Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 07:59.
Dit onderwerp heeft 2875 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 08-11-2009 12:57.
- Het sluiten gaat sneller, net nu in zomertijd, moeten we ineens verkassen. Bij deze dus, een nieuwe Cheers
Voor het echte Droste effect... hier staat het oude topic
(voor de nostalgie)dreamer wijzigde dit bericht op 07-08-2009 13:26 met 49%Every great dream begins with a dreamer. Harriet Tubman
- Zag net de sneeuwwitje actie van Ah reclame. Ik heb niet de prins dubbel, maar de koning. Ik vond het ook al zo
n oude vent, die prins
- Ik wil van de sneeuwwitje reclame graag de AH-manager

En zo'n - oude - prins is natuurlijk niet een oude vent, maar een man met ervaring
Maargoed, het was dus vadertje koning (die vent zonder ballen, die een vrouw uitzoekt op haar uiterlijk en dan zielig is, omdat het een bitch is
)
Mag ik al naar huis?
PleazeEvery great dream begins with a dreamer. Harriet Tubman - Van mij wel.
Zo'n twijfelaar matras hè, dat is eigenlijk best wel klein. Maar goed. Bloes, Lil en Bam zouden er natuurlijk wel met z'n drietjes oppassen. Makkelijk
Ik heb een paar uur te weinig vanochtend voor alles wat ik nog moet/wil doen. Mag ik ongewassen, ongestreken en ongeschoren komen? Nee zeker?
- Die AH manager uit de ruklahmu schijnt irl een chagrijn te zijn. Heb ik uit betrouwbare bron van iemand die twee dagen van hem en nog een acteur workships kreeg tijdens weekend weg met werk naar Marokko. (Kan onze baas dat ook niet even regelen???).
- En dan wil ik wel graag een workshop ipv een workship. Stop de tijd!
- wauw, ik wil uberhaupt wel een keer naar Marokko, desnoods met workship. Tralalaliieeee, ik ben klaar, heb ingepkat, fotoboekje gepakt, laarsejes voor Yentl, schone onderbroek, bedspul etc. Ook nog was gedaan, notulen geschreven, krant gelezen en nu gewoon klaar. Soms verbaas ik mezelf
.
djiezz mims 36 *haartjes omhog*, oke, jij wint
Mooi troontje voor mooi meisje, toch ook wel heftig maar die knuffel geef ik je straks irl. Goh, wat heerlijk toch altijd, die voorpret!!! Moet wel even over wat schuldgevoel heenstappen, ben al zo weinig thuis momenteel en nu ga ik weer weg. Pfff.
Oja, heb niets van al die spaaracties, dus helaassss. Mado, om dat probleem tegen te gaan spaar ik altijd alles mee (hoewel, dat lijkt nu dus niet zo
) , altijd wel weer iemand die je er blij mee kan maken.\"Wat er het minst toe doet mag nooit ten kosten gaan van wat er het meest toe doet\" (Goethe) - "Tralalie ik ben kláár" !?!
Ben ik de enige die werkelijk nog niets voor elkaar heeft (behalve getankt) en op het werk zit?..and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend. - Ik heb nog niet eens getankt. Nou hóef ik dat ook niet, maar heb ook nog niet uitgezocht hoe ik zo'n Qliner eigenlijik betaal (is dat ook gewoon strippenkaart?) en hoelaat e.e.a. gaat, aansluitingen zijn, enz.
Werk bleek toch ineens druk, zodat het nu lekker opschiet
Every great dream begins with a dreamer. Harriet Tubman - "Terwijl de maisjes zich voorbereiden op een weekendje slempen,
lig ik mezelf hier al twee weken een totaalruptuur te tempen.
Flauwer dan flauw lig ik hier al weken op de bank en in bed,
in huize Norre absoluut geen tekenen van voorpret.
Maar niettemin wens ik jullie heel veel drank en plezier,
geniet met z’n allen en kom veilig weer hier!"I know that there\'s trouble There are battles yet to fight I may not have all the answers Wouldn\'t have it any other way
Nope, zit ook zielig te zijn op mijn werk... (eigenlijk zit ik vooral te nixen op mijn werk... ik ben RAAR. Ik begon voor het eerst in maanden redelijk bij te raken met mijn werk en dan ga ik gelijk nix doen, zodat de stapels zich weer opstapelen.) wel heb ik een ingepakte tas (mét handdoeken én foto's ) bij me, dus in die zin ben ik wel voorbereid.quote:kjong schreef op 06 november 2009 @ 11:13:
"Tralalie ik ben kláár" !?!
Ben ik de enige die werkelijk nog niets voor elkaar heeft (behalve getankt) en op het werk zit?No one can be myself like I can...- quote:Norre schreef op 06 november 2009 @ 12:28:
"Terwijl de maisjes zich voorbereiden op een weekendje slempen,
lig ik mezelf hier al twee weken een totaalruptuur te tempen.
Flauwer dan flauw lig ik hier al weken op de bank en in bed,
in huize Norre absoluut geen tekenen van voorpret.
Maar niettemin wens ik jullie heel veel drank en plezier,
geniet met z’n allen en kom veilig weer hier!"
Ach gossie... da's zielig! Waarom doe je dat met die termometer?
A. dat vind je lekker
B. je wil een baby
C. je bent ziekNo one can be myself like I can... - Ik denk dat ze 't lekker vindt.
Beterschap, Norre!Dus. Enzo. - Ha, maar Norre kan wel alvast alle gedichten voor Sinterklaas maken als ik het zo lees

Zo, de extra matrassen zijn net opgehaald door mijn ouders. Plus drie tassen vol foto's.
nee hoor, wel veel foto's. (kon niet kiezen welk album wel en welk niet), maar in die tassen zit ook kleine maatjes kleren, tijdschriften en wat stomme boeken die jullie misschien wel niet stom vinden
Nu moet ik nog schone onderbroeken zoeken
en een toilettas enzo
voordat Bent voor mijn deur staat
- Toet zegt:
Handdoeken meenemen!..and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend. - (sj)Nor, doe je daarom zo gek? Je met regelmaat op een (oor?)thermometer gaat zitten?
Ik snap nl niks van je smsen en vriendjes-mededelingen dat ik serieus moet zijn...and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend. - Liep je nou in winkelcentrum L. of niet?I know that there\'s trouble There are battles yet to fight I may not have all the answers Wouldn\'t have it any other way
- Nog niks gepakt of voorbereid, maar dat komt vast wel goed, toch? Als ik gesandwicht tussen Bloes en Bam moet slapen is het toch véél te
heetwarm om veel nachtgoed nodig te hebben
Pakken wordt last minute sowieso, want heb Zoon nog beloofd om Harry Potter met hem te lezen, wafels te bakken en waterschoentjes te kopen, moet nog koken en Dot knuffelen als ze weer recht in haar humeur zit en wachten totdat GG overwerkt is binnengerend om huis, haard & kindervolk van mij over te nemen zodat ik op de trein kan.
Maar dat alles neemt niet weg dat ik jullie straks zie, tralala!If a man speaks in the middle of a forest and there\'s no woman around to hear him - is he still wrong? - Ik vertrek!
Weet jij wel wie je voor je hebt!?!? - En Nor, pas jij op de bar vanavond?
Weet jij wel wie je voor je hebt!?!? - Ik vertrek om 17 uur, heb ik mijn dochter beloofd. Maar nu zit ik al klaar en te wachten tot ik wegkan. Ondertussen hebben er al 2 ladies op station van Toet's Ouders Town (TOT) gestaan, omdat ik eerder weg zou gaan. Maarja... zoveel eerder lukte mij dan weer niet, helaas

Arme Nor
sjielugjes en helemaal allenig aan de bar...Every great dream begins with a dreamer. Harriet Tubman - Jezus, wat een teringherrie hier! Gillende wijven. Tongende negers. Man, man, man. En dan zijn ze nog niet eens dronken...
- Veel plezier meiden!Volg je hart
- Geleerde lessen:
- passie zit niet in je dikke lijf, maar in je hoofd
- negerzoenen moet je zuigen. Tongen mag ook.
- kjong heeft liever Bassie in haar lijf
- zet 12 wijven in 1 kamer en het lijken er 120 - De plees zijn gesopt.
De mist trekt over TOT.
Langzaam wordt het heksenhol weer een keurige nette moderne woning.
Het weekend is over.
Hert en ik wil(d)en voor het borreluur weer thuis zijn, maar naar inschatting en vorige ervaringen, zo ook nog gisteren, zullen we jullie morgen de groeten posten met een drankje in ons hand, vanuit Zuid Frankrijk.
Het weekend is echt over.....and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend. - ~einde~..and.. we call this painting finished. You should try this at home. From all of us goodbye and God bless my friend.
Dit onderwerp heeft 2875 reacties, en bestaat uit 116 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 116.
De laatste reactie is geplaatst op 08-11-2009 12:57.