Kindersloffen

23-08-2014 09:12 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik heb een kleine rondlopen en ik ben eigenlijk op zoek naar leuke maar goede en warme slofjes.

Hebben jullie tips? Iemand toevallig ervaring met sloffen van vilt?

Groetjes
Ik heb altijd sokken van Falke met anti-slip zool voor dochter, als 'slof.' Ideaal, ze zijn veilig, sluiten goed aan en zijn warm.
Alle reacties Link kopieren
Falke inderdaad en dan die met wol erin: lekker warm en blijven goed aan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud? Ik had altijd Aapies.
Alle reacties Link kopieren
Sanne is 3. Ik zal eens kijken naar die van Falke.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd Moccis gehad, echt super goed, en als een van de weinig soksloffen die echt goed aan blijven! Helaas wel wat prijzig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alweer het derde paar Rohde. Stevig en warm. En betaalbaar, maat 24 was ¤20,95. Succes!!
Betaalbaar? 20 euro voor sloffen?

Ik vind dat heel veel geld
Collegien slofjes, niet heel goedkoop, maar wel heel praktisch en zitten goed.
Alle reacties Link kopieren
Falke. Die met antislip, perfect!

Je hebt ze in sokvorm maar ook als soort van slof. Prijzig idd maar geld waard, vind ik.
Zoon heeft ook van die Falke sokken op het kdv. Ten eerste omdat hij de meeste sloffen niet goed past vanwege zijn hoge wreef, ten tweede omdat ze wasbaar zijn, ten derde omdat je de schoenmaat niet zo in de gaten hoeft te houden en ten vierde omdat ze niet spijglelijk zijn.
Hier gewoon goedkope sloffen van Scapino oid. Wel met rubber zool, is wat handiger op een gladde vloer. Van die sokken zakken bij mijn kinderen altijd af.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook falke sokken met antislip, ideaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven