Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

14-03-2011 10:49 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het zevende deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna316-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee311-8-101 Okkie is een avond-nacht slaperOptimus2415-6-101kan Musje niet wakker wegleggen en slaapt niet in bedje overdag Kirsie2916-7-101 nachtvoeding, krampen en moeite met alleen slapenNoppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102Spoco wil minimaal 2x drinken per nacht Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje27 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Sennaaa3205-10 1 THE ultimate plop champion 's nachts Jsd281-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra25eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight336-10 1NomNom gat goed, 2e nachtbraker komt eraan!Moize318-10 1slaapt overdag niet Reglisse2718-4-10 1slaapt slecht en niet in bedTessTan2720-03-10 2meerdere keren per nacht wakkerGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondte
Alle reacties Link kopieren
Eerste!
Alle reacties Link kopieren
tweetst

(en nu weer aan het werk)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik kom even buurten. Hoop dat alles goed gaat bij jullie maarreehhh nr 7 al??
Alle reacties Link kopieren
Phoehee beterschap!! Ben jij ziek of je kind?
Alle reacties Link kopieren
Brrrrrriljante OP! Niets aan doen.

Vind het echt heel sneu voor jou en Okkie, Phoehee, maar ik lach me de pleuris om je OP.



Ik las een chryssa die volgens mij best uit mag spreken hoe zwaar het is, een Blijere betere Smurf, een zingende hooligan, een nachtzangeresje, en en.. ehm.. zoiets?



Hier een oke nacht.

Rond 3 uur wilde het Veulen tòch zijn 'late voeding', en daarna was ie om 6.30 he-le-maal vrolijk, blij en klaarwakker.

vond ik wel gezellig, even voeden in het grote bed en daarna lachen en keten.

Lief vond het minder.

Oja, die had wat met er 's ochtends vroeg uitmoeten he?

Dus maar samen gaan aankleden en elsewhere verdergiebelen.



Heb nu al de tweede was in de machien zitten, weekboodschappen gedaan, langs de apotheek geweest, het Veulen voor zijn tweede slaapje liggen (ja, als ie zo idioot vroeg wakker is wil ie om 8 uur weer tukken .) en een zak salmiakkogels voor mijn neus. Lekkerrr..
Alle reacties Link kopieren
Joepie alweer een nieuwe!!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker is dat, zit ik nog in het oude topic te kletsen!



(kopie-plak)

He bah, Phoehee! Tijd voor een sjaaltje voor jou dus. Sterkte!



Ik geloof dat ik het echt gigantisch getroffen heb met Lief. Hij probeert altijd tussen de middag thuis te zijn met eten en doet uit zichzelf van alles in huis.

Als hij ziek is dan is hij gewoon ziek en niet zieliger dan een ander. En tegenwoordig wordt hij zelfs 's nachts wakker van Uk en gaat er ook wel eens uit (meestal ik).

Bij ons in huis ben ík degene die kan zeuren en zeiken, en is hij degene die medelij verdient!



Tesstan, een wiebelbillen-stel! Leuk!!!



Noppie, wat een knapperd!



Uk heeft vannacht flink gespookt dus was van 12 tot 3 wakker. Daarentegen werd hij wel pas om 7.15 wakker!

Vanmorgen even naar school geweest en naar mijn moeder. Nu Uk op bed geknikkerd en zelf even suf zitten. Moet eigenlijk de bank doen. We hebben de stoomreiniger van mijn schoonouders hier staan maar heb zo geen zin! Mooi klusje voor vanavond, kan het vannacht drogen ofzo......
Alle reacties Link kopieren
Mimpje hoe is het met jou? Wel een beetje kunnen slapen vannacht?

En zijn de mannen lief voor je vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Welke lolbroek heeft het Veulen geherprogrammeerd!!!



Kijk, het veulen en ik hebben zo onze meningsverschillen, maar over een ding waren we het eens. Zijn bed is om in te slapen. Punt.

Ik legde hem in zijn èigen bed, en zong heel lief een liedje, hij ging dan liggen, frunnikte heel lief met zijn konijntje. Dan ging ik braaf weg, en hij braaf tukken.

Maar op een of andere manier staat ie nu zo afgesteld dat bed is om te spelen! .

Dus ik leg hem in zijn èigen bed, hij gaat in de spijlen hangen. Ik geef hem zijn speen en konijn, hij kruipt een rondje.

Ik leg hem neer en zing een liedje, onderwijl gaat hij in de spijlen hangen. Ik ga braaf weg, hij gaat spelen.



Wie o wie...

Ik ben nl al een uur bezig met teruglopen, speen en nijn teruggeven, veulen weer neerleggen, kusje geven, pleite.

En dat moeie eigenwijsje maar klimmen en jammeren.



Leuke faaaaaaaaaaaaaaase!



Majeba, na zo'n nacht is Uk's tukje ook niet om banken schoon te maken. Na zo'n nacht is Uk's tukje voor troostchocola of een schoonheidsslaapje. Dus. òp de bank, voetjes omhoog, et voila.



(hier trouwens ook echt een enorm lieve en zorgende Lief. Maar ik mopper gewoon graag en ben van de onmogelijk hoge eisen. Aan mezelf en aan hem. )
Alle reacties Link kopieren
Zaza is hij misschien van 3 naar 2 slaapjes aan het gaan?

Wij zitten hier ook in zo'n tussentijd, de ene dag 2 de andere dag 3.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, hij zat keurig op 2 slaapjes. En nu moet ie ineens zo nodig om half 6 of half 7 klaarwakker zijn, en om 8 uur weer zijn bed in. Dus naar 3 slaapjes.



Gossiemikkie, hij sliep net, nu weer drama hoor. Zeker z'n spijltje kwijt. .
Alle reacties Link kopieren
3 slaapjes??? Ik mag blij zijn als hij er 2 haalt, of tellen jullie de nacht mee als slaapje



Hier een zingende grote smurf op zijn kamer en reuzesmurf sloopt de box.



Phoehee, leef je nog....arme jij



Hee Fab! Jij hier! Alles okee olé? Hier nog steeds wakende mama's al zit er een heeeeeele voorzichtige opwaartse lijn in met hier en daar en daar en daar en daar en dip
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Kotsen en kolven is ècht geen combi. Ik voel me echt beroerd.



Zaza dat spelen is vast een fase. Omdat ie het kan. Spijl in zijn handjes tapen?



Hier is het ook wel eens, dan blijft hij zich omdraaien om er daarna achter te komen dat hij moe is. Duh. Ik ga er wel eens naastzitten, helpt hier wel maar dan zit je wel even.
Alle reacties Link kopieren
Leuke voor Suske en Wiske:



Suske en Wiske en de kotsende kolver...



Sorry Phoebs
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
By the way, hoeveel kilo kan er aan zo´n boxmobile hangen denken jullie? Zou die smurf houden?? Lijkt hier ook op een Hooligan vandaag......mijn hemel
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Phoehee, gadver! Jij bent wel echt Zielig. Al kotsend kolven. Arme jij. Heel veel beterschap en heel snel je bed weer in! Ik moest vorige week nog aan je denken trouwens toen Stan op het kdv over de hele dag maar 40 minuten geslapen had. Hij is gewoon vrolijk gebleven tot zijn reguliere bedtijd, gek kind.



Zaza, ook deze fase gaat weer voorbij... Ik vond het ook altijd lastig als Stan zo achterlijk vroeg wakker werd dat hij ook achterlijk vroeg aan zijn ochtendslaapje toe was. Maar goed, Stan heeft hij eigenlijk nooit regelmaat gehad in zijn overdag slaapjes, dat begint nu pas voorzichtig te komen (en hij wordt zondag 1).8-P Als hij echt niet wilde gaan slapen dan haalde ik hem uit zijn bedje en probeerde ik het later gewoon opnieuw.



Ik realiseerde me net dat Stan gisterenavond zijn voor-het-slapen-gaan fles weigerde en toch heeft doorgeslapen tot 7.30 uur! Als hij nou rond deze tijd wakker blijft worden dan mag gewoon mee gaan ontbijten met een boterham en beker melk en kan de fles de deur uit! Dan heb ik echt geen baby meer in huis!
Alle reacties Link kopieren
Haha Noppie, hier heeft de mobile het uiteindelijk begeven...
Alle reacties Link kopieren
Noppie hier is de mobile al lang weg vanwege het hangen, ik vond het ook eng met die touwtjes. Misschien is ie toe aan een mobiel?

http://us.123rf.com/400wm ... -ge-soleerde-over-wit.jpg



Tess 40 minuten haalt ie zelfs bijna nooit!



Ik heb een peer op, à la Rapley. Knap hè! Zo weer kolven, jeuj.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Deel 7 alweer :-).



Hier een goede nacht! De MaaierT heeft doorgeslapen tot 06.30 uur! Geen enkele keer wakker geweest! Jiehoe!



@FF: Midden in de nacht zingen, oei... Lief hoor, maar liever gewoon overdag, lijkt me.



@Yamuna: Jij ook al een slechte nacht .Dat van die radio is grappig. Misschien moet je het voortaan gewoon bij Engelstalige klassiekers houden



@Phoehee: Arme jij! Ik hoop dat de poepiekotsie snel over!



@Cight: NomNom in een rothumeur dus? Nou ja, ze is ziek geweest, dan is niemand op z'n best.



@Hayat: Goed dat het 'gesprek' met je zoontje geholpen heeft. Misschien is het echt een gewoonte van hem, dan steeds wakker worden.



@Zaza: Veulen wil alles behalve slapen dus? Lastig. Misschien na 20 keer teruglopen gewoon maar laten gaan? Of is dat geen optie en vreet 'ie dan z'n konijn op ofzo?



@TessTan: Wat lief, van Stannetje! Inderdaad hopen dat het geen fase is.



@Noppie: Ik heb zo'n gevoel dat die mobiel het onderspit gaat delven.



Wat betreft dat naar Nederland komen deze zomer: dat was ook eerst het plan. Het is alleen zo verschrikkelijk duur, dat het geen optie meer is. Man moet perse met een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij vliegen, anders vergoedt zijn werkgever z'n ticket niet. Dus ook als een Europese maatschappij goedkoper is, moet hij met aan Amerikaanse maatschappij vliegen. Het is sowieso al duur om transatlantisch te vliegen, maar met de MaaierT en mij erbij kost het helemaal een fortuin. En we zijn verplicht om een stoel voor de MaaierT te kopen (en dus de volle mep te betalen), omdat we overzees vliegen. Bij elkaar kwamen we uit op een bedrag van tussen de 3000 en 5000 dollar. En dat gaat me toch wat te ver.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai! Nog niet bijgelezen! Vriend is het windscherm ophalen en L heeft bedacht dat het lollig is om blokjes door de kamer te gooien. Let wel; achteruit! Verder hebben we boodschappen gedaan en vindt L ossenstaartsoep heerlijk! Ik lees later bij, even mijn spullen redden!
Alle reacties Link kopieren
Chryssa, ik neem aan dat man zijn werkgever zijn ticket betaalt toch? Jij en Maaiert kunnen dan toch apart met een andere, goedkopere, vliegtuigmaatschappij vliegen?



Phoehee, is de peer erin gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Dat is raar Chryssa. En duur ook! Geloof ook niet dat ik dat zou doen. Wel enorm balen lijkt me!
Alle reacties Link kopieren
Jemig! Vriend komt net terug, windscherm is er nog steeds niet! Wat een gek*t zeg! Duurt nu al 2,5 week!
Alle reacties Link kopieren
Ja de peer zit er nog in! Maar ik blijf diarree-en. Ik kolfde wel nog 155 ml en al kotsend vanmorgen 100 ml maar moet wel toegeven dat ik stiekem 1 à 2 tabletjes domperidon per dag heb genomen vanaf woensdag tegen de menstruatie-dip. Komt nu wel goed uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven