Tuigje op gewone stoel?

30-07-2014 07:59 17 berichten
.
Dit tuigje is ideaal.

Er zijn ook speciale 'doeken' die je kunt gebruiken. Ik heb gezocht op google maar kon het niet vinden. Ik weet dat www.papa-mama.nl er een paar in de aanbieding hadden, misschien kun je contact met hen opnemen.



Succes en natuurlijk een fijne vakantie.
Kan je het niet even thuis proberen op een stoel? Dan weet je het gelijk.



Wij hebben een sack 'n seat voor de kleine, deze is klein op te vouwen en zit standaard in de luiertas.

Marktplaats heeft er genoeg op staan, dus dat is misschien ook een goedkope oplossing.



Fijne vakantie!
Alle reacties Link kopieren




Wij hadden zo'n ding. Tegen de tijd dat hij daar niet meer in paste was hij oud genoeg om op een stoel te blijven zitten. (Zit thuis ook los op een tripptrapp)
Alle reacties Link kopieren
Kan je geen kinderstoel in dat apparatement reserveren?

Zo doe ik dat....die is er bijna altijd



En andere gebruik ik de buggy gewoon als kinderstoel
Ik gebruikte de sack n seat, is een heel klein pakketje.
.
Alle reacties Link kopieren
Met 15 kilo zijn ze waarschijnlijk ouder dan 2? Mijn tweejarige moet met eten 'gewoon' op zijn stoel blijven zitten. Natuurlijk is dat nog moeilijk, zeker met 2 kinderen, maar dat is zeker in een 'thuis'situatie (zijnde niet een restaurant) vrij goed te doen eigenlijk.



Zo'n tuigje heb ik ook trouwens, voor buiten nu ik zwanger niet meer een sprintje kan trekken. Daar heb je op zijn minst nog een stel musketonhaken bij nodig om ze handig vast te zetten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Met 15 kg zijn ze 5 jaar, tenminste, de mijne wel

Een dik kussen op de stoel werkte bij ons altijd goed hoor. Gewoon in je appartement de kussens van het bed gebruiken.
Zonder oorzaak geen gevolg
Geen tips voor een tuigje maar je kunt een zitverhoger prima gebruiken om je kind hoger aan tafel te zetten.
.
Alle reacties Link kopieren
Een zitverhoger, en je kinderen leren dat ze op hun billen moeten blijven zitten, ze zijn tenslotte 2 jaar
15 kilo is wel erg veel hoor.



Ik heb een zoon van 2,5 die 11,5 kilo weegt en zijn zus van 4,5 weegt 12 kilo.
Maar met 2 jaar vallen ze toch niet meer van de stoel?

Neem je een buggy mee? Daarin kunnen ze ook zitten met eten.

Kinderstoelen heb ik nooit meegenomen op vakantie, ze nemen inderdaad veel teveel ruimte in.

Maar een tuigje zou eventueel wel kunnen. Ik gebruikte een zo´n goedkoop tuigje voor de Triptrap.
Alle reacties Link kopieren
quote:riannerianne schreef op 30 juli 2014 @ 10:33:

15 kilo is wel erg veel hoor.



Ik heb een zoon van 2,5 die 11,5 kilo weegt en zijn zus van 4,5 weegt 12 kilo.En ik heb een zoon die met 20 maanden niet meer voorop de fiets kon omdat hij de 15 kilo voorbij was, dus roep het niet te hard...
Alle reacties Link kopieren
Zo veel is 15 kg niet voor een lange tweejarige. Mijn dochter is 2 jaar, 95 cm en 15 kg.



In principe zouden ze op een gewone stoel moeten kunnen zitten. Dochter blijft op de tripp trapp goed zitten. In de caravan bij opa en oma zit ze op een gewone stoel, dat gaat prima. Als de tafel hoog is (of de stoel laag) dan een kussen onder de kont.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden voor de tripp trapp overigens een tuigje van het eigen merk van Baby Planet. Die past ook prima op een gewone stoel volgens mij. Dat tuigje kostte vijf of zes euro geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven