Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:04.
Dit onderwerp heeft 27 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-11-2010 10:02.
- Ik weet dat er een algemeen ruiltopic is en een boeken en kleding ruiltopic maar speciaal voor de sinterklaastijd leek me een tijdelijk speelgoed ruiltopic wel handig
![:-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/77_happy.gif)
Ik heb een grote grijze komo vuilniszak vol met lego (alleen echt lego geen nep) en zou deze graag willen ruilen voor evenveel duplo (ook alleen echt en geen nep)
Een houten poppenhuis met houten meubels
Een baby born buggy met pop(geen baby born)
Een roze 3 wiel buggy
Gamecubespellen
Xbox360 spellen
DS spellen
En nog veel meer misschien heb ik wel te ruil wat je zoekt laat het maar weten!
pourellemichelle @ hotmail.comGeniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft...
- Ik heb nog een nieuwe v-smile liggen met als ik het goed heb het spel Dora!
Ik ben op zoek naar een houten winkel, kassa etcJe kan beter dromen met je ogen open, dan leven met je ogen dicht. - Als je de lego voor een leuke prijs wilt verkopen hou ik me aanbevolen.
Helaas geen ruilwaar. Nou ja, een Jumbotas vol McDonaldsspeeltjes en vergelijkbare meuk, die klaarstaat om ooit op een kleedje te komen liggen.Agge lacht bende mooier. Tweeps follow 3littlebrdz Hooked. - Verkopen doe ik het niet Mamzelle
Ik zag ongeveer dezelfde hoeveelheid op MP staan maar dan in bakjes en daar was nu het hoogste bod 1550 euro zag ik,dus een leuke prijs wordt het dan niet denk ik:-))Zal wel voor kinderopvang zijn want een particulier koopt zo'n hoeveelheid en voor die prijs denk ik niet in 1 keer.
Maar ik ruil liever:-))Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft... - 1550 euro vind ik een best leuke prijs!!

- Ik zou wel een houten poppenhuis met meubeltjes willen, maar ikn heb alleen maar babyspeelgoed in huis en heb dus niets in ruil aan te bieden...
Nou voor die prijs mag je het wel van me overnemen hoorquote:
Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft...- quote:Pipoo schreef op 20 oktober 2010 @ 12:32:
Ik zou wel een houten poppenhuis met meubeltjes willen, maar ikn heb alleen maar babyspeelgoed in huis en heb dus niets in ruil aan te bieden...
Babyspeelgoed heb ik ook nog genoeg te ruil
Maar als je de ramen bij me wilt lappen mag je het houten poppenhuis met meubels met je mee naar huis nemen
Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft... - 1550 euro
doe mij 6 zakken 
Ik zoek ook een houten poppenbedje in een neutrale kleur!
Wat zoek jij allemaal Elle-michelle?Je kan beter dromen met je ogen open, dan leven met je ogen dicht. - Bambino, bedje laatst bij de Ikea gezien, voor nog geen 10 euro.
- Houten poppenbed heb ik helaas niet wel een bamboe wieg:-))
Ik zoek nog:
Gamecube spel Mario Kart/Mario Tennis/Mario Golf/Mario Basketball
Voor elk spel krijg je er 2 GCspellen van mij voor retour!
En een DSI R4 kaartje met spellenGeniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft... - Welke gamecubespellen heb je in de aanbieding?

- Ik ben opzoek naar playmobil (Ridders, Egypte en Piraten). Heb Lego in de aanbieding (o.a. ook Duplo), maar niet heel erg veel. Een klein tasje vol ongeveer.
Eventueel, maar dat moet ik dan nog even met zoon overleggen, K'nex.Als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg... - quote:
Deze heeft mijn zoon vorige week van zijn spaargeld gescoord, dus ik denk niet dat hij er al afstand van wilt doen.![;-]](http://forum.viva.nl/www/smileys/79_wink.gif)
Ik hoorde dat die dingen nu zo moeilijk te verkrijgen zijn, ik geloof dat hij een toevalstreffer heeft.Als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg... - Jeuzus, het is dus echt goud dat spul

Als het voor het duplo kind is zou ik het zelf dus lekker bewaren tot het een lego kind is, maar goed *sluipt topic uit wegens echt geen ruilspul*Agge lacht bende mooier. Tweeps follow 3littlebrdz Hooked. - [quote]ElleMichelle schreef op 20 oktober 2010 @ 14:19:
Houten poppenbed heb ik helaas niet wel een bamboe wieg:-))
Daar passen wel een heleboel knuffels in
Je kan beter dromen met je ogen open, dan leven met je ogen dicht. - Wat een leuk idee is dit zeg!
Heb laatst in een enorme opruimwoede veel naar de kringloopwinkel gebracht, dus weinig rilmateriaal.
Wel heb ik nog een klein 12 inch fietsje staan, ook wel een leuk sint kadootje toch? Deze zou ik best willen ruilen voor iets van Barbie of Littlest Pet Shop!Ja, dat zou ik ook zeggen! - Geniet van elke dag,je weet nooit hoelang je leeft...
- Bedankt voor de foto's
Zit zo niets tussen waar ik Zoon blij mee kan maken, helaas. En hij wil Mario Kart nog niet missen, gok ik zo 
- Dat poppenhuis is wel erg leuk zeg!Je kan beter dromen met je ogen open, dan leven met je ogen dicht.
- Ik zoek nog knex (voor 5 jarige) en playmobil (boswachter of boerderij of brandweer)
Heb je iets anders voor een 5jarige knul roep maar!
Heb te ruil:
-houten peuterstep met 4 wieltjes dus valt niet om.
-keukentje met servies,
-werkbankje (zonder gereedschap)
-Foam puzzles (letters, cijfers en dieren groot en klein)
-tafel en 2 stoeltjes (rood) + krukje (blauw) mammut (ikea) - Ik heb een hele mooie (retro)driewieler die met en zonder duwstang gebruikt kan worden die geruild mag worden voor een goede en mooie, beetje stoere (geen volledig roze!) 20 inch meidenfiets.Change is the only thing that lasts forever.
- Dit topic was ook van korte duur, zo te zien. Jammer!Je kan beter dromen met je ogen open, dan leven met je ogen dicht.
- Iemand een schone baby born in de aanbieding?
Ik heb te ruil ... ehh.. moet ik nog even nakijken
iedere balans is in essentie labiel - Ik ben op zoek naar Thomas de trein trackmaster spul....kom het weinig tegen op marktplaats.
Heb te ruil...eh...2 kinderen? haha...nee, veel little people(roep en wij hebben het en willen het wel ruilen) - Ik heb nog:
een speelkleed met speelbogen eroverheen, is nog erg mooi, en compleet met speeltjes erbij.
een kar met allemaal blokjes, en twee bouwplaatjes erbij.
wat ik er voor terug wil.... tja.... eh..... little people kerststal
of playmobil...... Komen we dan ook vast wel uit, ik heb die twee dingen nu op MP staan, dat schiet dus niet op, misschien is er hier iemand die ik er wel écht blij mee kan maken!Wish it, dream it, DO it!