. Wat ik probeer hiermee te zeggen is dat ik jou goed snap. Dus gewoon bellen als alles in orde is en je samen van jullie mannetje hebben genoten. Al is het pas na een paar uur, dit is jullie beslissing. Je kunt het later niet over doen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
Sproet een goede echo! Fijn dat k3 ook echt een meisje blijkt te zijn. Lastig he, als je nergens heen kunt zonder iemand te regelen? Had ik natuurlijk ook maanden, dat ik niet kon autorijden. En in jouw geval heb je ook nog 2 kinderen die overal en nergens heen moeten. Pfff, respect dat je nog zo optimistisch klinkt hoor.



Mar, dat lijkt me retegezellig, zo'n buurt met allemaal pokkels. Leuk voor de kindjes later, is er altijd iemand om mee te spelen. Hier wonen bijna geen kinderen in de buurt, is echt een starterswijk. Maar goed, het plan is toch om na mijn studie te gaan verhuizen, dus het maakt me nu niet zoveel uit.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
Nou Nas, dat is balen ja dat is onze vrije dag. Fijn dat je Groningen wel leuk vond, wat heb je allemaal gedaan?



Sproet met chauffeur, ik zou wel eentje willen hoor. En dan met name in het weekend en na een leuk feestje of borreltje

Balen hoor, maar ik vind het wel logisch eigenlijk.



Nou Marriel dat is toch handig, nooit geen probleem als je opmzondag eens zonder luiers zit.
Alle reacties Link kopieren
Ga zo eens naar de speeltuin met de 2 aapjes, J voor t eerst op het meerijdplankje mee, neem voor de zekerheid het tuigje maar mee
Alle reacties Link kopieren
Hele vruchtbare wijk dus Mariel



@Carrera, zo zie ik het ook voor me, bellen wanneer het kan, dat lijkt me gewoon het prettigst.
Alle reacties Link kopieren
Toa, dank voor de privé-chauffeur! Kijk, dat lijkt me dan wel weer wat!

(Maar zo'n chauffeur loopt niet zuchtend achter je aan als je "nog even die en die winkel wil bekijken"... )



(En Nut, ik vind het verstandelijk gezien ook best logisch, maar ik ben er echt van overtuigd dat dit me niet nog een keer gaat gebeuren. Maar ja, ik snap het dus best wel hoor.)
Alle reacties Link kopieren
Hey!



T was toch geen blaasontsteking, Pleun zal me gister wel steeds pijnlijk in mijn blaas getrapt hebben. Huisarts zat bij de assistente in kantoor en we hebben even gekletst. Hij vond dat ik flink gegroeid was haha..



Bij de vk was ook alles goed, had deze vk al eens eerder gehad en zij mag mijn bevalling ook wel doen. Gezellig lijkt me dat.

Bloeddruk was hetzelfde als altijd, hartje klopte goed, suiker was ook goed. Het mooiste nieuws nog: Ik stond daar op de weegschaal en die tikte de 95 kilo nog net niet aan! Dat betekend dat ik nog maar ongeveer 5 kilo aangekomen ben.

Pleun lag overigens dit keer voor het eerst met haar hoofd bovenaan!



Ik zie die knopjes nu voor het eerst, wat stom! Als ik wilde dat iedereen die ik ken of mij kent, dit kan lezen, had ik wel een twitter of een blog ergens aangemaakt en iedereen daarmee gespamd.
Cake, fijn dat jij en de baby weer goedgekeurd zijn



Nut, we hebben het erg leuk gehad bij jullie! We zijn dinsdag naar de Hortus geweest in Haren en 's avonds dus naar de stad Groningen. En woensdag naar Nationaal Park Lauwersmeer. Daar hebben we gewandeld en bij een haventje op een terras gezeten, heerlijk. 's Avonds hebben we gegeten aan het Paterswolder meer (bij het Scandinavische dorp).

En gisteren hebben we dus geshopt in Groningen en gegeten bij het Goudkantoor. Tegen 19 uur waren we weer thuis, helemaal total loss en helemaal blut



Wat is dat gedoe met die knopjes toch? Ik heb geprobeerd om bij te lezen, want het schijnt een hele rel te zijn, maar ik begrijp de ophef niet zo. Als je niet wilt, gebruik je de knopjes toch gewoon niet?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg geslaagd Nas, wij gaan ook vaak naar Lauwersoog, zijn er zelfs op vakantie geweest, een half uurtje van huis



Meerijdplankje was geen succes, hij vertikt het om erop te staan, kon ik alsnog met 15 kilo bot en vlees gaan zeulen



Cake weer goed gekeurd, fijn!
Volgends mij heb ik net de kleine voor het eerst gevoeld. Weet niet echt hoe het moet voelen maar voelde iets van kleine dingetjes die in mijn buik duwde. Paar seconden en toen was het over. Heel gek gevoel. Maar we heel duidelijk.

Gek hoor, geen idee hoe het moet voelen maar lag op mijn zij op de bank en ineens was het er en het was ook ineens weer weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:maliboo schreef op 13 augustus 2010 @ 17:20:

Volgends mij heb ik net de kleine voor het eerst gevoeld. Weet niet echt hoe het moet voelen maar voelde iets van kleine dingetjes die in mijn buik duwde. Paar seconden en toen was het over. Heel gek gevoel. Maar we heel duidelijk.

Gek hoor, geen idee hoe het moet voelen maar lag op mijn zij op de bank en ineens was het er en het was ook ineens weer weg. mooi gevoel he, vond het zo bijzonder!
Als ik zeker weet dat het het was Nut dan is het inderdaad een heel mooi gevoel. Hoop dat ik het snel weer mag voelen zodat ik het misschien kan herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had best onze mooie topictitel willen twitteren maar die is nu weg...



Nee ik vind het een rare actie van viva. Forumonderwerpen moet je mijns inziens niet op sociale netwerken kunnen delen. Die knopjes zijn heel handig als je nieuws snel wilt delen, maar geen onderwerpen als de onze bijv
Maliboo, dat is vast de baby geweest!!! Je kunt het in het begin nog niet echt plaatsen, maar als je het vaker gaat voelen dan weet je dat die eerste beweginkjes ook echt van de baby waren.

Ooo, leuk zeg! Ik geniet er ook de hele dag van. Ons druktemakertje meldt zich heel vaak, nu ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt wel zo Maliboo..

Als je het niet kan plaatsen onder iets wat je al vaker gevoeld hebt en niet kunt verklaren, is het je kindje

Leuke tijd is dat



Nas, ik snap de ophef wel een beetje, iedere bozo kan je topic openbaarder (nee, is geen correct woord) maken dan het al is.

Je wordt hier aangeraden om je identiteit privé te houden en dan doen ze zoiets. Veel informatie die hier op staat, willen mensen niet verder delen dan hier. De meeste nieuwelingen komen hier omdat ze iets meegemaakt hebben/meemaken wat toch privé is. Dan wil je niet dat de buurvrouw dat op haar twitter kan gooien.
Alle reacties Link kopieren
zit klaar hoor, heb nog 2 wakkere hier, maar die negeer ik wel
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Maliboo, en dan duurt het weer een poos voor je het weer voelt en elke keer denk je ' was dit het nou??' en dan voel je het steeds vaker, echt het fijnste gevoel dat er is. (Behalve als ie je ribben gevonden heeft )
Alle reacties Link kopieren
Zit er hier iemand trouwens voor popstars?
Ik zit voor HGT! Nog iemand?



Ga er maar vanuit dat ik het gevoeld heb dan. Gek idee hoor! Hoop nu steeds dat ik het weer voel, maar kan dus wel even duren.
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 13 augustus 2010 @ 20:34:

Heerlijk Maliboo, en dan duurt het weer een poos voor je het weer voelt en elke keer denk je ' was dit het nou??' en dan voel je het steeds vaker, echt het fijnste gevoel dat er is. (Behalve als ie je ribben gevonden heeft )

Of je maag, of je blaas Ik klaag wel, maar lig 's avonds ook vaak in een deuk omdat mijn buik zo heen en weer gaat, of ik een voetje? zie schuiven of omdat ze nog steeds liever naar M's hand zwemt dan naar de mijne.

En dan de eerste weken, dat jij je baby wel voelt en de rest van de wereld het nog niet kan voelen. De eerste keer dat je uit een ooghoek je buik heen en weer ziet gaan, de eerste keer dat je vriend (man) de baby voelt..



(misschien vind ik dit stiekem toch wel leuk )
Alle reacties Link kopieren
quote:stukje_cake schreef op 13 augustus 2010 @ 20:52:

[...]



Of je maag, of je blaas Ik klaag wel, maar lig 's avonds ook vaak in een deuk omdat mijn buik zo heen en weer gaat, of ik een voetje? zie schuiven of omdat ze nog steeds liever naar M's hand zwemt dan naar de mijne.

En dan de eerste weken, dat jij je baby wel voelt en de rest van de wereld het nog niet kan voelen. De eerste keer dat je uit een ooghoek je buik heen en weer ziet gaan, de eerste keer dat je vriend (man) de baby voelt..



(misschien vind ik dit stiekem toch wel leuk )Ja de eerste weken dat niemand anders het nog voelt, echt speciaal, en zie dan je hoofd er maar bij te houden op je werk! Het delen met J, dat hij echt zijn momenten alleen heeft met Burmpje, zo bijzonder. Maakt het goed dat hij me af en toe misselijk maakt van het trappen tegen mn ribben
Lijkt me ook zo mooi als D hem eindelijk kan voelen. Nu zei ik ook al, ik heb hem denk ik gevoeld. Maar hij kan zich er zo weinig bij voorstellen. Denk dat het voor hem ook veel echter gaat worden als hij het kan voelen.

En ik klaag voorlopig nog niet
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook voor Popstars, maar het gehuil is niet te negeren, dus ben er wel maar ook niet
Alle reacties Link kopieren
Dat blijft ook wel zo, ook al kan hij het zo meteen aan de buitenkant voelen. Dan nog valt het (voor mij in ieder geval) niet uit te leggen hoe het van binnen voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven