Kinderen
alle pijlers
Kinderwagen op het strand?
zondag 3 januari 2010 om 09:47
Hallo heeft iemand ervaring met kinderwagens op het strand?
Wij gaan in het voorjaar ruim een week op vakantie richting strand.
Gewoon in Nederland, maar de jongste is dan nog geen anderhalf, dus een buggy/wandelwagen lijkt me niet overbodig...
Is het dan juist handig om zo'n kleine buggy mee te nemen of juist een wat grotere (bv zo'n driewieler met grote wielen?)?
Wij hebben een Joolz Bloom, maar die lijkt me niet heel praktisch op het strand..
Iemand ervaringen of tips?
Wij gaan in het voorjaar ruim een week op vakantie richting strand.
Gewoon in Nederland, maar de jongste is dan nog geen anderhalf, dus een buggy/wandelwagen lijkt me niet overbodig...
Is het dan juist handig om zo'n kleine buggy mee te nemen of juist een wat grotere (bv zo'n driewieler met grote wielen?)?
Wij hebben een Joolz Bloom, maar die lijkt me niet heel praktisch op het strand..
Iemand ervaringen of tips?
zondag 3 januari 2010 om 09:54
Ik heb geen verstand van kinderwagens op het strand. Ik heb weleens een stel gezien waarbij hij met het kind op zijn arm en een normaal formaat strandtas het strand afliep, terwijl zij zich een breuk aan het zeulen was om de kinderwagen (met van alles erop en eraan) van het strand af te krijgen. En vervolgens staat hij bij de boulevard toe te kijken .
zondag 3 januari 2010 om 10:06
Aan zee zijn vaak fietsverhuur bedrijven waar je ook bolderkarren kan huren,deden wij altijd,lekker makkelijk,grote wielen voor door het zand .Alleen het tillen over de trap bij de duinovergang was altijd wat minder.Ik legde er wat badlakens in,hadden we meteen een soort van campingbedje voor het tussen de middagslaapje,parasol erbij klaarrrrrr
zondag 3 januari 2010 om 10:18
Wij nemen als we naar het strand gaan de bolderkar mee. De trekstang kan eraf en dan kan hij zo achterin de auto (station) getild worden. Mijn kinderen zouden nooit aan het strand in slaap vallen, maar er zijn kinderen die overal in slaap vallen als ze moe zijn, een aankleedkussen met hoes in de bolderkar leggen, een parasolletje erop klemmen, en slapen maar.
zondag 3 januari 2010 om 11:24
Laten lopen dan wel dragen in een ergonomische drager, zoals Yam voorstelt. Als je voor het slapen per se op het strand wil blijven moet je misschien zo'n tentje scoren. Weet niet hoe ze heten, maar het zijn van die kleine iglootjes met een matrasje erin.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
zondag 3 januari 2010 om 11:32
Ik had gewoon een buggy mee en liep niet zo ver van de strandtent af. Dus ik zat wel in het gebied wat wat drukker was, maar dat was ook wel weer handig.
En als ik zei; ga je nu even slapen klom ze zelf in de buggy en ging slapen haha. Dat was ideaal, boekje mee...
Ik had zo'n gewonen mclaren buggy trouwens. En trekken ging makkelijker dan duwen ( wat dus niet ging)
Kind liep zelf op strand, in de buggy is lopen vrijwel onmogelijk.
En als ik zei; ga je nu even slapen klom ze zelf in de buggy en ging slapen haha. Dat was ideaal, boekje mee...
Ik had zo'n gewonen mclaren buggy trouwens. En trekken ging makkelijker dan duwen ( wat dus niet ging)
Kind liep zelf op strand, in de buggy is lopen vrijwel onmogelijk.
zondag 3 januari 2010 om 12:20
zondag 3 januari 2010 om 12:57