Vanaf oktober 2010 kindvrij-deel 21-

01-09-2014 16:40 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel. Klets gezellig mee over van alles behalve vieze luiers, kotsdoekjes en ander kinderongemak
Alle reacties Link kopieren
Jeuj, hier kunnen we weer verder.



Wat fijn dat je je katje weer teruggevonden hebt Chucky.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Hoera!
Hoeraaaaaaaa weer een nieuw topic!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Joepie!!!
Alle reacties Link kopieren
Present!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yes! Lees al tijdje met jullie topic mee en vind het zo leuk! Vind me er helemaal in terug. Ook ben ik nog jong ik klets gezellig mee, als jullie dat goed vinden
Leef & laat leven!


Joehoeee!
Alle reacties Link kopieren
quote:chick28, 19 minuten geleden

Yes! Lees al tijdje met jullie topic mee en vind het zo leuk! Vind me er helemaal in terug. Ook ben ik nog jong ik klets gezellig mee, als jullie dat goed vinden Ik ben al oud (eieren over de datum, zeg maar ) maar roeptoeter hier af en toe ook nog wat hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nog even uit het vorige topic: Silvershadow, wat fijn dat alles goed is! Die afspraak over een half jaar is natuurlijk check-check-double-check. Laat ze het nog maar even in de gaten houden.



En Chuck, fijn dat je kat terug is! Hoe kwamen jullie er achter?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 september 2014 @ 17:32:quote:chick28, 19 minuten geleden

Yes! Lees al tijdje met jullie topic mee en vind het zo leuk! Vind me er helemaal in terug. Ook ben ik nog jong ik klets gezellig mee, als jullie dat goed vinden Ik ben al oud (eieren over de datum, zeg maar ) maar roeptoeter hier af en toe ook nog wat hoor.Ha ha ik ben al oud. Zo erg is het toch ook nog niet Hiem
Alle reacties Link kopieren
Haha gezellig dan toch! Geen idee hoe het met mijn eieren zijn. Ga het niet testen ook!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, een nieuw topic! En ik las nog fijne berichten in het topic dat nu dicht is, fijn! Welkom chick, volgens mij varieert de leeftijd hier wel, niet alleen eieren over de datum naar ook jonger. Schrijf gezellig mee!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eieren zijn hopelijk ook over de datum, maar je weet maar nooit, dus ik neem het zekere voor het onzekere
Alle reacties Link kopieren
Hiem we kwamen er achter toen mijn vader toevallig de oudijzerboer in de supermarkt tegen kwam en die vroeg of we onze kat nog hadden teruggevonden omdat ie bij hem in de auto was achtergebleven en hij hem onderweg vlakbij ons eruit had gezet. Maar die kat was nog nooit de dam bij ons afgeweest, dus kon de weg niet terug vinden en is 5 dagen bij het huis gebleven waar ie eruit gezet was. Wij dachten allang dat ie dood was dus zijn daar ook niet gaan zoeken. Hij zat in de loods bij hun dus we hadden hem nooit uit onszelf gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een hork zeg, was het nou echt zoveel moeite om hem terug te brengen of in ieder geval even te bellen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Jeetje hij wist waar het beestje woonde maar nam niet de moeite het even thuis te brengen?!? Wat een vreemde manieren. Gelukkig is het goed gekomen zeg!
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!!
I would rather shit in my hands and clap
Jihaaaaaaa een nieuw topic!



Wat heerlijk dat je katje weer terug is Chucky, geef hem maar heul veul knuffels
Alle reacties Link kopieren
Jammer gtst alweer afgelopen. Kijken jullie dat ook? Ik ben een fan hoor!
Leef & laat leven!
Alle reacties Link kopieren
De laatste keer dat ik keek was Arnie nog springlevend en had Isa Hoes rare frutsels in heur haar..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 01 september 2014 @ 21:11:

De laatste keer dat ik keek was Arnie nog springlevend en had Isa Hoes rare frutsels in heur haar.. Herkenbare herinnering
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Haha die ken ik niet hoor! Kijk het nog maar een jaar of 2. Volgens mij zijn die andere al jaren voor mijn tijd
Leef & laat leven!
Onze eitjes zijn echt ver over de datum Snjo en Hiem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven