Mijn kind net 1 jr geworden en nu alleenstaande mama.

18-09-2014 23:13 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal..



ik voel me zo verrot! Op een dag zegt me ex klein maandje geleden ik heb geen gevoel meer voor je. Woon bij hem in, en heb net een kind van 1 jr..... hoe th. f.ck ga je hiermee om? ik voel me zo lonely!!!!!!!!
Dag voor dag.

In het begin is het overleven, dan leer je er mee leven en dan is er een dag dat je je realiseert dat je er de hele dag niet aan gedacht hebt.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Door het stomweg te doen.



Jullie hebben een kindje wat van jullie afhankelijk is en het verdient om de eerste prioriteit te hebben. Regel het goed voor dat kleintje. Zoveel mogelijk de zorg en de kosten delen. Maak goede afspraken.



Hoe rot ook, dat komt eerst. Pas daarna komt je eigen gevoel over hoe naar het is dat je zo in de steek wordt gelaten.



En het komt goed hoor. Echt. Tijd heelt heel veel wonden.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeniffer82, 9 uur geleden

hey allemaal..



ik voel me zo verrot! Op een dag zegt me ex klein maandje geleden ik heb geen gevoel meer voor je. Woon bij hem in, en heb net een kind van 1 jr..... hoe th. f.ck ga je hiermee om? ik voel me zo lonely!!!!!!!!Is je kind van deze recente ex?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat erg voor je! Komt me heel bekend voor, dat verhaal over 'ik heb geen gevoelens meer voor je' en weg is ie. In mijn geval waren we al 15 jaar samen met 2 kids en een koopwoning, dus een hoop geregel. Het duurt een tijd voordat je ermee kunt leven en je blijft met elkaar verbonden doordat je samen een kind hebt. Probeer er te zijn voor je kindje, dat is het belangrijkste. Maak goede afspraken over de zorgverdeling en financien. En praat met anderen over je gevoelens, een arm om je schouders is heel belangrijk en helpt echt! Het zal steeds een beetje beter gaan, maar het kost heel veel tijd en pijn helaas...
Alle reacties Link kopieren
Er staat nergens dat ze het kind samen hebben. De titel is 'MIJN kind net 1 geworden en nu...' en in haar bericht 'woon bij hem in en heb net een kind van 1 jaar..'

Dus misschien hoeft ze niets meer met hem maken te hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben die mannen toch? Ja ik weet ook niet wat ik hiermee moet. Sterkte...
anoniem_207632 wijzigde dit bericht op 10-09-2015 20:06
Reden: spelfout
% gewijzigd
quote:sokje1982 schreef op 20 september 2014 @ 16:36:

Wat hebben die mannen toch? Hier ook zo één... Ja ik weet ook niet wat ik hiermee moet. Sterkte...



Ik reageer even omdat ik getriggerd werd door je antwoord. Wat hebben die mannen toch? Zelf heb ik geen kinderen en mijn man en ik zijn al jaren samen. Wij zitten ook met een aantal mensen in onze omgeving die uit elkaar gaan, ze hebben allemaal kinderen.



De meest gehoorde reden is (hoor ik van mijn man die de mannelijke helften meer spreekt) is dat de heren het gevoel hebben geen "echte" man/vrouw relatie meer te hebben, alles gaat en draait over/om kinderen. Nu weet ik helemaal niet of het hier het geval is hoor maar ik hoor dit alleen maar de laatste tijd.



Daarnaast zoeken de heren heel snel (of nog tijdens) een andere liefde, dat is ook zeer opvallend. De vrouwen zitten snotterend en radeloos bij mij op de bank, geen idee of ze het qua druk en financien gaan redden. Heel vervelend allemaal.



Tuurlijk gaat de pijn over, duurt even, je bent in shock, je hele leven ligt in puin. Je hebt de verantwoording over je kind, je moet door en ook de vader zal niet uit beeld verdwijnen in de meeste gevallen (alhoewel wij keer op keer anders mee maken helaas).

Ik wil je niet de put in praten natuurlijk en weet ook zeker dat je er sterker uitkomt. Zorg voor een leuke plek voor jezelf!
Alle reacties Link kopieren
TO is waarschijnlijk al niet meer zo lonely?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lekker nuttig om zo'n topic te openen.
quote:himalaya schreef op 21 september 2014 @ 10:45:

TO is waarschijnlijk al niet meer zo lonely?



Nope, mss is het al over,

Maar mag ik ff zeggen dat ik je onderschrift hilarisch vind!
Alle reacties Link kopieren
quote:elvi70 schreef op 20 september 2014 @ 21:32:

[...]





Ik reageer even omdat ik getriggerd werd door je antwoord. Wat hebben die mannen toch? Zelf heb ik geen kinderen en mijn man en ik zijn al jaren samen. Wij zitten ook met een aantal mensen in onze omgeving die uit elkaar gaan, ze hebben allemaal kinderen.



De meest gehoorde reden is (hoor ik van mijn man die de mannelijke helften meer spreekt) is dat de heren het gevoel hebben geen "echte" man/vrouw relatie meer te hebben, alles gaat en draait over/om kinderen. Nu weet ik helemaal niet of het hier het geval is hoor maar ik hoor dit alleen maar de laatste tijd.



Daarnaast zoeken de heren heel snel (of nog tijdens) een andere liefde, dat is ook zeer opvallend. De vrouwen zitten snotterend en radeloos bij mij op de bank, geen idee of ze het qua druk en financien gaan redden. Heel vervelend allemaal.



Tuurlijk gaat de pijn over, duurt even, je bent in shock, je hele leven ligt in puin. Je hebt de verantwoording over je kind, je moet door en ook de vader zal niet uit beeld verdwijnen in de meeste gevallen (alhoewel wij keer op keer anders mee maken helaas).

Ik wil je niet de put in praten natuurlijk en weet ook zeker dat je er sterker uitkomt. Zorg voor een leuke plek voor jezelf!En gevalletje broer-zus relatie. Maar hoe doorbreek je die, als de man zijn liefde niet meer laat zien.
Pfff Sokje dat is een goeie vraag.

Kijk liefde kan over gaan maar liefde is in mijn ogen een werkwoord en dus hard werken geblazen. Even afstand nemen en hopen dat je elkaar zooooo gaat missen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven