![](/styles/viva/public/images/pijler_images/150x150rounded/icons-150x150-kinderen-01.png)
Geboorteteksten bezoek
maandag 13 juli 2009 om 06:22
maandag 13 juli 2009 om 06:26
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat erop staat? Zijn mensen echt zo lomp om onaangekondigd op kraambezoek te komen? Ik had bij beide kinderen geen zin in infantiele rijmpjes op het kaartje dus ik heb daar niks over opgezet. Bij mij kwam er niemand 'zomaar' langs maar is er gewoon gebeld voor een afspraak.
maandag 13 juli 2009 om 07:37
quote:elfin schreef op 13 juli 2009 @ 06:26:
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat erop staat? Zijn mensen echt zo lomp om onaangekondigd op kraambezoek te komen? Ik had bij beide kinderen geen zin in infantiele rijmpjes op het kaartje dus ik heb daar niks over opgezet. Bij mij kwam er niemand 'zomaar' langs maar is er gewoon gebeld voor een afspraak.Ha, ik dacht ook dat mensen niet zo lomp zouden zijn. De meesten zouden ook nog eens zo'n 2 uur moeten rijden, maar iedereen in mijn omgeving wist mij te vertellen dat dit niet zo was. Nadat ik gedreigd had ze rustig op de stoep te laten staan, en hierover bijna ruzie kreeg met de aanstaande vader, besloten toch maar iets op het kaartje te zetten. Ik vond al die rijmpjes verschrikkelijk, dus is het simpel "voor bezoek graag even bellen" geworden.
Ik heb me altijd afgevraagd waarom dat erop staat? Zijn mensen echt zo lomp om onaangekondigd op kraambezoek te komen? Ik had bij beide kinderen geen zin in infantiele rijmpjes op het kaartje dus ik heb daar niks over opgezet. Bij mij kwam er niemand 'zomaar' langs maar is er gewoon gebeld voor een afspraak.Ha, ik dacht ook dat mensen niet zo lomp zouden zijn. De meesten zouden ook nog eens zo'n 2 uur moeten rijden, maar iedereen in mijn omgeving wist mij te vertellen dat dit niet zo was. Nadat ik gedreigd had ze rustig op de stoep te laten staan, en hierover bijna ruzie kreeg met de aanstaande vader, besloten toch maar iets op het kaartje te zetten. Ik vond al die rijmpjes verschrikkelijk, dus is het simpel "voor bezoek graag even bellen" geworden.
![](https://forum.viva.nl/styles/viva/theme/images/placeholder.gif)
maandag 13 juli 2009 om 09:00
Google levert dit op:
Wil je mijn oogjes zien twinkelen
Laat de telefoon dan even rinkelen
Van 12 tot 2 rusten mama en ukkie
Na 9 uur doet ook papa een tukkie
Beschuitjes smeren moet ik nog leren
Dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit er serieus opzetten. Met als hoogtepunt die laatste...die tekstjes vanuit het oogpunt van het kind...
Wil je mijn oogjes zien twinkelen
Laat de telefoon dan even rinkelen
Van 12 tot 2 rusten mama en ukkie
Na 9 uur doet ook papa een tukkie
Beschuitjes smeren moet ik nog leren
Dus wil je voor een bezoekje eventjes telefoneren
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen dit er serieus opzetten. Met als hoogtepunt die laatste...die tekstjes vanuit het oogpunt van het kind...
maandag 13 juli 2009 om 09:23
Ik dacht ook, niemand komt onaangekondigd langs en dus geen tekst als hoedanig op het gbkaartje gezet. Mijn zus is net bevallen en de een na de ander staat op de stoep, ik twijfel nu om toch `Graag even bellen voor bezoek` oid erop te zetten. Maar bij zus zijn de kaartjes nog niet eens de deur uit dus dat zou ook niet geholpen hebben.
Misschien laat ik het gewoon wel zo, maar ik vind het echt ongelofelijk dat echt kennisen gewoon zomaar binnendenderen. Maar misschien heeft mijn zus gewoon rare kennisen?
Misschien laat ik het gewoon wel zo, maar ik vind het echt ongelofelijk dat echt kennisen gewoon zomaar binnendenderen. Maar misschien heeft mijn zus gewoon rare kennisen?
maandag 13 juli 2009 om 09:42
maandag 13 juli 2009 om 09:52
maandag 13 juli 2009 om 10:00
Om files voor het wiegje te voorkomen
Graag even van tevoren de telefoon ter hand genomen
Wil je ons lieve wondertje zien?
Bel even, anders slaapt hij misschien
Wil je zijn lieve kraaitjes horen?
Bel dan even van tevoren
Allemaal gelezen in het grote geboortekaartjes-boek bij de VK; zelf hou ik niet zo van rijmpjes
Dat er mensen zijn die onverwacht op de stoep staan..... belachelijk! Ik neem aan zelf kinderloos?
Graag even van tevoren de telefoon ter hand genomen
Wil je ons lieve wondertje zien?
Bel even, anders slaapt hij misschien
Wil je zijn lieve kraaitjes horen?
Bel dan even van tevoren
Allemaal gelezen in het grote geboortekaartjes-boek bij de VK; zelf hou ik niet zo van rijmpjes
Dat er mensen zijn die onverwacht op de stoep staan..... belachelijk! Ik neem aan zelf kinderloos?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.