Is dit wat

23-09-2014 19:35 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondag is de dochter van mijn vriendin jarig. Ik heb aan haar gevraagd wat ze wil hebben, maar ze weet het niet echt.



Nu heb ik zelf zitten zoeken in het boek van een grote speelgoed winkel en kwam dit tegen. Daar zij niet echt een meisje, meisje is en ik vind het erg leuk. (Ze wordt 7 overigens)

- jouw eerste microscoop va 8

- prehistorische diertjes (zelf kweken) va 7

(Staan beide op blz 143, voor degene die het willen zien)



Denken jullie dat het wat is of kennen jullie het
Alle reacties Link kopieren
Is zij een mini Einstein die van die wetenschapsbladen voor kinderen leuk vindt?



Zo nee, educatief is vooral leuk om de verantwoorde volwassene uit te hangen.



Waarom geeft je haar niet iets waarmee zij buiten kan spelen zoals een hoepel of rolschaatsen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 september 2014 @ 19:43:

Is zij een mini Einstein die van die wetenschapsbladen voor kinderen leuk vindt?



Zo nee, educatief is vooral leuk om de verantwoorde volwassene uit te hangen.



Waarom geeft je haar niet iets waarmee zij buiten kan spelen zoals een hoepel of rolschaatsen.Omdat ze dat al heeft
Alle reacties Link kopieren
Die triops beestjes zijn wel leuk! Vinden de meeste kinderen ook. Is zelfs een ware rage geweest een jaar of twee geleden. Een mooi kleurboek voor mandala's of verder tekenen van stripfiguren is ook leuk voor de meeste kinderen. Heel simpel, maar bij de action zijn vaak van die lichtgevende bandjes te koop (die knak je en dan geven ze licht), ook leuk als bijkadootje.



Vindt het meisje loomen nog leuk?
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Microscoop is wel tof om er haren onder te leggen en insecten....zeker vet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
O ja, en een bakje waarin een vergrootglas is verwerkt, kunnen kinderen kleine diertjes bestuderen. Beetje zielig, dat wel....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Mn nichtje van toen 5 was dol op haar verrekijker en natuurwaaier van de hema/natuurmonumenten.

Hij moest meteen uit de verpakking en mee naar t parkje
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wat viva-Amber zegt inderdaad. Houdt ze van knutselen?



Je kunt trouwens ook een (klein) uitje kado geven. Samen naar Mc Donalds ofzo. Ligt er wel aan hoe gezellig jullie het samen hebben en of dat iets voor haar is (sommige kinderen hebben liever direct iets in de hand om uit te pakken)
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter van 8 vindt het leuk. Ze heeft het niet maar ze zag het in het speelgoedboek staan.



Die prehistorische diertjes zou ik niet doen maar die andere zijn wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Op natuurwaaiers was ik als kind ook gek, zeker wanneer we gingen fietsen, wandelen of kamperen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Toch nog even pleiten voor die diertjes: je kweekt ze zelf. Ze bewegen onwijs snel. Leuk om te bekijken.



P.s. Bij de speelgoedwinkel worden ook sets verkocht om bv zelf zonnebloemen of groenten te zaaien. Weet alleen niet of dit nog klopt qua jaargetijde.
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
die diertjes ken ik niet, microscoop is leuk. Loombandjes, als ze dat leuk vindt, zal ze genoeg krijgen, is overal in de aanbieding. Rage zal wel op zijn eind lopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Was het al duidelijk dat ik niet echt een meisje-meisje heb? Je wordt er wel creatief van
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Best leuk!



En je kan altijd je vriendin nog even vragen voor de zekerheid. Zij kan vast goed inschatten of het een wat voor dochter is.
My life ain't shit without me!
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft aangegeven geen knutsel spullen te willen, ze heeft genoeg. MC Donalds zou leuk zijn, als ze niet midden in de polder zou wonen of als ik een auto had



Van die natuurwaaiers vind ik ook wel wat. Het is wel een meisje dat kikkervisjes vangt enzo
Alle reacties Link kopieren
quote:betterself schreef op 23 september 2014 @ 19:55:

Best leuk!



En je kan altijd je vriendin nog even vragen voor de zekerheid. Zij kan vast goed inschatten of het een wat voor dochter is.Dat ga ik zeker even doen
Mijn 8 jarige dochter (bijna 9 jaar) wil de microscoop ook heel graag hebben.
Microscoop groot succes hier.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor meisje is het? Welk bedrag wil je ongeveer uitgeven?

Is Domino Express misschien leuk?

Er bestaan ook knikkerbanen van hout die je zelf in elkaar kunt zetten. Je hebt allerlei leuke onderdelen bij zo'n knikkerbaan.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een stel leuke cadeautjes!
Alle reacties Link kopieren
http://m.youtube.com/watch?v=APeL4HtNpFo

Geen idee of je het in NL kan kopen, Magic garden, amazon heeft het wel.

Groot succes, als ik het uit de UK meebreng bij vooral meisjes tussen de 7 en brugklas
Alle reacties Link kopieren
Meisjes lego

puzzelbal

spelletjes zoals speed-cups, vlotte geesten, kakkerlakkensalade.

thinkgames (even googlen)
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 23 september 2014 @ 21:10:

http://m.youtube.com/watch?v=APeL4HtNpFo

Geen idee of je het in NL kan kopen, Magic garden, amazon heeft het wel.

Groot succes, als ik het uit de UK meebreng bij vooral meisjes tussen de 7 en brugklasZiet er leuk uit, maar durf de gok niet te nemen dat het er niet op tijd is
Alle reacties Link kopieren
Microscoop ook hier groot succes. Al helemaal als je er wat geprepareerde plaatjes bij kunt kopen ergens. (Geen idee waar trouwens, wij hadden er nog wat).
Alle reacties Link kopieren
quote:Supersas09 schreef op 23 september 2014 @ 21:16:

Meisjes lego

puzzelbal

spelletjes zoals speed-cups, vlotte geesten, kakkerlakkensalade.

thinkgames (even googlen)

Daar houdt ze dus echt niet van.

Spelletjes weet ik niet wat ze heeft, heel veel dát wel, dus dat durf ik niet aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven