Naar het strand, wat neem ik mee??

07-07-2013 15:18 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen wil ik met de kinderen een dagje naar het strand gaan. Mijn mannetjes zijn 1 en 2,5. Ik had bedacht dat ik ons gooi tentje meeneem om in te slapen + de deryan travelcot, en verder het volgende lijstje:



- Parasol

-Handdoeken

- Zonnebrand

- Koelbox met water, eten en ander drinken

- Zwemluiers

- Speelgoed voor in het zand.

- zwembandjes voor mijn oudste



En verder weet ik het niet. Zag laatst ook dat je van een soort van die houten hutjes kan huren, kan ik die ook ergens op internet vinden.



Beetje een muts topic, maar goed het strand ligt hier niet naast de deur en ik ben nog nooit met de twee mannetjes geweest. Dus alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Zonnebril voor jezelf.. Dan kan je ze beter zien in de schittering

tshirtje voor de oudste

zonnehoedje
Petjes voor de jongens..

Bandje met je telefoon nummer voor je oudste om zijn pols. Mocht je die uit het oog verliezen
Alle reacties Link kopieren
Snoetenpoetsers!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
iets om te spelen? Emmertje, schepje?



(ow dat stond er al)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Gewone luiers ook niet vergeten.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Deken om op te ziiten
Alle reacties Link kopieren
Kan er niet nog iemand met je mee?

Je mannetjes zijn nog zo klein en 1 op 1 vind ik wat veiliger op een druk strand. Of ben ik nu wat mutserig? ;)

Veel plezier trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Een karretje? Om alle zooi mee te kunnen sjouwen? :-D
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ga wat uit de drukte zitten, dus het strand op en dan wat naar links of rechts lopen. Dan kun je ze veeeel beter in de gaten houden. In die drukte aan het begin, met je ze met 1 minuut kwijt.

Vooral als de ene de ene kant op loopt en de ander de andere kant op.



Mijn man doet ze altijd polsbandjes om met 06 nummer erop, en als ie die vergeten is, schrijft ie met pen het op hun bovenarm.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
bij de Makro t/m morgen een opvouwbare bolderkar te koop.



Is dat niet handig om mee te nemen?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet alleen hoor, papa gaat ook mee. Maar die is niet zo strak in de voorbereidingen .
Alle reacties Link kopieren
Handige tips! Karretje, weet niet of het nodig is, misschien moet een van ons dan 2 keer lopen. Ik heb ook een fietskar met zandwielen, die kan wel mee in de auto, kunnen de kinderen en de zooi erin zitten haha.
Alle reacties Link kopieren
Grote teil om wat zeewater in te doen, dan hoeven ze niet in de branding met water te spelen.



Hydrofielen om ze toe te dekken als ze slapen, om af te drogen, voor in de autostoeltjes of wandelwageb om het zweet op te vangen.



Misschien een plaid om op te zitten.



Zonnehoedjes.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk zoveel meenemen als je wilt :-)

Radio! Iets te lezen..



Een shirt voor de kids? Zodat ze meer bescherming hebben tegen de zon?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ga niet naar het strand, zoek iets bij je in de buurt.

google eens onder zwemstrandje. (woonplaats)
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een goede, al is hier in de buurt niet zoveel zwemwater.
wat een gedoe, lang in de auto zitten is voor die dreumessen geen pretje met dit weer, en voor een uurtje aan zee? want langer is niet verantwoord met deze zonnekracht. Ook niet onder de parasol
Alle reacties Link kopieren
In een tentje kan wel. Ik zou lekker naar het strand gaan je wilt zelf ook wat toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen aan zee en hebben zo'n strandhuisje waar we stoelen en speelgoed etc in zetten. Ik zou lang (hoe lang?) autorijden denk ik niet over hebben voor een dagje strand. Maar goed ligt er beetje aan hoe lang je dus moet rijden.

Wat je moet meenemen: tja gewoon beetje logisch nadenken (niet lullig bedoeld). Schone kleren voor de kinderen voor als ze nat worden. Luiers/eten/speelgoed/zonnebrandspul/handdoeken/parasol, misschien wel twee? Als de jongste moet slapen is een tentje inderdaad wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik huur altijd windscherm. Creëert fantastische schaduwplek en scheelt gesleep. Kost iets van ¤3 per dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn zwemluiers ??
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Naar welk strand ga je?

Op Hoek van Holland is rechts na de strandtenten een speeltuin en bij Domburg in Zeeland zijn ook speeltuintjes op het strand. Dat is ook leuk voor de kinderen.

Mijn dochters vinden een dagje strand heerlijk. Wij nemen altijd de bolderkar mee om alles mee te slepen en een pop-up strandtentje voor de schaduw.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Reisa: waar heb je je popup tentje gekocht? Ik huur steeds schermen, maar wil eigenlijk m'n eigen... (Sorry TO voor misbruik topic)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen slaaptentje mee nemen om in te slapen. Dat wordt echt veel te warm! In onze (grote!) stoffen tent was het overdag al 35 graden... Het lukt mijn kind niet om in die hitte in slaap te vallen, dus wandelen we een stukje met de buggy. Maar dat lijkt me niet zo praktisch op het strand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven