Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

03-08-2011 20:31 2519 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het elfde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd291-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra26eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight346-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2614-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakker
Alle reacties Link kopieren
Eerstes!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
tweetsttttt!!
Alle reacties Link kopieren
Maarrre, wat is NOD? Word ik daar wel zwanger van?
Alle reacties Link kopieren
Nou Zaza, de tweede hier was nou niet bepaald een wonderslaper . Wel heel lief, dat wel.



Kom maar op met het epistel!



Ook ik vind jullie allemaal super eisen en ik ben blij dat ik hier mee mag schrijven! Groepsknuffel!



- c/p van het oude topic -
Alle reacties Link kopieren
Geen idee? NOD klinkt als Niet Op Drogen of zo.

Dus nat houden? Heb je 'm nat gehouden?

Alle reacties Link kopieren
Niet Op Drogen
Alle reacties Link kopieren
Groepsknuf!



*ieuw*
Alle reacties Link kopieren
*noteert: nathouden*
Alle reacties Link kopieren
Ieuw? Een groepsknuffel op zijn tijd is best lekker hoor!
Alle reacties Link kopieren




Ik heb nog zitten kladden op het oude topic.

Ga niet alles herhalen, maar het was een dikke voor Pucker.

Je mag jezelf nooit meer een mislukkeling noemen! Dat willen we hier niet snap je.
Alle reacties Link kopieren
Ben er weer even van tussen, ga een bruids ontbijt voor mijn buren maken. Zijn vandaag getrouwd. Wij hebben hun zoontje te logeren nu terwijl zij eten en feesten
Alle reacties Link kopieren
Tesssss wat zijn super eisen?

lekker aan het swypen zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik zat heel alleen op t andere topic door te schrijven maar ik heb jullie weer gevonden
Alle reacties Link kopieren
Ik haat knuffelen!



Alle reacties Link kopieren
Even je dagindeling gelezen Pucker. Hoe oud is R nu?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heeft ook pucker het nieuwe topic gevonden :-).



Super meiden bedoelde ik.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn super eisen Cight. Vrouwen eisen gewoon veel geloof ik. Lieve slapende kinderen vooral.



Die van mij slapen, alledrie vandaag. zonder morren, huilen, boos worden of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Gekopieerd uit t andere topic





Hier ook genoeg was te vouwen!



Zaza ik ben benieuwd!



Dames bedankt voor jullie opbeurende woorden. Doet me goed. Ik mag het niet zeggen maar ik voel me zo'n aanstellen op zulke dagen. R is zo'n lekker ventje. Zo lief en vrolijk, die verdient een moeder die leuker is enzo. Nou ja ik heb even last van aantelleritus. Gaat ook wel weer over.



Even kort een beschrijving van een gemiddelde dag.



Rond 8 uur wakker worden, samen knuffelen. Dan eruit. Ik drink wat, R gaat op de grond spelen. Na 3 kwartier denk ik is R moe. R in de bondo slapen. Als hij wakker wordt gaat hij spelen en ik snel douchen of we douchen samen. Daarna snel aankleden, meestal is hij het dan alweer zat. Dan R omkleden. R slapen in de bondo. Soms gaan we dan boodschappen doen soms tijdens z'n volgende slaapje. Als hij wakker wordt weer spelen, of even naar buiten met de wagen. Zo gaat het eigenlijk de hele dag verder. Wakker, even spelen, slapen. Drinken doet hij soms voor het slapen soms na het slapen. Dit gaat door tot ongeveer 22 uur. Dan wil ik hem wel in bed hebben, dan probeer ik of hij in slaap wil vallen aan de borst. Meestal lukt dat wel.



Majeba misschien was je te vroeg met testen? Of is dat niet waarschijnlijk?



Mimpje leuk een logee!
Alle reacties Link kopieren
Pucker zag je reactie net staan. Mijn cyclus is meestal rond de 26 dagen en dit is al dag 28....... En ik had expres zo'n (veel te dure) vroege test van predictor gekocht die kan je al 4 dagen voor je verwachte menstruatie gebruiken.



Ik ben overigens ook zo'n vreemd figuur dat ondanks een huilbaby die niet sliep reflux en KMA had/heeft, en een PPD toch heel graag een tweede wil.
Alle reacties Link kopieren
Hij is 6,5 maand nu.
Alle reacties Link kopieren
FF, ik knuffel heel lekker hoor!
Alle reacties Link kopieren
Majeba dan snap ik je nu écht niet. Misschien komt dat nog maar nu begrijp ik er niks van
Alle reacties Link kopieren
Geloof ik Tess! Ik heb er altijd al een hekel aan gehad. Gek is dat. Maar ach, ik spoor niet joh!



@Pucker. Bij L was het toen ook zo'n drama. Ik las iets over een cosleeper? Hebben jullie die?

Kun je R in slaap tieten en dan zo in bed mikken? En dan wegsneaken?



*denkt terug aan de tijd dat iedereen hier dan ging duimen*
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 03 augustus 2011 @ 20:49:

Majeba dan snap ik je nu écht niet. Misschien komt dat nog maar nu begrijp ik er niks van Ik snap het zelf af en toe ook niet, maar die eierstokken klepperen zo hard!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven