Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

02-06-2012 20:38 2531 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 21



Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 21e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna326-1-091 Yamuna zelf slaapt niet doorPhoehee331-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Noppie39 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091 gaat best goed!Loco391-2-10 / 2-1-122 Spoco slaapt door, Aco geboren! Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje28 3-09 / 9-10 2 mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Jsd301-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 1 handleiding kwijt van Veulen Cight346-10, 12-11 2 NomNom gaat goed, BamBam is geboren!TessTan2920-03-10 2Stan mag wat langer uitslapenGelukkig263130-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa3027-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondtePucker2714-01-11 1 valt niet zelf in slaap en is vaak wakkerLoessie26eind 7-11 1 Spook spookt 's nachtsLunaster288-2011 1 Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapenEnsimone 2
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand even de link van deel 20 in een berichtje plaatsen? Dan plak ik hem morgen, zit nu met mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Tweetst
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ook mobiel
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Link staat in het oude topic.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Viertst geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Kan je hem hier nog eens plaatsen? Dan hoef morgen hem alleen even over te plakken.
Alle reacties Link kopieren
Okkie slaapt eindelijk in de auto, normaal valt hij zo in slaap.



Bijna thuis maar we gaan zo naar feestje van buuf, babyfoon mee.



Chryssa ik herken dat wel, dat je het ergens anders veel rustiger hebt dan thuis. Dat is hier ook. Zeker als je ergens bent waar ze een goede veilige glijbaan hebben waar ze zelf op en af kunnen. Of gewoon in het zand zitten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Laatst, waarschijnlijk?

Loop altijd achter de feiten aan.



Kwam hier trouwens vanmiddag een vriendin binnenwandelen met 'ehm, ik moest nog wat vertellen, maar dat hoeft nu denk ik niet meer'. Hoogzwanger!

Bleek ze op dezelfde dag uitgerekend als ik.

How bizar!



We hadden hier trouwens een feestveulentje zeg. Niet normaal. Heeft de hele dag gestraald, gespeeld en genoten.

Wagenpark is flink uitgebreid, Nijntje spul binnengesleept, en als klapper op de vuurpijl heeft hij de glijbaan van vrienden gekregen wiens dochter er nu eigenlijk te oud voor is.



Onze tuin is een groot peuter-pretpark nu.

Aquaplay, zandbak, kapotte tractor, nieuwe graver, glijbaan, en we hadden vandaag ook de deur naar buiten gegooid.

Gekkenhuis!



Wil er iemand trouwens onze deur een half jaartje? Want dan sleep ik m mee als ik morgen kom.

We hebben nu teveel grote zooi, en anders stal ik m bij mijn ouders op zolder denk ik, tot buikmeisje gaat staan ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Phoe, hoe is het met je 'homo'buren?
Alle reacties Link kopieren
Hij past makkelijk in de auto nu die deur van jullie, maar met het oog op komst van de baby. (en dan dus ook de wagen, de box, wipper etc) lijkt het me nu niet handig.



Jammer!
Alle reacties Link kopieren
De homoburen zijn opvallend stil de laatste tijd
Alle reacties Link kopieren
haha, wagen en box staan hier gewoon nog steeds, dus dat scheelt. Wipper.. weet niet of ik die nog ga kopen hoor.

Die 3 keer dat we die gebruikt hebben ga ik deze keer misschien wel voor de maxi cosi. (die we ook weinig gebruikt hebben)



Mijn indio is uit logeren haha.

Vriendin was vandaag hier, zag en voelde hem, en was verliefd.

Ik bood aan dat ze hem mee mocht nemen tot buikbaby er was, maar nee, want stel dat er wat mee gebeurd.

Zei haar Lief al.

Bij het vertrekken pikte ze hem toch mee. Want, zo hoorden we haar in de gang verklaren aan haar Lief 'hij staat me zooooo mooi.' Lekker ding.
Alle reacties Link kopieren
Phoe, fijn! Nou hopen dat ze het volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Wipper gebruik ik heel veel.

Vooral Bink vond het heerlijk om vanuit de wipper te kijken naar zijn grote broer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje mina zeg! Ben even een half uurtje aan het bellen en er zijn weer 34973854 nieuwe berichtjes geplaatst! Willen we dit deel in een week vol hebben?



Phoehee, mooi dat ze nu rustiger zijn!



Wipper hebben we hier de deur uit gedaan, Uk werd er niet blij van. Wel konden we hem in de het autostoeltje zetten, dat vond het wel oké en hij zat er ook een stuk beter in. Maar het liefst gewoon ergens op de grond op een deken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden.

Laatst geloof ik.



Zaza, bedankt voor je tips en ervaringen.

Je hebt helemaal gelijk, ik ga haar ook niet meer in de doek doen. Wilde het doen voor als ze echt weer overstuur was, maar ik blijf nu even een paar weken bij mijn aanpak. (thanks voor het zetje!) Dat moet.

Hiervoor haalde ik haar uit bed als ze huilde. Was meestal okee. De laatste weken werkt dat dus totaal niet.

Dus nu over op: in bed laten. Erbij blijven zitten tot ze slaapt. Bij vreselijk overstuur (lees: kokhalzen en schokken) pak ik haar op, even slokje water. Rugje wrijven. (ik kan haar dan niet laten liggen, écht niet. Is ook gelijk stil als ik haar pak. Ze kan haar emoties gewoon niet reguleren op zo'n moment) Idd dan wel weer huilen als ik haar in bed leg, dus probeer haar zo min mogelijk op te pakken.

Echt niet leuk dit. Maar jullie kennen het he.



Krijgen jullie van mij trouwens het idee dat ik heel onduidelijk en niet-consequent ben? Gewoon benieuwd naar.



Pucker, heel herkenbaar. Hier ook altijd onrust. (is dat het eigenlijk? Ik noem het wel zo) Zelfs tijdens de fles altijd frutten en maaien met die armpjes. Ik had Lunetje eigenlijk MaaierT moeten noemen.



Ze slaapt trouwens. Maar ik ken dit. Dit is in coma (het is gewoon zielig), door afgelopen avonden en vandaag (want maar 2x halfuurtje geslapen) en opladen voor andere avonden. Was echt vergeten hoe het is om een avond te hebben, weet van gekkigheid niet wat ik met mezelf aan moet.



Zaza, leuk feestje gehad dus. Haha probeer je nou weer met je deur te leuren. Is feutje pas 2 geworden? Ik dacht dat hij al 3 werd.



Yam hoe is het? Je bent zo stilletjes.. Hoe gedraagt Yamman zich? Is hij een beetje een steun?



Jsd, wat een oelewapper jouw niet-lief. Bah zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hier was wipper wel relaxed tijdens het douchen. Verder nauwelijks gebruikt.

Box staat ook nog, ze zit er elke avond nog in. Ze wordt anders veel te druk als ze door de kamer gaat keten voor het slapen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meiden die morgen hun scc meenemen? Manduca, bondolino ofzo? Kan ik even kijken en voelen.... Zie nu echt door de bomen het bos niet meer namelijk. Een geweven doek is zo mooi maar vind dat knopen zo'n gedoe (heb wel een rekbare) dus wil nu kijken en voelen welke scc mij bevalt.

Zit dus halve avonden op ebay en mp te neuzen maar weet het nu echt niet meer....
Alle reacties Link kopieren
Luna nee ik krijg meer de indruk dat je gewoon een mens bent
Alle reacties Link kopieren
Link voor phoehee
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me volledig aan bij Mimpje, Luna!
Alle reacties Link kopieren
Ik neem mijn R&R mee, maar die is niet geschikt voor pasgeboren babietjes.
Alle reacties Link kopieren
Neem manduca wel mee
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Die is vanaf 6 maanden ongeveer toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven