Pffff....

01-09-2014 13:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op Facebook, de post van X dat haar buren een klacht hebben ingediend over geluid. Nu gaat X naar de kinderbescherming omdat de buren drugs gebruiken waar hun eigen kinderen bij zijn..



X had allang aan de bel moeten trekken ! Ongelofelijk dat ze nu pas een melding gaat doen. En alleen maar omdat de buren begonnen, X gaat ze terug pakken (haar woorden)





Wat ben ik teleurgesteld, in X en ze werkt zelf met kinderen. Ze zou beter moeten weten en had meteen aan de bel moeten trekken.
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte.
En nu mogen wij raden wie X is?
Wat asociaal van X om zoveel geluidsoverlast te veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je helemaal TO! Het is me wat met die facebookburen van tegenwoordig. Heel heel veel sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
OK. Pfffff terug dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand klaagt over mijn geluidsoverlast, hebben ze ook ruzie en ga ik bedenken hoe ik ze terug kan pakken.

Dus ben allang blij dat X wat gevonden heeft. Kinderen zijn altijd een goeie en nog drugs ook, joepie.
Nou meid, zeg er wat van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt vreselijk vaak mensen drugs gebruiken waar hun kinderen bij zijn. Doorgaans betreft het dan alcohol.



Het lijkt me echt erg ok\m naast mensen te wonen die geluidsoverlast veroorzaken. Die zien zelf meestal het probleem niet, maar als omwonende is er geen ontsnappen aan die ellende.
Alle reacties Link kopieren
Wat een herrie zal het geweest zijn als zelfs die 2 spacende drugskonijnen er last van hebben
Opgeven voor het programma 'Bonje met de buren'.
joh..
als de kinderen hasj roken zijn ze wel lekker rustig...



Nou, fantastisch
toevallig, dat verhaal las ik vandaag ook

kan me niet voorstellen dat "jouw" X een ander is dan de "mijne"?



ik snap X ook niet hoor.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven