Eucerin atocare ervaring bij baby?

16-04-2014 14:55 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al! Iemand ervaring met deze lijn bij zichzelf of kind/baby?



Zoonlief heeft behoorlijk aanleg voor eczeem. Met lipikar baume ap creme houden we dit redelijk in de hand (fijne creme!). Maar over de badolie ben ik niet super enthousiast. Ik heb niet het gevoel dat het veel toevoegd. Iemand ervaring met deze nieuwe lijn?

(Wil niet weer meteen een grote fles aanschaffen en er na 2x20ml achterkomen dat het ook niet helpt...)
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel Ato Control overigens...
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Leuketas,



ik heb geen ervaring met de atocontrol, maar wij hebben in de apotheek gewoon gratis proefmonsters (flesjes van 20 ml) ervan. Heb je daar al naar gevraagd bij je apotheek? Dan kun je het mooi even proberen.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens Groninger olie, ontwikkeld door het UMCG. Is super vette, neutrale olie voor in bad en ook niet duur (¤ 15 voor een liter).
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Even nog een reactie want misschien hebben meer moeders er wat aan.

Ik heb via eucerin zelf een proefmonster van de olie gekregen en uitgeprobeerd en deze bevalt super!

Vergeleken met andere producten (zwitsal badolie, neutral badolie, lipikar bad/doucheolie en balneum extra vettend) is dit het fijnste product tot dusver, echt een vettend laagje op de huid na afloop! Ook mijn eigen droge huid vaart er wel bij...



Geen aandelen of belang overigens maar zelf zoals genoemd al vanalles gebruikt dus ben blij met goed product nu!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven