Lego World 2014

22-09-2014 10:01 9 berichten
Ik zag dat Lego World dit jaar in Utrecht gehouden wordt. Voor ons veel dichter bij dan Zwolle en daarom ineens wel een optie. Het lijkt me erg leuk om in de herfstvakantie met mijn dochters (dan 9, 6 en bijna 4) te doen. Maar ik schrok best van de prijzen, 18,50 per kaartje. Ik kan nog wel korting via de Lego Club krijgen, maar dan is het nog veel geld. Is dat het waard? Wie is er wel eens geweest en wat vonden jullie ervan?
Wij zijn 2 jaar geleden geweest en zelfs de kinderen zouden niet meer terug willen. Het was echt mega-druk, je kon nergens bij komen om iets te bekijken. Er stonden een heleboel stands die Lego verkochten en er was in een hal een enorme ruimte waar ze zelf iets konden bouwen maar door de drukte konden ze niet eens bij de tafels komen.
Oke, heel druk dus, klinkt niet echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is in de herfstvakantie vorig jaar met zijn opa geweest, van 's ochtends vroeg tot de sluiting.

Hij vond het geweldig en wil nu weer.

Hij had helemaal geen problemen met de drukte heeft het nauwelijks gemerkt. Hij was zwaar onder de indruk van al het lego, een lego waterval, een trein en zelf bouwen.

Hij was toen trouwens 8 jaar.
Alle reacties Link kopieren
inderdaad heel druk! Wij vonden het geen succes.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 2 jaar geleden in Zwolle geweest.

Al hebben de jongens het leuk gehad en zijn we er echt de hele dag geweest was het echt te druk!

Ook het gebouw vond ik vreselijk.

Benauwd.

Konden niet eens zitten bij het 'restaurant'

Daar wil ik nooit meer naar terug.

Dat het nu in Utrecht is is voor mij wel een reden om er iig over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is druk, maar je kunt heus nog wel ergens bij. Als je je gaat storen aan de drukte, dan heb je geen leuke dag. Mijn kinderen vonden het geweldig. En gewoon accepteren dat je waarschijnlijk niet alles kunt zien/ doen.

Ik vond het kaartje ook duur, maar we kregen na afloop een tasje met legospulletjes en kleine zakjes lego, al snel t.w.v. 10 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat het nu in Utrecht is.
Alle reacties Link kopieren
Voor ons niet, veeeel dichterbij.

En ik vond dat gebouw in Zwolle vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven