Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

22-04-2012 19:54 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 20



Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 20e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091 Yamuna zelf slaapt niet doorPhoehee321-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie39 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091 gaat best goed!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2 mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd301-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 1 handleiding kwijt van Veulen Cight346-10, 12-11 2 NomNom gaat goed, BamBam is geboren!TessTan2820-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263130-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa3027-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2714-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakkerLoessie26eind 7-11 1 Spook spookt 's nachtsLunaster278-2011 1 Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapenEnsimone 2
Alle reacties Link kopieren
Eerst!
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben we een hoop hartjes hè in de tabel. Valt me nu ineens op, ik forum bijna altijd mobiel dus ik zie de tabel bijna nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zo, twintig alweer! Jubileumversie! Zullen we een feesfje geven bij 25?
Alle reacties Link kopieren
Dertst
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Goed plan Tess!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ja nieuw topci! Hopelijk met veel slapende Snavels!



Uk is de laatste tijd echt zo vermoeiend! Alles moet minstens 6x gevraagd worden. En dan vraag ik echt geen rare dingen. Of het nou een jas pakken is of aan tafel komen of wat dan ook.... hij doet gewoon of hij het niet hoort (aan zijn gehoor mankeert niets hoor) en gaat stug wat anders doen of roept keihard NEE!!!

PFFFFFFFFF!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Klaarrr. Ik heb Ensimone in de tabel gezet, heb je je gegevens?



Yam blijft naar, poppie zo ziek.



En Bink ook al! Jeetje is het besmettelijk via het scherm?



Okkie was vandaag na de boerderij opeens ontroostbaar. Speen erin, viel hij in slaap! In bed maar 40 min geslapen want hij had natuurlijk honger omdat hij ervoor nog niks gegeten had.



Het was nog maar half 2, uitgeslapen en boterhammen er in. We zijn maar gaan outletshoppen! Normaal halen we dat niet op een middag omdat het nog 30 min rijden is. Ik heb all stars voor Okkie gekocht, en "teva's" van Puma. En een paar Puma's voor mij voor 26 euro.

Er was ook een leuke overdekte speeltuin bij, dus Okkie ook blij. Sowieso kan je prima met hem winkelen, vindt hij echt prima. Op de rug en lekker kijken.
Alle reacties Link kopieren
Pucker, er staan er al veel maar nog niet genoeg! Nog in elk geval 2 hartjes moeten er binnenkort bij!



Is 20 nog geen feestje waard dan?
Alle reacties Link kopieren
Zo de mannen liggen op bed. Wasmachine draait en ik ben gaar.



Bink ging wel vrolijk naar bed, dus wie weet blijft het bij een uurtje kotsen.



Phoehee zo jij hebt je geld weer uitgegeven. Lekker hoor! Ik heb gister ook even heerlijk gewinkeld, in mijn eentje. Zo af en toe zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Haai!



Deel 20 alweer, gaat snel! Hier een relaxed dagje vandaag. Vanochtend wezen zwemmen, was leuk. Daarna thuis broodje gegeten en dochter in bed gemikt, zoon bij een vriendje gebracht en toen languit op de bank met een boekje.



Nu doet lief een poging dochter naar bed en in slaap te krijgen maar aan de babyfoon te horen gaat dat niet echt soepel.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk phoehee, die outlet! Ik wil eigenlijk nog iets all stars achtigs voor Tessje.



Mimpje, hopelijk is het echt een kortere variant dan bij D, anders blijft er echt niks van bink over!



Wij hadden een drukke dag. Vanochtend kinderen bij schoonouders opgehaald, doorgereden naar zus om naar nichtje haar nieuwe kamer te kijken, stan thuis laten slapen, naar mijn broer en een uurtje geleden weer thuis. Wel twee snaveltjes in hun witte kamertjes, maar volgens mij slapen ze nu. Iemand zin om hier de vaatwasser in en uit te ruimen, te stotzuigen en een vouwwas van een week weg te werken .
Alle reacties Link kopieren
Die vouwwas van een week ligt mij hier ook aan te gapen, geen zin in maar zal wel moeten zo denk ik. Het wordt al stiller boven dus ik hoop dat ze zo gaat tukken.



helemaal overheen gelezen maar bink dus ook aan de kotsie, ik hoop een zeer korte variant. Bah zeg.
Alle reacties Link kopieren
hmm nee dank je Tess, ik heb genoeg huishoudelijke klussen hier. Hoef me dus niet te vervelen. Vonden je kinderen de kamers mooi?



Klinkt alsof iedereen een leuke zondag heeft gehad.

Wij vooral een productieve dag. Zolder schoon, auto schoon. Goed werk verricht vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is ook bah. Vervelend voor hem maar het geeft ook zoveel troep.... hij weigert om in een bak te spugen.
Alle reacties Link kopieren
laatst
Alle reacties Link kopieren
Als degene die het vouwwerk van Tess doet ook die van mij even doet.........
Alle reacties Link kopieren
Nog geen vrijwilliger kunnen vinden helaas Majeba...



Kamers mooi? Nog niet echt. Stan zijn kamer was groen en nu helemaal wit zonder iets aan de muren. Tessje haar kamer was al wit, maar haar muur moest aan de bovenkant gerepareerd worden en dus ook geschilderd. 15 mei komt de behangploeg (schoonouders) en dan wordt het leuk als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ploppend krummeltje in mijn buik :-)
Alle reacties Link kopieren
Laatst!



Ja ik hoorde dat hier de poepiekotsie heerste, dus ik dacht, ik kom pas als het Veulen op bed ligt.



Jee Mimp, dat kan Bink er nog wel bij hebben. Not. Hoop dat het eendaags was.

En het is ook zo kloterig troosten, als ze compleet in paniek zijn nadat ze alles ondergekotst hebben.



Tess hard gewerkt, Mimp dus ook. Phoe hard geshopt.



Hier flinke peuterdag gehad, mijn geduld is erg op de proef gesteld.

Veulen was spontaan oostindisch doof, racete op zijn wishbonebike continue de verkeerde kant op, reageerde niet meer op 'stop', en toen ik op gegeven moment ècht boos werd (hij probeerde zo van de stoep af een drukke weg op te sjezen!) ging ie zitten en weigerde verder nog op te staan of te lopen.

Liep ik weer met een wishbonebike in mn ene hand, en de pols van een gillende en struikelende peuter in mn andere. .

Vond het voor het VEulen ook wel sneu, maar kon toch moeilijk 5 blokken van huis blijven zitten. En de keus Veulen achterlaten of wishbonebike achterlaten vond ik ook wat lastig.

Uiteindelijk was het na een halve straat (een kwartier!!!) en flink wat geknuffel later wel weer okee. En liep ie flink snikkend aan het handje mee naar huis.

Echt wel heel zielig, zeker toen ie ook nog snikte 'Feu sape!'.

Heb m de laatste blokjes dan ook echt met veren in z'n reet vooruit gekregen.

Zien we onze straat zegt ie 'Feu Fies!' (Veulen fietsen!) stapt op, lacht, en sjeest vrolijk weg.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, leuk Majeba!

Hier trapte zusjelief haar broer van de buik tijdens het fles-drinken.

En het Veulen maar geirriteerd schurken op zoek naar een lekker plekkie.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo zussie! Pak je grote broer maar vast even flink aan!

Bij jou dus ook een oostindisch dove peuter....... Waardeloos!
Alle reacties Link kopieren
Oooooh wat herkenbaar zaza!!
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Schoppende buikbaby's
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een leuke zomerjas voor Uk maar kan gewoon niks leuks vinden.....

Ben nu op MP aan het neuzen in de hoop dat daar een hele leuke bij staat. Hebben jullie al een zomerjas gekocht en zo ja, WAAR?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven