Geboorteversiering

29-01-2012 20:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



In april zal onze kleine uk geboren worden. We weten niet of het een jongentje of meisje word.



We willen graag een leuke versiering aan de deur. We zouden graag een groot beschuit willen, met roze of blauwe muisjes.

Nu heb ik al zitten zoeken op het internet, maar kom het nergens tegen. Weet iemand een site waar je dit kan huren? Liever niet kopen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Kopen en huren....
Alle reacties Link kopieren
http://www.ooievaarsnet.nl/
Via marktplaats of zelf maken.

Ga je het zelf in de tuin zetten? Hier doen de vrienden en de buurt dat. Dacht dat dat eigenlijk gebruikelijk was.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook! bij ons was de ooienvaar naar binnen gevlogen i know best corny maar super leuk om thuis te komen met dat beest door het raam en roze spulletjes/pakjes in huis
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ballonnen leuk, zo'n boog. Bij zowat ieder feestwinkel te verkrijgen
Gewoon zelf maken van piepschuim, de ene helft van de muisjes al wit verven en de andere helft kan je man doen als het geboren is
klik

kost maar 25 euro. Bestellen kan je na de bevalling doen. Huren is denk ik niet veel goedkoper. Het ziet er ook niet uit alsof het heel moeilijk te maken is.
Alle reacties Link kopieren
@driebandietjes de buren of vrienden? Je bedoelt dat die voor de versiering gezorgd hadden?
Ja dat bedoelt Driebandietjes volgens mij. Was bij ons ook zo. Onze buren samen met onze ouders hebben de versiering geregeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven