Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:07.
Dit onderwerp heeft 364 reacties, en bestaat uit 15 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 15.
De laatste reactie is geplaatst op 30-07-2010 14:07.
- Het is compleet onwerkelijk, ongelooflijk, bizar.
Ik kan er mij niks bij voorstellen, want ik heb haar al meer dan 7,5 jaar niet meer gezien: mijn dochter.
Ik zie haar nog aan mijn hand lopen, vrolijk babbelend, met haar krulletjes en blije lach. Mijn Sennah.
Door de egoïstische daad van haar vader zie ik haar niet meer, is ze weg en wie-weet-waar. Nooit meer iets gehoord, nooit meer iets gezien. Haar Irakese vader heeft onze dochter en zoon gewoon meegenomen en nooit meer iets van zich laten horen.
Ik voel mij zo in de steek gelaten en zo in mijn vertrouwen beschaamd.
Hij komt ermee weg. Hij blijft ermee wegkomen.
Niemand kan iets voor mij doen.
Ik weet niets, ik heb geen adres, geen tel.nr. en helemaal niks.
Alleen maar mijn gebroken hart.
Ik jank me te pletter als ik dit schrijf.
Het is niet eerlijk! Het is zó ontzettend niet eerlijk!
En het leven gaat maar gewoon door, en men zegt dat ik zo´n sterke vrouw ben. Nou leuk dan, maar daar koop ik niets voor. Daar krijg ik mijn kind niet mee terug.
Zo 'fijn' ook, als mensen in mijn omgeving er niet eens meer aan denken dat ze vandaag jarig is. Mensen die vriendinnen zijn, die familie zijn.
Hoe in de steek gelaten kun je je nog meer voelen?
Manlief gaf me mooie bloemen en een kaart, dat is lief van hem.
Het is niet eens zijn kind en hij heeft haar maar een zevental maanden meegemaakt.
Zes was ze toen en nu is ze veertien.
Daar kun je je toch niets bij voorstellen?
Ik weet niet hoe ik me haar nu moet voorstellen.
Ik weet niets meer.
Ik kan het vandaag niet aan.
Ik wou dat de dag voorbij was.
Mijn meisje!
Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos)
Huge ego, sorry- Lieve ev...

Meer weet ik niet te zeggen...Inad en ik zijn echt twee verschillende personen. - Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn !
Een hele dikke
Ik loop niet met mijn mening te koop, je krijgt m gratis en voor niks... - Ach EV, 14 alweer, je bent moeder van een echte pubert

- Ow EV, wat een zware dag is dit voor jou.
I am right 98% of the time, Who cares about the other 3%? 
wat zwaar, hopelijk is je dochter ooit zo sterk om jou te gaan zoekenAlles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.- Ik ben vooral een meelezer maar dit soort berichten raakt me.
Kippenvel krijg ik als ik dit lees.
Heel veel sterkte op een dag als deze. En toch wil ik je ook feliciteren, want je werd 14 jaar geleden moeder, en jouw meisje is jarig vandaag!
Ik hoop dat er ooit de mogelijkheid is dat je haar te zien krijgt en dat ze je kan vertellen dat ze aan je gedacht heeft! - Jeetje, wat moet dit een ontzettende klotedag voor je zijn!
voor jou. Ik hoop dat er ooit nog een moment komt dat je je dochter en zoon in je armen kan sluiten. - lieve EV
En voor die ene tien seconden. Nooit een mooier woord gevonden - Sterkte.
- Ik kan me een heeeeel klein beetje voorstellen hoe vreselijk het moet zijn om je kind(eren) nooit meer te zien.
En dan zo machteloos zijn.
En de werkelijkheid moet nog veel erger zijn want ik bedenk me dit nu één minuutje, maar voor jou is het elke dag elk uur en elke minuut.
Dikke knuffel en heel veel sterkte vandaag.
En natuurlijk toch van harte gefeliciteerd met je dochter!
Lieve Elmervrouw, je verhaal "ken" ik van het viva-forum.
Nu ik dit lees lopen de tranen over mijn gezicht, en geen zin, geen woord dekt de lading van wat ik je zou willen zeggen.
Dikke knuffel!
NannieB
- Ach Lieverd wat vreselijk allemaal. Ik wil je feliciteren met je dochter ook al voelt het misplaatst. Ik hoop voor je dat je je kinderen ooit weer te zien krijgt.
Smileys doen het niet daarom zo: een hele dikke knuffelNo one cares how muchs you know, until they know how much you care. - Elmervrouw, ik heb in jouw vorige topics nooit gereageerd, omdat ik gewoon niks zinnigs weet te zeggen over een vreselijk onderwerp als dit. Maar ook nu zit ik weer met tranen in mijn ogen... Een hele dikke
voor jou! - Voor jou en je dochter

Ik denk aan je lieve EV!
- Elmervrouw, ik vind het vreselijk voor je. En ook voor je kindjes, die al zo lang hun mama moeten missen. Ik hoop dat je ze ooit weer terug zult zien en weer zult kunnen omhelzen.
- Ik kan er vandaag helemaal niet mee leven.
Het is zo klote oneerlijk!!!Alles is mooi wanneer het echt is. (Sara Kroos) 
- Ach Elmervrouw toch, wat een loodzware dag moet dit voor je zijn.

- Ik wil je feliciteren en een hele dikke knuffel geven

Ik hoop dat voor jou de dag snel zal komen dat je hun weer in je armen zal sluiten...