Poppenwagen

21-09-2014 22:05 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort wordt onze dochter twee jaar. We willen haar een poppenwagen geven. Ik koop veel speelgoed bij de kringloop maar deze wagen wil ik nieuw koop (vrij van rook en dierengeuren). Wie kan mij tippen over een goede wagen en/of weet een fysieke speelgoedwinkel met een redelijk aanbod in de winkel (ter info: die koop ik dan ook gewoon daar na het uitzoeken, want wil fysieke winkels graag in ere houden).

Alvast bedankt voor jullie tips.
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om aan te geven in welke regio je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in de stad zit een hele mooie/leuke winkel met houten speelgoed maarja, daar ga je natuurlijk geen uur voor rijden.. Dus waar (in de buurt) zou die fysieke winkel moeten zitten?
Alle reacties Link kopieren
Wat voor soort poppenwagen? Roze, hout, plastic, duur, goedkoop...?

Bij Bart Smit, Intertoys of Toys XL hebben ze er meestal ook genoeg staan..
Hier is de Janod Framboisine poppenwagen een aanwinst stevig en op harde binnen vloeren hóór je de wielen niet, best belangrijk voor bv buren.

Voor de rest is hij heel stevig en kan tegen een stootje, op mp staan ze vaak tweedehands
Alle reacties Link kopieren
Geen spam en ook geen aandelen, gewoon een heel leuke winkel, http://www.dezonnewijzer.com , centrum Rotterdam, ik koop daar ook dingen voor de kleinkinderen. Ze hadden destijds schattige rieten poppenwagens maar ook houten wagens, die vond ik een tikkeltje lomp maar dat is een kwestie van smaak.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren










Welke komt het dichtst in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Onze dochter had ook een Janod. Heel mooi, maar niet echt wendbaar. Ze pakte liever de buggy.

Ze heeft die Janod van mijn schoonouders gekregen. Ik zag later wat dat ding heeft gekost! Vond ik best een beetje veel.
Op marktplaats kom je echt om in de Janod wagens. Blijkbaar heeft heel NL die ooit gekocht ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dank alvast voor de reacties.

Bij voorkeur in de regio Brabant, Gelderland, Utrecht.

Geen houten of rieten poppenwagen, niet die van lief! (Onderste foto) want dat is niet mijn smaak.

De wagen van Bayer komt in de buurt van wat ik zoek.

Prijs is niet zozeer van belang
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft trouwens al een buggy (tweedehands) en ook al een houten loop/poppenwagen van Van Dijk (7,50 via marktplaats), zoek daarom een echte poppenwagen
Joh, die Bayer? Dat zou ik nou dus nooit bedenken... Wij hebben de rieten. Leuk ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaatje.82 schreef op 21 september 2014 @ 22:44:

Ze heeft trouwens al een buggy (tweedehands) en ook al een houten loop/poppenwagen van Van Dijk (7,50 via marktplaats), zoek daarom een echte poppenwagenWaarom? Als ze er al 2 heeft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Alle reacties Link kopieren
@nouschi: Houten poppenwagen is niet wendbaar en is meer een loopwagen (heeft dus geen kap). Buggy is oké maar ze doet veel met de poppen dus vind Poppenwagen goede aanvulling. Poppen zijn allemaal van mij vroeger
Die van lief is leuk mooi en dochter is er superblij mee. En maakt weinig geluid banden zijn zachter dan vele andere wagens
quote:_isis_ schreef op 21 september 2014 @ 23:10:

Die van Bayer is toch veel te hoog voor een twee jarige?Je kan bij de bayer en net als de lief (onderste foto)de duwstang verstellen.
Alle reacties Link kopieren
Www.prijskiller.nl

En dan onder het kopje speelgoed. Hebben vaak ook wel poppenwagens.
http://www.poppenwagen.nl ... Ob9iKne9MACFZTLtAod1gQAAw



Net een echte quinny...



Verder heeft baby born vaak wel aardige wagentjes voor niet zo veel.
Alle reacties Link kopieren










Ik kreeg de plaatjes helaas niet groter.



Zoek je zoiets?

Deze zijn allemaal bij de Bart Smit, die zit vast ook wel bij jou in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaatje.82 schreef op 21 september 2014 @ 23:11:

@nouschi: Houten poppenwagen is niet wendbaar en is meer een loopwagen (heeft dus geen kap). Buggy is oké maar ze doet veel met de poppen dus vind Poppenwagen goede aanvulling. Poppen zijn allemaal van mij vroegerHmmm, jij brengt mij aan het twijfelen, de houten poppenwagen zijn juist zo mooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven