Oogjes dicht en snaveltjes toe

13-10-2010 08:30 2511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 3

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het derde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieWhiskers281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna316-1-091kan D. niet wakker wegleggenAletta Jacobs30 eind 10-091gaat best goed Phoehee311-8-101 moet overdag in bed ipv alleen in de doek slapenOptimus2415-6-101kan L. niet wakker wegleggen en slaapt niet in bedje overdag Kirsie2916-7-101 nachtvoeding, krampen en moeite met alleen slapenNoppie37 2-7-10 / 17-4-082gebrek aan ritmeMajeba3024-10-091huilen in slaap, rommelig in slaap vallen Loco391-2-102Zoontje wil minimaal 2x drinken per nacht Alisan39 1zwanger! Tossibos15-8-101 Reglisse27 18-4-101slaapt slecht en niet in bedMimpje27 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 onbestendig in doorslapen 's nachts.Sennaaa3210 1 THE ultimate plop champion 's nachts Jsd281-07 / 8-10 2 valt wel mee.. HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra25eind 5-10 1handleiding kwijt Cight336-10 1 slaapt niet door Moize318-10 1slaapt overdag niet
Alle reacties Link kopieren
JA!!! Weer een nieuw topic!

Phoehee, tabel ziet er super uit!

Lekker geslapen vannacht?
Alle reacties Link kopieren
Dankje!

Mijn nacht was goed genoeg, 1x voeden en lekker slapen.



Majeba goed gesprek gehad dus! Hij begrijpt je heel goed dus, dat is echt fijn. Of is dat niet altijd zo?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, alweer een derde topic! Ik wens iedereen veel slaperige nachten toe. De mijne was kort (4.15... poep&honger). Maar gelukkig zijn het uitzonderingen tegenwoordig.



Slaap lekker allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Wat goed zeg alweer een nieuw topic! Hier een redelijke nacht, man heeft een fles voor zijn rekening genomen (en toen ook een giga poepluier..haha)

Nu Binkie aankleden en ons opmaken voor een gezellige dag.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat hebben jullie snel gedaan!

Alle reacties Link kopieren
HALLO

Kleine smurf ligt te brullen maar moest jullie even hallo zwaaien op het nieuwe topic.....top gedaan phoehee! Nu ga ik hem troosten...jullie gaan voor

Tot later
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Gevonden !!



Is het nou eigenlijk een goed of een slecht teken dat de vorige topics zo snel vol waren



Hier overigens weer een prima nacht, één voeding om kwart voor twee. En ik denk dat ik haar zo weer wakker moet maken, laatste voeding was om kwart voor zeven en ze ligt nog lekker te koesen. Heb vanochtend zoon even naar KDV gebracht, was er al een hele tijd 's ochtends niet meer geweest. Meisje in de doek mee, dus al die kindjes kijken, ze konden het natuurlijk niet zo goed zien, dus dacht er ééntje, ach dan klim ik toch ook gewoon op schoot. Had ik gezellig nog een kindje op schoot (die ik overigens nog nooit gezien had en zij mij ook niet want zij zit pas een paar weken bij zoon op de groep). Daarna al boodschappen gedaan. Maar had de doek niet strak genoeg geknoopt want kreeg al snel last van mijn nek en dat heb ik anders nooit. Heb haar bij thuiskomst ook maar uit de doek gehaald en in de bakerzak in de wagen gelegd. Het was toch al drie uur na de laatste voeding dus als ze wakker was geworden was het ook niet erg geweest, maar ze was blijkbaar toch nog erg moe. Zal kijken of ik nu ook nog even wat was weg kan werken.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Tossibos, ik las in het vorige topic nog dat je al behoorlijk veel afgevallen bent na de bevalling, echt knap hoor!! Je zoon is toch van de zelfde datum als mijn dochter? (15.08) Doe je echt goed dan!!!
Alle reacties Link kopieren
Jsd als je de doek over je schouders spreidt, dus wat wijder legt, verdeel je de druk beter. Misschien doe je dat al hoor, maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Dat is inderdaad wel goede, ik kan hem nog wel wat meer spreiden inderdaad. Maar ik had de knoop gewoon ook niet strak genoeg gedaan, ze zakte gewoon echt naar beneden in plaats van dat ze lekker strak tegen mij aan zat. Beetje te snel gedaan denk ik, als het droogblijft vanmiddag maar weer een poging.
Alle reacties Link kopieren
Phoehee, hij is echt een lieverd. Af en toe een enorme lomperik maar als ik hem nodig heb dan is hij er altijd! Ik hoop dat we die genen aan onze Uk hebben doorgegeven!



JSD een lekker nacht! Fijn!

Aletta, vervelend zo'n korte nacht. Ook al zijn het uitzonderingen, vervelend blijft het toch.

Mimpje, fijn he zulke mannen! En wat heerlijk dat dat jullie uk de poepluier speciaal voor papa bewaard

Noppie! Foei, ontaarde moeder! Eerst forummen en dan pas je kind! Tssss!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens de v&d aan het leegshoppen (online) houden jullie me ff tegen!?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik ben gisteren om 22u naar bed gegaan, mocht er twee keer uit (en wat is het koud tegenwoordig!) maar mannetje sliep lekker verder tot vanmorgen 8u geloof ik. (werd wakker toen beide mannen al zaten te ontbijten)

Nu wil hij nog niet slapen maar wel zeuren aan mijn stoel, dus we gaan in de draagdoek chocola kopen voor oma, want die past vanavond op (en dat hebben ze in haar dorp niet ofzo )
Alle reacties Link kopieren
quote:majeba schreef op 13 oktober 2010 @ 10:47:

Ik ben trouwens de v&d aan het leegshoppen (online) houden jullie me ff tegen!?Nope, ik doe Mexx. Hebben ze bij V&D nog wat leuks?
Alle reacties Link kopieren
Teveel! :(



Geloof dat ik mijn pinpas maar gewoon door het midden breek want ik blijf dingen in het winkelmandje doen......

Gelukkig doen bij een heleboel artikelen do foto het niet, en zonder foto kan ik het natuurlijk niet bestellen!



Mex..... geloof dat ik vandaag gewoon een online shop dagje ga houden! Hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Mexx had een gaaf jurkje, en een leuke rok, dus ik heb weer wat beschaafds om aan te trekken de komende tijd. Nouja, nog even langs de hennes om wat bloesjes te scoren. Oh, wacht, dat kan ook online!



Wat heb jij geritseld?
Alle reacties Link kopieren
MMM.... Ik zal het kort houden... Uk hoeft de rest van de winter geen nieuwe kleren meer.....

Bij de wehkamp nog even een jurkje gekocht voor mezelf, want als Uk jarig is dan moet ik er ook gezellig uitzien tenslotte

Hennes..... kan ik ook nog wel ven rondneuzen!
Alle reacties Link kopieren
Majeba jouw uk is bijna jarig ja!



Ik moet ook langzaam uitkijken naar maat 68 al zou schoonmoeder op haar werk nog kijken. Dat merk valt wel best klein maar 62 past perfect nu. Sommige dingen vind ik al wat kort!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik wil hier ook graag meeschrijven. Mag ik ook in de tabel? Ik ben Loco, 39 jaar en ik heb een zoontje van begin 2010 en mijn slaapfrustratie is dat hij snachts vaak wakker wordt. Hebben jullie suggesties voor een leuke nick voor mijn zoontje?

Groetjes, Loco
Alle reacties Link kopieren
Spoco (wegens zijn nachtelijk spoken)
Alle reacties Link kopieren
Majeba, wat een goed idee, een jurkje voor de verjaardag natuurlijk! (nu heb ik voor mezelf ook een excuus )



Winterkleren zijn natuurlijk hartstikke noodzakelijk, dus alleen maar goed dat je hebt gesjopt. Wat voor maat heeft je zoon inmiddels? Hij is inderdaad heeeeel bijna 1, wat spannend! Hoe vieren jullie het?
Alle reacties Link kopieren
spoco! BRILJANT! dat wordt het!!

ik heb straks de hele middag vergadering.. kotssss

ik heb nog 20 minuten om het voor te bereiden, maar geen zin. en geen fut. afgelopen nacht heeft Spoco lopen spoken. 4x heeft hij mijn kostbare nachtrust onderbroken. 4X!!!!

grrrr



majeba, ik moet nog teruglezen, nog geen tijd gehad, maar waarom had je de huisarts nodig?
Alle reacties Link kopieren
ik ga nu even een leuk plaatje voor mn avatar zoeken :p
Alle reacties Link kopieren
is t gelukt?.. hmm nee.. zo te zien nog geen plaatje. misschien duurt het even voor ie zichbaar is??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven