Kleren zonder tekenfilmfiguurtjes

21-10-2014 09:34 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Simpele korte vraag waar koop jij je kleren van je kinderen zonder die tekenfilmfiguurtjes zoals Dora, Minnie mouse etc. etc.

Ook zonder kinderlijke diertjes erop.

Het is voor mijn dochter van 4,5 met maat 104/110.
Vind jij het niet mooi of zij niet?
Waar niet? H&M, C&A, hema, zeeman, wibra, action, WE, sergent major, ernstings family. Zoveel plekken waar ze kleding verkopen zonder tekenfilmfiguren.
Bakkaboe en Percival hebben vaak hele mooie kleren, alleen dit seizoen even niet. Maar voor de zomer heb je er misschien wat aan
Eh, waar niet? Hier nooit kleren met tekenfilmfiguren, ben nog nooit ergens geweest waar dat het enige in de collectie was.



Ik koop bij Shoeby, We, H&M, Name-it, kleertjes.com, enz.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet en haar maakt het niets uit. Percival viel inderdaad tegen ja, alles zwart/grijs en van die rare truien met haren erop fel roze met dierenfoto aan de voorkant (JUK!)
Alle reacties Link kopieren
Topic is meer voor ideetjes op te doen, Zeeman vind ik laatste tijd wel tegen vallen, Wibra heeft wel leuke kleren
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijwel nooit kleding met een stripfiguur erop voor mijn dochter ( 6). Wel veel pyjama's met zo'n print.

Kleding koop ik vooral van Br@nd, Ninni Vi, Molo, MimPi , Terstal.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Overal toch?

Ik vind kleren met tekenfilmfiguren ook niks maar kan prima shoppen voor de kinderen. Kocht altijd veel in H&M en daar hangt dit seizoen meer van dat soort spul maar er zitten evengoed nog leuke dingen tussen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook bij Shoeby leuke kleding hangen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zara is m'n lievelings voor kinderen/baby's. Heb zelf geen kinderen, maar koop daar altijd kraamcadeautjes enzo, geen tekenfilmfiguur te bekennen!



Als ik zelf ooit kinderen heb, gaat bijna alles van Zara worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja pyjama en ondergoed/sokken met Disney print vind ik ook prima maar bovenkleding liever geen Dora/Minnie ed.
Zara natuurlijk.
Oh ja, Zara! Daar koop ik ook regelmatig. Maar je moet wel van de stijl houden. Ik zou bv voor dochter niet alles daar kunnen kopen, te netjes. Voor zoon wel.
Alle reacties Link kopieren
2x per jaar in Frankrijk een lading bij Okaidi, hebben helaas geen winkel meer in NL. Verder V&D, Shoeby, Name-it, H&M, C&A, Hema en nergens staan die stomme teksten en tekenfilmfiguren op. Hier ook alleen maar 'gekke' pyjama's, ondergoed en soms een T-shirt, dan vind ik het nog wel leuk.
quote:Azile schreef op 21 oktober 2014 @ 10:01:

2x per jaar in Frankrijk een lading bij Okaidi, hebben helaas geen winkel meer in NL. Verder V&D, Shoeby, Name-it, H&M, C&A, Hema en nergens staan die stomme teksten en tekenfilmfiguren op. Hier ook alleen maar 'gekke' pyjama's, ondergoed en soms een T-shirt, dan vind ik het nog wel leuk.Daar heb ik afgelopen zomer veel gekocht in Frankrijk, wat een leuke winkel is dat. Ze hadden sale, dus voor nog geen 50 euro een tas vol kleren, zonnebrillen, zwembroeken en een rugtas
Alle reacties Link kopieren
Gewoon overal,

Bijv bij de zeeman, de goedkoopste lijn is gewoon blanco.
Alle reacties Link kopieren
Zara idd, die doen niet aan tekenfilmtroep
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je moet echt goed zoeken om kleding zonder idiote opdrukjes te vinden, niet alleen voor kinderen, ook voor volwassenen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Zit Okaidi nu ook niet meer in Noordwijk? Dacht dat ze daar nog wel zaten? Zonde dat het helemaal weg is. In dezelfde lijn vind ik tape a l'oeil heel erg leuk. Hadden van de zomer ook geweldige sale. Gingen met een enorme tas kleding naar buiten voor nog geen 50 euro. Okaidi zat daar direct naast dus dat was leuk winkelen .



Verder vind ik N ext (online) erg fijn om te winkelen, goede service en mooie spullen. En wat winkels betreft Zara en soms H&M.
Alle reacties Link kopieren
Scandinavische kledingmerken!! Kijk maar eens op goedvantoen.nl.



Vooral Duns Sweden is hier favoriet! Overigens ook wel prijzig, dus ik wissel af met HEMA en dingen die ik zelf maak.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, bij Zara verkopen ze geen tekenfilmfiguren? Ik zie daar juist altijd heel veel disney! (En ook veel kleding die wél leuk is .)



http://www.zara.com/nl/nl ... hirt-c455007p2221051.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Romorantin schreef op 21 oktober 2014 @ 12:08:

Zit Okaidi nu ook niet meer in Noordwijk? Dacht dat ze daar nog wel zaten? Zonde dat het helemaal weg is. In dezelfde lijn vind ik tape a l'oeil heel erg leuk. Hadden van de zomer ook geweldige sale. Gingen met een enorme tas kleding naar buiten voor nog geen 50 euro. Okaidi zat daar direct naast dus dat was leuk winkelen .



Verder vind ik N ext (online) erg fijn om te winkelen, goede service en mooie spullen. En wat winkels betreft Zara en soms H&M.Hij zit nog in Noordwijk. Hij zat ook in Amersfoort en in Eindhoven, die laatste ging ik altijd heen toen ik daar nog woonde (nu alweer 7 jaar geleden). Heel fijne winkel voor smalle kindjes!
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:MarianneDavids schreef op 21 oktober 2014 @ 11:58:

Je moet echt goed zoeken om kleding zonder idiote opdrukjes te vinden, niet alleen voor kinderen, ook voor volwassenen.Ik weet niet waar jij komt dan, maar ik heb er totaal geen moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 21 oktober 2014 @ 12:56:

[...]





Hij zit nog in Noordwijk. Hij zat ook in Amersfoort en in Eindhoven, die laatste ging ik altijd heen toen ik daar nog woonde (nu alweer 7 jaar geleden). Heel fijne winkel voor smalle kindjes!Ha fijn , ik zag er ook niets over op internet en ben van plan binnenkort eens die kant op te gaan. Erg fijn inderdaad voor een smal meisje (sowieso alle Franse kinderkleding is erg fijn bij haar, al vanaf haar geboorte ). En met nog een kleintje op komst ook een fijne winkel om te zoeken naar het eerste pakje. Dochter paste na de geboorte echt nog niet in de Nederlandse maat 50 en als ik de metingen nu mag geloven wordt dit ook geen reus .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven