Oogjes dicht en snaveltjes toe #5

06-01-2011 22:27 2510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 5

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het derde deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna316-1-091kan D. niet wakker wegleggenAletta Jacobs30 eind 10-091gaat best goed Phoehee311-8-101 Okkie moet overdag ook in bed ipv alleen in de doek slapenOptimus2415-6-101kan Musje niet wakker wegleggen en slaapt niet in bedje overdag Kirsie2916-7-101 nachtvoeding, krampen en moeite met alleen slapenNoppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen hebben gebrek aan ritmeMajeba3024-10-091huilen in slaap, rommelig in slaap vallen Loco391-2-102Spoco wil minimaal 2x drinken per nacht Alisan39 1zwanger! Mimpje27 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Sennaaa3205-10 1 THE ultimate plop champion 's nachts Jsd281-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra25eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight336-10 1NomNom slaapt niet door Moize318-10 1slaapt overdag niet Reglisse2718-4-10 1slaapt slecht en niet in bedBecky3117-04-10 1veel te vroeg wakker! TessTan2720-03-10 2meerdere keren per nacht wakkerGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondteZon273128-7-10 1Zonnetje slaapt heel weinig
Alle reacties Link kopieren
Eerst!

Alle reacties Link kopieren
Toevallig kwam ik net even voorbij om jullie welterusten te wensen. Dus, welterusten dan maar! Ik hoop op een goede nacht voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten allemaal!



En wie in de tabel wil, even doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mag ik mij ook aansluiten? Ik heb een zoontje van 2,5 maand (1e kind), dat de kunst van het 'armpjes wapperen' tot in de puntjes beheerst. Gevolg is dat hij zichzelf voor zijn hoofd slaat, zijn speen eruit ramt of zichzelf bang maakt door die rare wapperende dingen naast zijn hoofd. En dan slaapt hij niet. En mijn man en ik dus ook niet. We doen hem in zo'n Swaddle Me zakje, maar daar worstelt hij zich gewoon weer uit. Het wapper-feest begint meestal zo rond een uur of drie 's nachts en dan kunnen manlief en ik er om het half uur uit om hem weer terug in zijn zakje te proppen.



Overdag slaapt hij prima, op zijn zij of buik, zonder Swaddle Me. 's Nachts durf ik hem echter nog niet zo te slapen te leggen. Het is verder een ontzettend makkelijk mannetje, huilt eigenlijk alleen als 'ie honger heeft en hij laat rustig zo'n vijf/zes uur tussen de voedingen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik ben er maar uit gegaan nadat ik keer op keer gekrabt, gemept en geknepen werd. Irritant zeg op de vroege morgen. Verder gewoon een slechte nacht. We hebben twee keer over een krijspartij van een half uur gehad omdat ze tiet wilde en niet kreeg. Uiteindelijk gaf ze op en ging slapen.



Chryssa, welkom. Misschien tijd voor sterker geschut bij jullie? Inbakeren met een ander ding? Wel vervelend zeg, zo'n maaierT!
Alle reacties Link kopieren




Deze voor L.
Alle reacties Link kopieren




En deze voor Chryssababy.
Alle reacties Link kopieren
Flowerfield

(wat een prut nacht, dat is niet om te lachen)



Chryssa welkom. Misschien een Pacco inbakerzak? Daar komen ze echt niet uit. Ik heb er nog 1 liggen, kan je overnemen als je wilt. Anders moet ie toch maar eens op mp.
Alle reacties Link kopieren
Rocky, heel veel sterkte vandaag.
Alle reacties Link kopieren
JeeJ, nieuw topic!!!



Ha Chrissa! T veulen maaide zich ook een slag in de rondte, en we hebben meerdere inbakersystemen geprobeerd tot we er een vonden waar houdini niet meer uit kon ontsnappen. Even doorzoeken kan dus de moeite waard zijn.

Maar als hij op zijn zij wel lekker slaapt heb je daar ook van die inlegstukjes voor, zodat ze niet om kunnen rollen naar hun buik. Idee?



Hier een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende nacht na de fijne avond. Prima afgetankt, maar om 2 uur wassie klaarwakker...

En ik dus ook.

Dat wordt wat op t werk vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Nou, sterkte dan Zaza!
Alle reacties Link kopieren




Voor 't veulen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, haha, het Veulen was net zo pissig dat ie wakker gemaakt werd (hij lag bij mij in bed, en ik moest eruit .) dat hij weigerde aan de borst te drinken.

Kolf ik nu lekker effe 400 in een keer.



~hele grote bloemkoleeeeh, bloemkooleeeh, bloemkoleeeeh...~
Alle reacties Link kopieren
Tnx Flower, stuur je ze op?!

(wel de zetpil variant hoop ik, of zou je t gewoon door z'n prakkie kunnen verpulveren?)



Heb je ook nog wat voor mij in de aanbieding?

(gewoon benieuwd waar je mee aankomt, je bent zo lekker bezig!)
Alle reacties Link kopieren
O enne... wat je ook google'd voor me.. Neem er zelf ook een!

L snapt het principe 'wraak' al heel goed begrijp ik.

Zij geen tiet, jij geen slaap. Zo.

(ze moet alleen nog even leren wat verfijnder en achterbakser te worden, want knijpen, krabben en slaan zijn wel heeeel catfight achtig. )
Alle reacties Link kopieren
400 ml
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens even kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ja twee bloemkolen he.

En eentje had ie dus leeg moeten drinken als ontbijt, maar hij wilde niehiehiehiehiet. Weeeh.

Nou, dan niehieheihiehiet. Puh.
Alle reacties Link kopieren




Voor ons.
Alle reacties Link kopieren




En deze voor de kinders!
Alle reacties Link kopieren
Oooo wat een goed ideeeee!!!!



Ik dacht dat je met zoiets aan zou komen
Alle reacties Link kopieren
Nu echt werken hoor.

Bebaaaaaj tot later!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh. Dit is veul beterder!

Werk ze vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Dikke lol hier! De flitser van de camera is nogal sterk waardoor L haar oogjes al dichtknijpt voordat er uberhaupt iets gebeurt! Maar nu staat ze dus overal met een poephoofd op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven