Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

20-04-2011 22:45 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het zevende deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna316-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee311-8-101 Okkie is een avond-nacht slaperOptimus2415-6-101kan Musje niet wakker wegleggen en slaapt niet in bedje overdag Kirsie2916-7-101 nachtvoeding, krampen en moeite met alleen slapenNoppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102Spoco wil minimaal 2x drinken per nacht Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje27 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Sennaaa3205-10 1 THE ultimate plop champion 's nachts Jsd281-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra25eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight336-10 1NomNom gat goed, 2e nachtbraker komt eraan!Moize318-10 1slaapt overdag niet Reglisse2718-4-10 1slaapt slecht en niet in bedTessTan2720-03-10 2meerdere keren per nacht wakkerGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondte
Alle reacties Link kopieren
Veelzeggende OP
Alle reacties Link kopieren
Ja pakkend hè!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ik moet met ècht iets goeds komen.
Alle reacties Link kopieren
Ha, een nieuw topic! Gaat snel met ons, deel 8 alweer.



Ik ga naar bed, moppie ligt lekker op mijn schoot te slapen, hopelijk kan ik haar slapende houden richting het bed.



Welterusten! XX
Alle reacties Link kopieren
Mooi een nieuw deel dan heb ik iets te doen de komende uren. Zit op de bank met Bink, hij is totaal de weg kwijt. Jeuk jeuk jeuk en helemaal kapot van vermoeidheid.

Nu in de doek maar hij wil nog niet echt tot rust komen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, gevonden :-).
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Klaar wakker en maar krabbelen, oh en in mijn borsten knijpen. Niet echt prettig..
Alle reacties Link kopieren
Ik zat nog in het oude topic. Even plakken.
Alle reacties Link kopieren
Flowerfield, 22 seconden geleden

We zijn al drie uur met L bezig. Ze vertikt het gewoon om te gaan slapen. Continu van huilen naar babbelen naar dansen. We weten het nu echt even niet meer. Vriend doet haar nu een schone luier, maar ik hoor haar alweer brullen.

Wijzig
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik ben niet de enige met een zieke vertikker? Jemig wat balen zeg!
Alle reacties Link kopieren
FF, Lastig, zeg! En als je haar gewoon even laat? Misschien realiseert ze zich dat jullie steeds komen als ze door blijft gaan met babbelen en dansen?
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 begint niet goed! Wat een nachtelijk gespook hier! Ook hier in huis overigens..... Het was 24 graden op z'n kamertje en daar houdt Uk niet van..... En wij dus ook niet!



Ik ga even bij de Zara voor broeken kijken vanavond.



Nu even douchen en dan de hele dag binnen in school zitten..... fijn zo'n studiedag!
Alle reacties Link kopieren
FF hoe is de rest verlopen?



Majeba oh bij jullie ook zo warm in huis? Het is hier nu 22 graden beneden maar boven weet ik het niet, zeker warmer. Uiteindelijk nog een beetje geslapen?



Hier was het vreselijk. Ik kan er nog om huilen. Hij heeft tot 3 uur gekrijst. Hij had, denken wij, heel erg veel jeuk op zijn hoofd en was helemaal kapot van vermoeidheid.



Daarna onrustig geslapen in mijn bed. Nu slaapt hij nog.



Bij Mini toch geen waterpokken, gewoon weer zijn allergie voor zon denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik heb gisteravond geprobeerd de pagina's door te lezen, 70% vergeten nu de volgende dag.



Yam brrr die plas bloed! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt.



Mimpje 2 pokkies, en zo snel na Binkie. Heb je nog geslapen?



Flowerfield dat zijn ook geen tijden! Kwa spijkerbroeken, ik pas nog dezelfde als toen ik 15 was, erg kleine maat. Alleen heb ik nu iets meer buik.



Tesstan ik kijk op de Duitse iebeej, dus .de. Op de Nederlandse staan weinig Duitse doeken en ik heb van de 7 doeken (!) nog geeneen keer gehad dat de verkoper moeilijk deed. Een enkele keer kan je niet bieden vanwege de instellingen van verkoper.



Chryssa jeetje, dat is niet niks. Ik sluit me verder aan bij de rest, zeggen, praten en jouw man met baas. Zo had je idd beter hier kunnen blijven. Misschien is de kleine kinderen tijd niet zo geschikt voor dit soort banen, meer als ze 10+ zijn. Maar goed dat vind ik en is wel erg makkelijk praten. Kansen komen. Zou je inderdaad niet mee kunnen wat vaker?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ben moe. Volgens mij hebben ook wij een Pokkie. Ze zit helemaal onder de vlekjes. Straks even de ha bellen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
FF hoop het niet voor jullie.

Snap het dat je moe bent, voel me net zo.



Straks mini naar het kdv brengen en dan met Bink niets doen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zo naar de huisarts. Nu opschieten! Tot later!
Alle reacties Link kopieren
zijn de pokken digitaal besmettelijk?

Shit, heb net met het Veulen nagels geknipt en dus online babytv gekeken....



Wat een rotnachten allemaal zeg..

Mimpje, wat sneu voor Binkie! En Mini dus allergie waarschijnlijk. Da's naarder, dat gaat niet over in 6 dagen...

FF, L ook al vlekjes? Pokkenvlekken of de 6e ziekte? Die schijnt ook goed vlekkerig te zijn. Sterkte hoor!

Majeba, bij jou zit het gewoon nooit mee. :'(



Hier niet zo'n topnacht, en het Veulen ligt nog wel aan de schaduwkant van het huis, en dus heerlijk koel. Toch heeft ie liggen spoken vannacht.

Ligt nu al wel lekker half uurtje te tukken, dat dan weer wel.



Heb nog in het oude topic gereageerd... snorrie.. Ben niet zo bijster intelligent...
Alle reacties Link kopieren
Geen Pokkie! 6e ziekte. Hoewel ze die vorig jaar ook heeft gehad. Naja, maken we er 5e ziekte van, wat boeit het.

Ze mag gewoon alles doen. Nu eerst koffie!
Alle reacties Link kopieren
@chryssa en tesstan, heb nog in oude topic op jullie gereageerd. Uitgebreid. Kan even niet copy pasten.... Tot later, moet werken!
Alle reacties Link kopieren
Zo Binkie en ik hebben een flink stuk gewandeld, even naar de stad geweest een zonnehoedje met touwtje voor hem gekocht en wat shirts voor man.

Hij heeft 3 uur lang in de doek geslapen en rond gekeken en nu ben ik uit balans voelt helemaal gek zonder kind op mijn buik



Zaza ach die allergie. Tja die had hij vorig jaar ook, hoe vaak we toen niet gedacht hebben dat hij de waterpokken had!, maar toen duurde het erg lang voor we er achter kwamen wat het was.



Nu weten we wat te doen, rustig opbouwen met de zon, zijn huidje moet er echt aan wennen. Altijd een pet op en zonnebril zolang hij nog uitslag krijgt. Vorig jaar ging dit nog makkelijk nu weet ik niet of hij het accepteert, well see.



FF de zesde ziekte, vervelend. Had ze ook koorts?
Alle reacties Link kopieren
Ja ze had hele hoge koorts. Twee dagen lang, daarom was ik hier ook wat minder.



Lekker van je wandeling! Het is zulk heerlijk weer!
Alle reacties Link kopieren
Het is echt heerlijk weer buiten, ben zo blij dat ik na vandaag een lang weekend heb. Het is hier op kantoor namelijk al niet fijn meer qua temperatuur, het is nu al 28 graden hier binnen (geen airco, plat dak) en zit dus lekker te zweten hier. Blegh.



Maar na vanmiddag dus lekker vier dagen vrij! We gaan morgen een dagje naar de dierentuin, zoon heeft er zo'n zin in die heeft het de hele week al over niks anders.



Hij was vanochtend ook weer zo schattig, hij ging kleren pakken om aan te trekken; hoor ik uit zijn kamer: "Mam, mag ik vandaag wel een korte-benen-broek aan?" Schatje,



Zo, brood en soep is op, pauze dus weer voorbij. Ga maar eens wat nuttigs doen, al wordt de productiviteit hard minder met deze temperaturen.
Alle reacties Link kopieren
Korte-benen broek, geweldig! Wat kunnen kinderen toch grappige dingen zeggen.



Werk ze nog maar Jsd, vervelend als het zo warm is.



FF oei ja die hoge koorts bij de 6e ziekte herinner ik me ook nog. Niet fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven