Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

22-05-2011 19:48 2487 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het zevende deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieFlowerfield281-12-091 kan L. niet wakker wegleggen Yamuna316-1-091kan D. niet wakker wegleggenPhoehee311-8-101 Okkie slaapt nu overdag ook goed!Optimus2415-6-101kan Musje niet wakker wegleggen en slaapt niet in bedje overdag Noppie38 2-7-10 / 17-4-082Smurfen groeien te hardMajeba3024-10-091gaat best goed!Loco391-2-102 Spoco slaapt door, bijslapen tot januari Alisan39 2heeft er nu 2 Mimpje27 3-09 / 9-10 2mini wordt wakker en wil niet meer in zijn bed Rocky357-6-101 Boefie is onbestendig in doorslapen 's nachts.Jsd281-07 / 8-10 2 is het zat om Jsdifrax te zijn HayatM2815-11-08 / 26-4-10 2 jongste slaapt niet langer dan 2 uur achter elkaar Zaza_Zebra25eind 5-10 1handleiding kwijt van Veulen Cight336-10 1 NomNom gaat goed, 2e nachtbraker komt eraan!Reglisse2718-4-10 1slaapt slecht en niet in bedTessTan2720-03-10 2meerdere keren per nacht wakkerGelukkig263030-08-10 1Muppet is 's nachts steeds wakker, lichte slaperChryssa2927-10-10 1 MiniMaaier maait zichzelf een slag in de rondte
Alle reacties Link kopieren
Jeej, happy new topic!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de auto terug, Okkie gaat vast zo slapen. Bezoek bij mijn oma was leuk, ze was erg onder de indruk van Ok. Terecht want hij was zeer vrolijk en at 2 boterhammen op.



Bij broer van lief was ook gezellig, zij hebben een zoontje van bijna 3 maanden nu, Ok's neefje. Ze lijken op elkaar! Vader van lief was er dus ook en zag Okkie voor het eerst. Leuk hoor, ik had hem ook pas 1x kort eerder gezien in de 12 jaar dat ik bij lief ben.



Mimpje kan je niet beter de HAP bellen? Is ie echt niet gevallen?



FF hoe groot is die koffer van jou



Yam ik zou het melden bij eBay, dan gewoon naar de Nederlandse. Ze vond het gewoon te goedkoop.



Ah Okkie slaapt, nog een uur rijden.
Alle reacties Link kopieren
HNT!
Alle reacties Link kopieren
Mijn koffer is grooooooooot! De grootste samsonite. Roze.

Maar alles moet mee hè, handdoeken, beddengoed etc.

Bijna klaar, nog een paar kleine dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
Flowerfield ik ben ook van het benutten van elke hoek in de auto. Vooral schoenen vullen goed op en dan de helft ongedragen retour.
Alle reacties Link kopieren
Ah, bedankt voor de tip! Ik laat al veel thuis hoor.

Alle reacties Link kopieren
Jeeej nieuw topic!!!



Phoehee ik wacht toch even tot morgen met de huisarts. Hij slaapt nu zo lekker en ik denk dat ze nu toch niets kunnen.

Ik kan me niet voorstellen dat hij gevallen of gestoten is. De bult zit ongeveer bij de overgang van schedel naar nek. Als hij zich daar gestoten had dan was hij daar denk ik wel over begonnen.

en het voelt ook anders dan een stoot bult. Dit kun je ook een beetje bewegen.



Wat grappig dat de neefjes op elkaar lijken. Voor de vader van je vriend was het ook wel vreemd zeker?
Alle reacties Link kopieren
Jeej, alweer een nieuw topic!!



Past alles in de auto, Flower? Ongelofelijk he, wat je allemaal mee moet slepen naar zo'n huisje.. Ik geloof niet dat dat in onze Leon zou passen.



Bijzondere dag voor jullie dus Phoehee. Fijn dat Ok het weer zo goed gedaan heeft. En onvoorstelbaar wat een knappe rappe vent is het ook, zag net het filpje op hyves. Echt goed hoor.



Ik ga hier de vreetweek in stijl afsluiten met nog een paar bitterballen en "echte" cola. Komende week de sportschoenen maar weer afstoffen en wat gezonder (en wat minder) eten. Maar man, wat was het lekker
Alle reacties Link kopieren
Topic 9? Wauwwww. Hoe is het met iedereen, ik heb nog niet terug kunnen lezen, want ik heb t belachelijk druk gehad.

Gisteren mn poster presentatie en die ging erg goed.

Vandaag ook druk, oa een verjaardag, waar spoco na 10 minuten zich verslikte in zn drinken, paar aanliep en zo hoestte dat zn hele lunch mee naar buiten kwam, over zichzelf mij en de vloer heen (gelukkig plavuizen). Half uur later flikkert een peuterzoon van een andere gast van de glijbaan en die kon meteen naar het ziekenhuis en wordt morgen geopereerd, want arm net onder de schouder gebroken.. geloof dat mn vriendin niet helemaal de verjaardag had die ze voor ogen had..

En net n gast hier uitgezwaaid, en nu Ben ik moeeeee (dat Ben ik tegenwoordig eigenlijk altijd)



Weltrusten iedereen en Sorry dat ik niet zo supersociaal ben de laatste tijd..
Alle reacties Link kopieren
Loco jeetje dat was me een verjaardag dan. Wat fijn dat de presentatie goed ging, die heb je maar weer gehad!

Ennuh geeft toch niets dat even niet zo sociaal bent, komt wel weer!



Jsd haha lekker in stijl afsluiten, hmmm bitterballen. Gelukkig heb ik ze niet huis
Alle reacties Link kopieren
Nou, leuk dan zo'n verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Nu alweer een nieuw topic?????



Mimpje, wat raar, zo ineens een bult op die plek!



Loco, dat is niet echt zoals je je een verjaardag voorstelt. Fijn dat je presentatie goed ging. En dat moe zijn duurt nog maar een maand of zeven .



Phoehee, hoe reageerde vriends vader op Ok? Rare situatie lijkt me.



FF, hoe lang gaan jullie weg? Drie maanden?? Veel plezier!



Wij hadden weer eens een drukke dag. Ikea, tuincentrum, klusjes in huis. Een beetje jammer dat Stan in de Ikea een plasongelukje had terwijl hij in de ringsling zat... (Hoe was je een ringsling eigenlijk?) Ik had alleen een schoon rompertje voor hem bij, zijn broek hebben we voor de blower van de auto gedroogd . Ik ga naar bed. Gisteren was het nog erg gezellig bij de buren in de tuin, maar ook laat. Morgen een suprdrukke dag. Samen met wat collega's organiseer ik een landelijke dag vor collega's uit het hele land met gastsprekers en workshops enzo. Om 07.35 uur moet ik in de trein zitten....
Alle reacties Link kopieren
Loco morgen naar de gyn toch? En moe komt toch misschien wel door de zwangerschap? Hoe slaapt Spoco tegenwoordig?

Jee wat een verjaardag! Flink gebroken dus, meestal zijn die kleintjes best flexibel kwa botten.



Jsd proost!



Mimpje de vader van lief was helemaal zenuwachtig en wat emotioneel. Ik vond het wel mooi en oprecht. Lief's vader is er vaak niet geweest voor lief en financieel niet zo handig geweest. Wie weet herstelt het weer een beetje.



Gek die bult hoor. Heb je gegoogeld of kan je dat sowiso beter niet doen?
Alle reacties Link kopieren
Tess ik had dat laatst ook en vermoed dat zijn piemel omhoog zat ofzo. Ringsling wassen; nog niet gedaan. Ondergoedzak?
Alle reacties Link kopieren
Tess, ik geloof dat ik een washand om de ringen zou doen, net als ik om de haken van gordijnen doe.

Zat je bij de Ikea Delft? Had je wel even kunnen zwaaien. Ik was degene met de turquoize draagdoek.



Bijzonder, Okkie voor het eerst bij zijn opa!



Chrys, ik gun het je zo, betere nachten!



Yam, mag niet bij e-bay, terugtrekken. Kan je geloof ik een slechte beoordeling geven, en na zoveel slechte beoordelingen gaan er sancties volgen.. zoiets?



Mimpje, eng, een bult die je kan pakken.



Ff, stop met het strijken van je badlakens en doe die koffer dicht joh! Zoveel kan er nooit meehoeven.

En anders komen wij in ons Polo'tje nooit ergens. Mini-ding.



Wij dus ook naar Ikea geweest.

Daar gegeten, Veulen beetje met wortels gesmeten, toen in de auto natuurlijk in slaap gekukeld zodat ie pas om 21:30 toe was aan bed. Eerdere pogingen mislukten jammerlijk, dus maar in de box laten ouwehoeren.



Ben benieuwd of ik m morgen nog herken tussen t snot.
Alle reacties Link kopieren
Was het algemene Ikea-dag? Wij zijn namelijk ook geweest net :-). Een zooi speelgoedjes voor de MaaierT gekocht, leuke dingen hebben ze daar, vind ik.

Vanochtend heeft de MaaierT twee uur aaneengesloten liggen tukken en nu, na een bak banaan en abrikoos, ligt hij er weer in. Hoor hem alleen wel muiten nu, dus denk niet dat hij echt gaat slapen.



mimpje, Bulten zijn eng. Ik zou morgen zsm de huisarts bellen. 't Is waarschijnlijk niks, maar je kunt het maar beter zeker weten.



Yamuna, volgens mij mag een verkoper zich op e-Bay niet terugtrekken, zoals de anderen ook al zeiden.



FF, Veel plezier op vakantie! Hoop dat je je morgen beter voelt.



phoehee, Bijzonder dat Okkie z'n opa voor het eerst heeft gezien vandaag. Maar ziet jouw vriend z'n vader dan dus ook nooit?



jsd, Hmm lekker, bitterballen! Die zou ik ook wel weer eens lusten :-).
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Goede nacht gehad...

beetje vroeg (5 uur) , maar dat is niet erg.

geen nachtelijk gespook en geklier
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Tess ik zou de ringsling met de hand wassen, de mijne is gekrompen in de wasmachine



Zo, nationale IKEAdag gisteren dus, haha



Phoehee, ja straks naar de gyn. Spoco slaapt snachts met minimaal 3 ondrrbrekingen

En de zw.schap zal inderdaad wel extra bijdragen aan de moeheid. Ik ben de halve dag echt n zombie
Alle reacties Link kopieren
Zaza, zou wel heel leuk zijn geweest als we elkaar waren tegengekomen! Wij waren ook in delft. In sneltreinvaart, rechtstreeks naar de kinderafdeling, hapje eten meeneembare kinderstoel uit het magazijn halen en weer weg. Wij waren degenen met de eerste helft een klein jongetje in de ringsling en de tweede helft met een heel klein jongetje lopend met natte broek .



Loco, gaan ze vandaag ook een echo maken?



Ik zit alweer een tijdje in de trein. Vriend mocht een keer het ochtend ritueel alleen doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. We zijn net pas wakker.

Gaat goed zo!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Loco! Ik ben benieuwd!



Hier gauw brood proppen en dan verder. Blegh, ik ben ziekerder dan gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Up up up voor de slaapkoppen.

Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!! Na een prutnacht gister (met daaropvolgend snotneus en prutoog bij muppet) nu heeeeeerlijk geslapen

Heb geregeerd op mimpje en britt in oude topic, sorry, beetje traag. Ga nu dit lezen, tot later!
Alle reacties Link kopieren
Flower heeeeeeeeel veel plezier! Hopelijk voel je je beter als je lekker buiten aan zee bent! (zeeland was de bestemming toch?)



Hier wéér een supernacht! 8 uur werden we zingend wakker gemaakt!



Zo even douchen en dan boodschappen doen en dan lekker genieten van het prachtige weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven