Slavische jongens of meisjes naam gezocht!

23-02-2012 22:47 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie helpt me ik hou er niet van als het eindigd op slav en het mag ook best richting de russische kant zijn n.i.kolai heet mijn zijn en ik wil graag een naam die daar goed en mooi naast kan staan.
Voor jongens ken ik Valeri



Voor meisjes Ziva
Alle reacties Link kopieren
Svetlana, Oksana, Tatiana, Jelena, Anna, Ksenia,,,
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij heet Lenka. Kan je ook met een C schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Milaya, betekenis- lieveling



zal het vast goed doen in Tokkieland qua klank.
Alle reacties Link kopieren
Danica, Dunja, Katarina, Mila, Mira.

Dimitri, Dragan, Janek, Juri, Miro, Viktor.
Alle reacties Link kopieren
Darja, Dusan, Mila, Dana.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Vraagje: je zoon heeft een Slavische naam.



Heb je iets met dat deel van Europa? Zo ja, hoe komt het dan dat je zelf niets kunt verzinnen?
Anna vind ik de mooiste naam die genoemd wordt voor een meisje.
Moloko
Alle reacties Link kopieren
Bozidar, roepnaam Boki voor een jongen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 23 februari 2012 @ 22:56:

Bozidar, roepnaam Boki voor een jongen.Neeee, dat doe je je kind niet aan... 'we noemen hem Boki'....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
nee ik heb niks met dat deel ik ben toen deze naam tegen gekomen en was er gewoon helemaal weg gaan en ben al jaren op zoek naar een naam die er bij past en aangezien ik nu heel pril zwanger ben moet ik echt gaan zoeken



en wil dus wel een mooie naam die er goed bij past
Vesna voor een meisje
quote:charlottecharles schreef op 23 februari 2012 @ 22:55:

MolokoMaakt erg fijne muziek.
Alle reacties Link kopieren
Nee boki nooit maar bozidar mss wel

hier worden namen ten nooit niet afgekort ik geef mijn kind geen naam zodat een ander hem vervolgens kan gaan afkorten
Alle reacties Link kopieren
ik ga nu naar bedje dus ik lees morgen weer verder bedankt alvast iedereen voor t meedenken!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Oh en voor een jongen: Pjotr, Marek, Janek, Simek, Miroslav, Vladimir, Iwan, Jiry schieten mij nu even te binnen.
Alle reacties Link kopieren
Yan, klinkt als Nederlandse Jan, handig
Alle reacties Link kopieren
Wjera voor een meisje
quote:priempje schreef op 23 februari 2012 @ 22:58:

nee ik heb niks met dat deel ik ben toen deze naam tegen gekomen en was er gewoon helemaal weg gaan en ben al jaren op zoek naar een naam die er bij past en aangezien ik nu heel pril zwanger ben moet ik echt gaan zoeken



en wil dus wel een mooie naam die er goed bij past



Waarom moeten die namen bij elkaar passen dan?



Oke. Besef je wel dat een kind zijn/haar hele leven met een naam moet doen?



Jullie hebben er verder niets mee zeg je, maar een naam als Jadwiga doet op het eerste oog toch anders vermoeden.



Maar goed, uiteraard gaat me dit verder niks aan. Ik vroeg het me gewoon af.
Alle reacties Link kopieren
Jongen branco meisje lila...
Alle reacties Link kopieren
Igor, Alexsandr / Oleksandr, Alexey, Ilya, Vladimyr / Volodymyr, Marat, Sergey / Sergiy, Dmitry / Dymitriy, Leonid, Gennadiy, Yegor, Valeriy, Andriy/Andrii, Maxim, Yevgeniy, Viktor, Oleg, Evgeniy /Evgueni, Mikhail, Vladimir



Nataliya, Ilona/Olona/Iwona/Ilonka, Danica, Svenya, Zhenya, Darja, Ekaterina, Evangelina, Ioana, Ivanka, Kamilia, Kaydena, Lilia, Lukina, Lyudmyla, Madezhda, Marijana



Als hier niets tussen staat, kan je hier nog ff kijken:

Hier nog meer meisjes namen ;)

En

Hier jongens namen
Tja Anna oubollig.. Toen mijn (poolse) vriend deze naam opperde met zijn (nederlandse) vrienden heb ik er geen moment over nagedacht dat deze naam wellicht oubollig zou zijn. Mijn gedachten waren dat dit een naam is die bij ons past, en ook internationaal gangbaar is. Houdt er wel rekening mee dat namen 'daar' anders uitgesproken worden , ook al heb. Je niets met Slavische mensen van doen. Anna wordt daar nl aanijaa. Dachten wij (vriend woont ook al sinds zijn 7e in Nl) goed te zitten met een naam die ook daar gangbaar was... Die uitspraak! Verschrikkelijk. Maar 1 geliefde persoon spreekt het zo uit, soit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven