Groene(zwangerschaps) jurk Angelina Jolie

19-03-2009 12:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek zo'n soort jurk, maar dan in het wit/nude kleur.

Iemand suggesties???



Heb Angelina al gebeld, maar ze neemt niet op



http://aolfilm.files.wordpress.com/2008 ... abrad2.jpg
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze wel wat jurken die erop lijken.
Mooie site Parnell!
Alle reacties Link kopieren
Flauw dat ze niet opneemt zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
O, deze is mooi!!!



Is het om te trouwen Lieselotje?



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
www.isabellaoliver.com
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 maart 2009 @ 12:55:

Mooie site Parnell!Ja cool, he! Was een tip van iemand hier. Heb hem meteen gebookmarkt
Alle reacties Link kopieren
sorry, Mosterd
Oh, mooie jurk!!

Die site ga ik onthouden voor de volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Ja, om in te trouwen Ben dan een maand of 6 zwanger.

We trouwen redelijk klein, maar wil toch een soort van trouwjurk aan. Heb deze jurk van haar altijd gewelding gevonden.

Ik hou totaal niet van poespas. Dus die voile sjaal op die jurk vind ik al teveel. Maar kwa jurk inderdaad mooi.

Ik ga even op de site kijken...
Alle reacties Link kopieren
Zoiets droeg mijn zus toen ze trouwde (was 7 maand zwanger)



Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Parnell schreef op 19 maart 2009 @ 12:58:

[...]





Ja cool, he! Was een tip van iemand hier. Heb hem meteen gebookmarkt Ik ook. Goed jaargetijde uitgekozen om zwanger te zijn
Alle reacties Link kopieren




Deze is mooi voor de heb!!!

Heeft iemand ervaring met bestellen op de site???
Alle reacties Link kopieren
Ik wil met zo'n bovenstukje als die groene jurk! Heb een geweldige voorgevel nu hahahahaah
Alle reacties Link kopieren
http://www.isabellaoliver ... 0100/P/3:100:1020/I/DR062



Doet deze het wel?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met bestellen op die site! Had voor de snelle levering gekozen (of ja, mijn papa, ik heb geen creditcard), op zondag besteld en op dinsdag geloof ik al in huis! En het was heel mooi ingepakt, met een strikje erom en een catalogus erbij waar je hebberig van wordt.



Ga ook rond de 6 maanden zwangerschap trouwen, maar ik weet nog niet of ik dan wel in het wit wil...
Alle reacties Link kopieren
Jullie mógen helemaal niet in het wit, stelletje zondaars!





geintje!



maar ik weet dat nog van nichtjes van mij die moesten trouwen omdat ze zwanger waren (jaja, ik woonde op de Bible-belt) en die droegen dan lichtgroen of lichtblauw.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mamma & co een heel fraaie trouwjurk gevonden

zoek maar eens een trouwjurk die je mooi vind, waar je pens in past en die rolstoelgeschikt is
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het niet eens perse een zwangerschapsjurk hoeft te zijn, deze jurken zie je tegenwoordig ook bij dames die niet zwanger zijn. Ik loop er echt al een tijd naar te zoeken.. maar helaas......

Maar misschien moet het nog komen in de winkels, zijn maar weinig vrouwen die nu al een witte jurk kopen. Moet het eerst mooi weer worden!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon een week of 4 van te voren met mijn vader en zijn creditcard op stap (heeft hij zelf aangeboden, ik zeg geen nee ) en hoop dan wat moois te vinden. Nu let ik op het geld bij positiekleding, ga geen broek van 80 euro kopen voor die paar maandjes, maar mijn trouwjurk mag best wat meer kosten.



Bij Zwanger & Co, Vida Vita en http://www.ruimschoots.nl hebben ze ook nog mooie spullen. En volgens mij had ik nog een tip gekregen, ga 'em effe zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je vader.

Ik denk dat ik hem ook krijg van mijn ouders. Mijn zusje heeft haar jurk ook gehad....

Maar.... ik zoek niet echt een trouwjurk. Ik wil echt zoiets.Kan de jurk natuurlijk ook laten maken
Lieselotje,

wil jij alsjeblieft je openingspost even aanpassen en dan zo, dat het stukje tekst eerst komt, en daarna de foto? Volgens mij is de topictitel in de lijst dan weer zoals ie hoor (nu zie je nl de link van de foto)

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Wil ik wel, maar kweet niet hoe..... Ik had het ook al gezien, geen idee wat ik fout doe....
Alle reacties Link kopieren
Gelukt!



Niemand suggesties meer???
Thanx!



(en sorry, nee ik heb geen tips )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven