Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

11-01-2012 22:04 2532 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 16



Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 16e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091 Yamuna zelf slaapt niet doorPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie39 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2 mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd301-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 1 handleiding kwijt van Veulen Cight346-10, 12-11 2 NomNom gaat goed, BamBam is geboren!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263130-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa3027-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2714-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakkerLoessie26eind 7-11 1 Spook spookt 's nachtsLunaster278-2011 1 Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn topic loopt niet echt
Alle reacties Link kopieren
Eerst!
Alle reacties Link kopieren
Pucker tel ik niet mee dan ? Maar ben blij dat je er bent hoor, ik dacht even dat ik in mezelf was aan het praten.
Alle reacties Link kopieren
Nee jij bent de to, die is altijd eerst dus dat telt niet nee
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je wond loco? En met kleine acotje? Gaat het drinken goed? Zegt spoco nog dat hij de melk lekker vindt? Vond ik zo lief!
Alle reacties Link kopieren
Meld.

Klaarwakker.



sterkte voor de zieken.

Laika: reflux?

Hier ook te druk om 2e slapen. Inbakeren en alle prikkels wegnemen was als kleintje de oplossing.

45 minuten was hier ook echt 2e kort.



Cight: honger? Verwerken? Hier afgelopen tijd ook ineens weer een aantal keren moeten flessen.



Veulen is zielig, hij heeft een blauw oog.

Gevallen op kdv. Neem ze niks kwalijk, en hij lijkt et geen last van 2e hebben, maar ik heb zitten janken.

Hij ziet er uit...
Alle reacties Link kopieren
Hé, een nieuw topic! Dat ging hard!





Goede nacht gehad. Badkamermeneer komt om 8.30. 8.00 was wel wat vroeg.

Vanmiddag gaan we met L naar de speeltuin. Het arme kind wordt al dagen meegesleept van bouwmarkt naar bouwmarkt.

Die meneer denkt dat de badkamer begin volgende week klaar is.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds ziek. Vannacht flauw gevallen van de plee. Sjonge....nu aan de ors. Lief is bang dat ik uitdroogt. School bellen, ben zieke leerkracht 3,ze zijn niet blij
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen.

onverwacht toch een goede nacht gehad.
Alle reacties Link kopieren
getver noppie , beterschap !
Alle reacties Link kopieren
Oh! Beterschap Nop!

Das wel heftig zeg.
Alle reacties Link kopieren
Zieke nummer vijf dus nu.......wat een ravage. Zaza ook weer aan de flessen? Bekend, en een blauw oog...sneu kind, arme mama....
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Noppie nee hè flauwgevallen op de plee klinkt niet goed. Misschien op een washandje sabbelen? Ors in de mondhoek? Of helpen tips voor dreumessen niet voor volwassenen?

Even serieus, kijk inderdaad maar uit dat je niet uitdroogd.



Zaza wel een foto maken van dat blauwe oog hè?! Vindt ie later vast stoer.



FF vreselijk verbouwen. Krijg je dan een baby?



Hier een goede nacht al piept ie soms opeens tussendoor. Hij sliep wel tot 6.50.



Ik moet om 9 uur naar de tandarts voor die klerenkies. En vanmiddag en vanavond hebben we 2 kinderen! Ik ga overbuurmeisje ophalen om 16.00 en ze eet ook hier. Okkie vindt haar erg leuk, ze is precies 2 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Het was 05.15 uur vanmorgen, maar na twee keer DFWM was het (soort van) stil tot 06.30 uur. Ik heb vanaf toen alleen niet meer geslapen, beetje jammer.



noppie, Dat klinkt echt niet best, zeg! Gatverdamme . Toch wel proberen wat vocht binnen te krijgen, hoor!



majeba, Kan me goed voortellen dat je het even zat was gisteravond. Dat hebben we allemaal toch weleens. Ik had het gisterochtend ook toen de MaaierT om 05.45 uur wilde opstaan. Uk krijgt heus geen trauma als je streng bent.



Yam, hoe is het met D.'s oren? Vandaag naar de huisarts?



Zaza, oh zielig, zo'n blauw oog! Het doet vast geen pijn, maar het ziet er zo naar uit.



FF, volgende week de badkamer klaar, dat is nog best snel, toch?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
sterkte bij de tandarts phoehee

chryssa, een baggernacht dus

D is boos, moeders kunnen toch multitasken ? nou waarom kan haar moeder dan niet broodje kaas smeren en tegelijkertijd haar kleren aan trekken

ik heb even google er op losgelaten en ik hoef nog niet naar de HA.

pas na drie dagen oorpijn of als ze hoge koorts krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Hetzelfde hier yam, bed omhoog, neus sprayen.....

Majeba hoe is het nu? Niet te streng zijn voor jezelf. Er zijn er zelfs die met bekers gooien zou ik ook kunnen doen. Drink steeds kleine beetjes.... Gaat okee. Jsd, hoe is het bij jullie?
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
De badkamer is zeker snel klaar. Maar het is ook een hele kleine hè! 1,5 meter breed en 3 meter lang. Het meeste werk hadden ze met het terugvinden van het oorspronkelijke putje. Die had die vent die hier voor vriend woonde volgegooid met beton, de sukkel.

Maar ik ga me gauw wassen en aankleden, over een kwartiertje is hij hier. Moet nog gebak halen want hij is jarig.
Alle reacties Link kopieren
Dan mag je wel opschieten flower!



noppie. Straks gaat cight zich nog schulldig voelen. Ik ga denk ik alvast een extra servies kopen om kapot te gooien. Slimme mama van cight.



Noppie heel veel beterschap! Flauw vallen is niet best. Zijn de jongens op het Kdv vandaag?



Yam heeft ze nog last van haar oren?



Phoehee succes met je kies!
Alle reacties Link kopieren
Morgeh,



Hier gaat het wel weer. Beide een lekker lange nacht gemaakt zonder poepie en kotsie. Dus zoon weer naar school en ik aan het werk, zien hoe het gaat. Pff nop, klinkt wel heftig, beterschap!



Rest reageer ik later op, eerst naar het werk. Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Wat een absurd smalle badkamer FF!

leuk om gebak voor m te halen , nice surprise !



8 uur belde de fysio, ze heeft een gaatje/ afzegger

of ik 2 uur kan komen

Fijn! maar oeps waar trek ik zo snel een oppas vandaan ..

vriendin gebeld, die moet knutselmoeder zijn op de school van haar dochter , maar als ik D nou effe eerder breng dan kan ze wel mee

Van de week even een presentje oid voor haar halen, ze heeft al zo vaak op D gepast.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zelf gebak meegenomen!

Ook leuk! Maar ondertussen ben ik nog steeds niet aangekleed!
Alle reacties Link kopieren
... in je ochtendjas de klusjesman binnen laten ... hmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven