Kinderwens

21-04-2014 15:33 56 berichten
Hoi allemaal!



ik ben opzoek naar jonge meiden met een kinderwens!

Laat een berichtje achter of stuur een privéberichtje (als dat kan)



Liefss
Alle reacties Link kopieren
Dat zullen je ouders helemaal leuk vinden. Vanwaar de haast, je bent 17 jaar.
Wat vindt jij jong? In de pijler "zwanger" staan diverse topics van dames die zwanger willen worden :-)
Alle reacties Link kopieren
Zie mijn reactie in je andere topic.
Alle reacties Link kopieren
Ben je echt 17?? En bedoel je kinderwens Als in nu over Als in in de toekomst?
Schat, je bent 17 en bang dat je ouders aangifte doen tegen je 23jarige vriend, wiens enige tekortkoming zijn leeftijd is. Ook ben je bang dat je ouders jou bij je vriend weg kunnen halen als je met hem gaat samenwonen als je 18 bent.



Een kind is géén goed idee nu. Ook volgend jaar nog niet. Niet om je leeftijd maar om je naïviteit. Je bent zelf nog zo naïef als een kind, dan moet je geen kind op de wereld willen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Jij wil een kind? Nee, aub doe het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveeyouus schreef op 21 april 2014 @ 15:33:



Laat een berichtje achter of stuur een privéberichtje (als dat kan)







Jij kan dat zo te zien niet



17... Echt, ga buitenspelen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Leer eerst voor jezelf te zorgen. Je eigen onderdak te bekostigen. Niet van de ene verzorger baar de andere vluchten maar 100% voor jezelf zorgen. Eigen kamer zoeken en op eigenbenen leren staan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bekijk mijn topic, 19 en enorme kinderwens.



Inmiddels zwanger, maar wel eerst al het advies opgevolgd van mijn mede forummers!



Succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Het zijn ook nooit normale mensen die op 17/18/19-jarige leeftijd kinderen nemen. Valt me altijd weer op. Geen fatsoenlijke opleiding, geen fatsoenlijk inkomen. Niks.



Waarvoor heb je deze mensen nodig? Misschien eens rondkijken op een ROC, heb je vast wel een paar.
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 21 april 2014 @ 15:38:

Schat, je bent 17 en bang dat je ouders aangifte doen tegen je 23jarige vriend, wiens enige tekortkoming zijn leeftijd is. Ook ben je bang dat je ouders jou bij je vriend weg kunnen halen als je met hem gaat samenwonen als je 18 bent.



Een kind is géén goed idee nu. Ook volgend jaar nog niet. Niet om je leeftijd maar om je naïviteit. Je bent zelf nog zo naïef als een kind, dan moet je geen kind op de wereld willen zetten.Niet leuk voor je om te lezen (of voor ons om te schrijven), maar met wat je tot nu toe hebt geschreven ben ik het hier volledig mee eens. Nog even geduld: eerst volwassen en zelfstandig worden!
Had ik maar een motto.
Wat een klassiekertje: zelf niet uit een leuk gezin komen, zoals je schrijft, jong een relatie, afhankelijk van vriend en dan nog tienermoeder willen worden ook.



Recept voor nog een bijstandsmoeder.
Mensen rustig!



Even voor de duidelijkheid ik ga op deze leeftijd niet beginnen aan een kind. Ik wil eerst mijn opleiding af maken, een baan en een inkomen hebben!

Ik zoek gewoon meiden die een kinderwens hebben om te vragen hoe hun dit doen ;)
Funky, ik heb mijn niv 2 afgerond en heb gewoon een vast inkomen hoor en ja ik ben 19. Wil straks weer verder met een niv 3 puur voor mijzelf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 april 2014 @ 16:10:

Wat een klassiekertje: zelf niet uit een leuk gezin komen, zoals je schrijft, jong een relatie, afhankelijk van vriend en dan nog tienermoeder willen worden ook.



Recept voor nog een bijstandsmoeder.Ik denk dat de meiden die tienermoeder willen worden, nooit helemaal stabiel zijn. In deze tijd. Vroeger was het wel 'normaal', maar nu zijn het vaak toch wel echt asociale mensen. Of is dat gemeen om te zeggen?
Wat wil je bespreken dan? Hoe meer je bezig gaat met een kinderwens, hoe groter die kinderwens wordt. Richt je op andere dingen, dan zakt dat vanzelf weg.



Ik had het overigens ook rond die leeftijd, zeker toen een klasgenootje zwanger raakte, het leek me geweldig.

Maar wat ben ik blij dat ik nog jaren heb gewacht, ik was nog jong, 22, maar gelukkig wel volwassener dan 17. En achteraf onderschatte ik het helemaal.



Het leek me zo heerlijk, als jonge moeder met zo'n goed gelukt mooi kind een beetje pronken. Maar het was gewoon keihard werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 21 april 2014 @ 16:13:

Funky, ik heb mijn niv 2 afgerond en heb gewoon een vast inkomen hoor en ja ik ben 19. Wil straks weer verder met een niv 3 puur voor mijzelf!Ah oke. Sorry als ik je beledigd heb, bedoelde het niet zo. Maargoed, succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 april 2014 @ 16:16:



Het leek me zo heerlijk, als jonge moeder met zo'n goed gelukt mooi kind een beetje pronken. Maar het was gewoon keihard werken.Eerlijk gezegd snap ik sowieso niet dat er mensen zijn die zo denken. Of je nou 17, 22 of 33 bent: het is toch vrij vanzelfsprekend dat een kind opvoeden heel erg hard werken is en dat het niet enkel pronken met een goed gelukt kind is? Dat kon ik ook wel bedenken toen ik 16/17 was.
Alle reacties Link kopieren
Zorg eerst maar eens dat je je hersenen volwassen laat worden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:funky2901 schreef op maandag 21 april 2014 16:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Kinderwens"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 21 april 2014 @ 16:13</a>:</b>

Funky, ik heb mijn niv 2 afgerond en heb gewoon een vast inkomen hoor en ja ik ben 19. Wil straks weer verder met een niv 3 puur voor mijzelf!</div></blockquote>Ah oke. Sorry als ik je beledigd heb, bedoelde het niet zo. Maargoed, succes ermee. Nee je beledigd me niet, wil alleen maar zeggen dat het beeld wat vertekender is, ook ik ken veel tienermoeders, die hebben idd hun zaakjes niet op orde, feit is wel dat ik mijn wens heel lang heb moeten verdringen als het aan mij lag had ik allang een kindje, btw pappa van het kind is 23 en werkt fulltime op de vrachtwagen :-) en ook hij heeft dus een afgeronde opleiding niv2&3.
Alle reacties Link kopieren
he jammer, wel een kinderwens maar vééls te oud
quote:Fame schreef op maandag 21 april 2014 16:19 Zorg eerst maar eens dat je je hersenen volwassen laat worden.Sinds jij mij hebt gecorrigeerd bij stampvastig dat het standvastig is ben ik jou heel erg dankbaar, probeer mijn Nederlands elke dag te verbeteren waar nodig! Bedankt daarvoor
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 21 april 2014 @ 16:20:

[...]





Nee je beledigd me niet, wil alleen maar zeggen dat het beeld wat vertekender is, ook ik ken veel tienermoeders, die hebben idd hun zaakjes niet op orde, feit is wel dat ik mijn wens heel lang heb moeten verdringen als het aan mij lag had ik allang een kindje, btw pappa van het kind is 23 en werkt fulltime op de vrachtwagen :-) en ook hij heeft dus een afgeronde opleiding niv2&3.Ik weet niet wat ik ervan moet vinden, maar met niveau 2 en 3 verdien je toch ook helemaal niet veel? Maar als jullie stabiel en gelukkig zijn is het helemaal mooi natuurlijk. Je weet het zelf altijd beter, maar ik heb wel altijd een bepaald beeld van zulke mensen en het klopt eigenlijk altijd wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 21 april 2014 @ 16:04:

Het zijn ook nooit normale mensen die op 17/18/19-jarige leeftijd kinderen nemen. Valt me altijd weer op. Geen fatsoenlijke opleiding, geen fatsoenlijk inkomen. Niks.



Waarvoor heb je deze mensen nodig? Misschien eens rondkijken op een ROC, heb je vast wel een paar.





Nou eh, funky wat een vooroordelen.

Ik ben 19 en over 8 dagen uitgerekend. Heb een vast contract en ben assistent filiaalmanager. Heb een auto en een eensgezinwoning.
Trots!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven