Leuk tijdschrift voor (aanstaande) moeder

18-02-2008 15:20 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij is zwanger en als kado wil ik haar een abonnement geven op een leuk tijdschrift. Maar welk tijdschrift voor zwangere vrouwen en moeders is nu leuk? Je hebt volgens mij Kinderen, Ouders van nu en de Viva Mama.

Alvast bedankt!



Groetjes,

Ysabel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze alledrie leuk, de ene keer hebben ze in het ene blad leukere onderwerpen dan in het andere. Viva Mama komt maar 1 keer in de 2 maanden, dat is wel jammer.

Van Kinderen en Ouders van Nu vind ik die laatste vaak iets leuker.
Alle reacties Link kopieren
ik vind ook ouders van nu en kinderen leuker dan viva mama. Kinderen nog vaak iets leuker dan ouders van nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze allemaal een ontzettend hoog mutsengehalte hebben en er staat ook niet gek veel nuttige info in. Kocht ze eerst nog weleens los en heb een kadoabbo gehad op de VivaMama. Die vond ik dan wel de leukste van de 3.
Alle reacties Link kopieren
Eowynn_ schreef op 18 februari 2008 @ 16:10:

Ik vind ze allemaal een ontzettend hoog mutsengehalte hebben en er staat ook niet gek veel nuttige info in. Kocht ze eerst nog weleens los en heb een kadoabbo gehad op de VivaMama. Die vond ik dan wel de leukste van de 3.
Ach, het gaat allemaal over dezelfde onderwerpen.....
Alle reacties Link kopieren
Viva mama met stip! (mijn mening) voor de wat vlottere moeder!
Alle reacties Link kopieren
Misschien BN, het tijdschrift dat je krijgt als lid van vereniging borstvoeding natuurlijk?



Zelf vind ik Kinderen en Ouders van Nu een te hoog Nutricia-gehalte hebben.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!



Ik zie dat de meningen verdeeld zijn (wat het voor mij niet makkelijker maakt trouwens ;-))

Via Zester.nl kun je een preview zien van alle bladen en ik vind het echt zo moeilijk. Elk blad heeft wel onderwerpen die mijn vriendin (denk ik) zullen aanspreken. Viva Mama is inderdaad het 'hipst', maar het is jammer dat het maar eens in de twee maanden verschijnt.

Is de Viva Mama wel dikker dan de normale Viva?



Ik ben er nog niet uit. Ga anders maar even kijken bij welke bladen je de leukste cadeaus krijgt als je een abo neemt.. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ouders van Nu en Kinderen, bleuh. Krijg altijd al de rillingen als ik de onderwerpen op de cover lees: 'ik redde mijn kind van wiegedood', 'ik beviel in drie minuten op het toilet', 'ik ben thuismoeder c.q. werkende moeder en voel me heeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig'...



Viva mama vind ik wel leuk. En helemaal niet erg dat-ie maar eens per twee maanden komt... is geloof ik iets dunner dan een normale Viva.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens in een tijdschriftenzaak naar LOF. Of www.lofonline.nl Is duidelijk anders dan de andere bladen. Je vindt het wat of je vindt het niks.



Anouk
Bij de drogist en de natuurvoedingswinkels kun je vaak gratis exemplaren krijgen van "Weleda Berichten" en "Puur Kind".



Puur Kind is ook van Weleda en richt zich op zwangerschaps- en babyverzorging, plus de ontwikkeling van kinderen.

Je kunt hier ook gratis een abonnement op nemen (dan krijg je ook nog monstertjes in de winkel) . Spam of andere rommel heb ik nooit van ze gekregen.



Weleda Nederland NV

Postbus 733

2700 AS Zoetermeer
Alle reacties Link kopieren
Hey Anouk,

Ben hier aan het meelezen, omdat ik als verjaarskado nog een abonnement mocht uitzoeken van m'n schoonmoeder. Dat LOF lijkt me leuk, zeg! Bedankt voor de tip.
framboos81 schreef op 18 februari 2008 @ 16:35:

Viva mama met stip! (mijn mening) voor de wat vlottere moeder!




Ik vind Viva juist helemaal niet vlot. Krampachtige 'kijk mij eens vlot zijn'.



Geef je vriendin liever een abonnement op de Linda of iets anders.
Alle reacties Link kopieren
ja precies dat dacht ik ook, lekker de linda of de red of nou ja, iets wat bij haar past. Veel leuker dan al die baby meuk. Vind het idee trouwens wel heel lief hoor, maar heb je 1 ouders van nu gelezen, ken je ze allemaal. En viva mama vind ik wel grappig, maar lees ik in 10 minuten uit, net als de gewone viva. Echt een blaadje voor in de trein ofzo. En het is allemaal zo: ik ben zo'n hippe moeder want..... Net als in deze maand, moeder bevalt van chicky sola, dat is toch geen normale naam of ligt dat aan mij? (ik heb inderdaad viva mama kado gekregen van een vriendin, vind het altijd wel leuk als die komt, maar om nou te zeggen boeiend tijdschrijft, neeeeeeee)

Maar goed, on topic, erg lief idee, maar kies een ander blad...
Jaaaaaaaaaaa staat die er in Arwen? Is een oud klasgenootje van mij.
Alle reacties Link kopieren
ja, bij de bevallingsreportage. Ze is alleenstaand en bevalt samen met een aantal vriendinnen van chicky sola nog wat... zal ik de bladzijde naar je opsturen?
Alle reacties Link kopieren
en smaken verschillen hoor, mensen zullen onze namen ook wel suf of ouderwets of stom vinden, maar chicky? ik heb altijd zoiets van je kind moet later wel met goed fatsoen directeur van een of ander groot bedrijf kunnen worden en zich normaal voor kunnen stellen aan de raad van bestuur of alle aandeelhouders. Goedemiddag dames en heren, ik ben chicky en wil het vandaag met u hebben over de jaarcijfers....
Alle reacties Link kopieren
O ja... Die naam viel mij ook al zo op.
Stuur maar, ben reuze benieuwd. Jeukmensch is het.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met Chicky? X-D



En Kinderen en OvN hebben idd een héél hoog Nutricia gehalte. Zo gesponsord als de pest, vreselijk.



En Viva mama is idd nogal 'ik heb dan wel kinderen maar ik bén me toch hip gebleven...' X-D



De Lof heb ik afgelopen week zelf gekocht, maar hoewel leuker dan de rest, ook niet echt geschikt.
Alle reacties Link kopieren
ik ruik een gat in de markt X-D
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben eruit.... het wordt toch de Viva Mama. Ik wil toch iets geven wat met zwangerschap/kinderen te maken heeft, maar dan met het minste 'Nutricia-gehalte', zoals jullie dat noemen..haha... Ook hangt er een niet al te hoog prijskaartje aan.... ik heb nl. alweer een paar leuke babyspulletjes/kleertjes besteld en anders wordt het allemaal een beetje te gek.

Vind de LINDA zelf een superblad, maar weet niet of het iets voor haar is. Ze heeft op de een of andere manier een soort van apathie tegen Linda de Mol... Gooische Vrouwen wil ze dus daarom ook nooit kijken bijv.



Maar volgens mij hebben wij inderdaad een gat in de markt gevonden.... Wel knap, als je bedenkt dat er op dit moment voor iedere doelgroep/lifestyle wel 10 dezelfde bladen zijn. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Chicky Sola ;-) HAHAHAHA
Alle reacties Link kopieren
De viva mama is het leukste! Ik heb 'm ook snel uit, maar ach, wat maakt het uit!



En inderdaad... dat doe je je kind niet aan: Chicky Sola...... lijkt wel een pannenset! ;-)
Alle reacties Link kopieren
durske schreef op 19 februari 2008 @ 11:07:

Hey Anouk,

Ben hier aan het meelezen, omdat ik als verjaarskado nog een abonnement mocht uitzoeken van m'n schoonmoeder. Dat LOF lijkt me leuk, zeg! Bedankt voor de tip.
Graag gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven