Welkom. Je laatste bezoek was donderdag 17 mei 2012 08:10.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Kinderen
  4. Wie gaan er ook voor een tweede kindje vanaf september 2009?

Dit onderwerp heeft 1477 reacties, en bestaat uit 60 pagina's. Je bent momenteel op pagina last van 60.
De laatste reactie is geplaatst op 22-02-2012 14:23.

[ Wie gaan er ook voor een tweede kindje vanaf september 2009? - Laatste pagina ]

Ga naar een onderdeel

1. Onze tabel!
    NaamLeeftijdkinderenNodBijzonderheden
    Marly30Lynn 20.10.2010 bevallen!!! :hello:Hugo!!! 3850 gram
    Dewerelddrond29Janneke3-8 bevallen!!! :hello:Madelief!
    Bapauw31Dochter 30-9 bevallen!!! :hello:jongen!!! 4375 gram
    Bibi30Lianne 19-8 bevallen!!! :hello:Niels!!! 3420 gram
    Lisa28Dochter12-6 bevallen!!! :hello:jongen!!! 3375 gram
    Caro32Isabel 26-9 bevallen!!! :hello:meisje!!!
    Fysiogirl27RubenZwanger!! :cheer:
    Mylo34Dochter 22-5 bevallen!!! :hello:meisje!!! 3000 gram
    Eimear31Dochter Zwanger!! :cheer::cheer:
    24seven31 Zoon5-9 bevallen!!! :hello:meisje!!
    Jackie29 Zoon zwanger!! :cheer:
    Jootje36 Zoon 1-10 bevallen!!! :hello:meisje!!!
    meekletser28Dochter ?-02-2011 bevallen!!! :hello:meisje!!!

Marly79 wijzigde dit bericht op 21-03-2011 07:58 met 147%

1. Dank je, alles gaat goed. Ben nu 38+1 en heb het nu een beetje gehad ook. Alles is klaar en het mag gewoon komen.
    Mijn dochter is me af en toe goed aan het uit proberen, die ukkies voelen heel goed aan dat je wat zwakker bent dan anders ;-)
    Probeer haar ook nog zindelijk te krijgen maar dat valt me nog niet mee, wat een gedoe is dat af en toe. Vandaag ging best goed, maar soms lijkt het haar echt niet uit te maken dat ze weer een natte-vieze broek heeft.
    Ach, het komt ooit goed...

2. Spannend hoor, kan me voorstellen dat je het gehad hebt en zeker als het wat warmer is is het niet fijn om hoogzwanger te zijn. Hopelijk komt de kleine in ieder geval op tijd.

Tsja zindelijk worden kost tijd en lukt alleen als je dochter er zelf zin heeft, kost heel veel geduld en veel vieze broeken maar uiteindelijk lukt het en dan meestal nog onverwacht haha.

Doe rustig aan en hoop je snel op het forum te zien met goed nieuws!

3. Eimar hoe is het met je? Vandaag je uitgerekende datum, hopelijk ben je aan het bevallen of komt de kleine snel.

Spannend!

4. Nog geen bevalling in zicht hoor! Het rommelt wel al een paar weekjes, maar het zet nog niet door. Dat mag wel gebeuren, want ik heb het wel een beetje gehad.

5. Hmm vervelend, zeker als de uitgerekende datum er is dan wil je gewoon niet meer wachten. Duim voor je dat het snel komt.

Enige zekerheid is dat het nu nog maximaal 2 weken duurt maar hopelijk hoef je die niet uit te zitten. Succes!

6. Spannend Eimar, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.

Hier is alles goed. Nog maar ruim 2 weken en madelief is alweer een jaar. Wat is dat snel gegaan zeg. Ze doet het erg goed, alleen slapen gaat nog steeds niet denderend, afgelopen week zijn we doorverwezen naar neuroloof en kno-arts. Ben benieuwd of daar wat uit komt.

7. Eimar hoe is het met je? Hopelijk ben je aan het bevallen of inmiddels zelfs al bevallen.

DWR: wat gaat het hard he, zo worden ze geboren en zo zijn ze alweer een jaar. Ook wel leuk hoor, zijn nu echt van die minimensjes.Vervelend dat ze nog niet zo lekker slaapt. Om welke reden is ze doorgestuurd naar de kno en neuroloog?

Hoe is het met de rest, Lisa hoe is het met jou??

8. Ben nog niet bevallen hoor! Ben nu 41+2
    Morgen naar de VK, dan zal ik waarschijnlijk meer horen over als ik ingeleid moet worden.
    Dochter is ook met 42+3 geboren in het zkh.
    VK zei vorige week dat ik waarschijnlijk te kort bevallingshormoon aanmaak, dus dat ze daarom lekker blijven zitten. Nog nooit van gehoord, maar goed, zijn ze mooi "af"
    Ik ga er van uit dat ik naar het zkh raak, kan het alleen maar meevallen. Of tegen, nu heb ik al die verdovingsvoordelen al in mijn hoofd ;-)

9. spannend eimear. Op het moment hoor ik alleen maar mensen die al ver over tijd zijn.Hopelijk heb je je kindje snel in je armen.

Mylo. Hoe is het met jou?

De kinderarts heeft ons naar de KNO doorverwezen omdat Madelief al sinds september verkouden is en naar de neuroloog omdat die als hobby kinderen met slaapproblemen heeft. Momenteel is het nieuwste dat ze om 5 uur klaarwakker is, zucht. Ze krijgt nog 2 nachtvoedingen en weet nietzo goed hoe ik daar vanaf kan komen.

10. Nog geen nieuws van Eimar zie ik, spannend hoor.

DWR dat valt niet mee als ze zo vroeg wakker is. Hier gaat alles z'n gangetje, de kleine dame is nu ruim 14 maanden en is een lekker vrolijk, ondeugend meisje. Ze loopt de hele dag te lachen en heeft vooral veel lol om zichzelf dus erg leuk.
    Ook wordt het 'samenspelen' met haar grote zus steeds leuker en hebben ze ook veel lol, leuk om te zien.

Slapen is de laatste tijd (of eigenlijk de laatste maanden) minder. Ze sliep heel snel door maar de laatste tijd is ze elke nacht weer een keer wakker en soms wel 2 keer. Ook wij geven dan een nachtvoeding (pyamapapje). Heb ook geen idee hoe we daar vanaf gaan komen.

Ook de papfles van 's avonds voor het slapen gaan zou ze eigenlijk al niet meer moeten krijgen maar als ze die fles krijgt dan valt ze gelijk lekker in slaap. Vind het op zich geen probleem maar realiseer me wel dat dit eigenlijk niet de bedoeling is (qua gewicht is ze ook niet dik ofzo, zit zelfs onder de normale curve dus ze wordt er niet te dik van).

Mochten de artsen goede tips hebben, dan hou ik me aanbevolen :)

Alvast een fijne 1e verjaardag voor Madelief!

11. Nog niet bevallen, zo het zkh weer bellen voor afspraak CTG.
    Ik sta voor dinsdag op de planning om ingeleid te worden.

12. Spannend Eimear, heel veel sterkte gewenst morgen. Hopelijk heb je snel je kleine wondertje in je armen!

13. Ik dacht dat ik het al had gemeld hier, maar ben 1 augustus bevallen van een zoon. 4030 gr, 50cm
    En het is een moppie!

14. Gefeliciteerd Eimar met de geboorte van je zoon, toch nog voor de datum van inleiding dan. En nu een zoon en een dochter, helemaal leuk.

Hoop dat je dochter het ook leuk vindt om grote zus te zijn. Geniet er lekker van met z'n viertjes!3

:cheer2::cheer2:

15. Twee jaar later, allemaal onze droom uitgekomen en het forum is uitgestorven :)

DWR ik vroeg me nog af hoe het in het ziekenhuis was met Madelief, ben je nog iets opgeschoten met het slapen?
    Hier slaapt de dame nl ook geen enkele nacht door, heb het geluk dat manlief de nachten altijd doet maar vind het wel eens tijd worden dat ze doorslaapt, maar ja wat doe je er aan??

16. jammer eigenlijk dat het hier is uitgestorven...kom er zelf ook weinig aan toe om te schrijven, vergeet het gewoon. hier gaat het wel goed, slapen gaat redelijk, deze week weer heel slecht bij beide meisjes, niet in willen slapen, snachts wakker en sochtends om half 6 wakker.
    Heb nog wel leuk nieuwtje....weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben van nr 3, niet helemaal nog gepland, maar ben wel super blij. ben nu 6,5 week en rond 17 juni uitgerekend...

17. Ja jammer dat het uitgestorven is.

Wow gefeliciteerd met je zwangerschap. Er breekt dus weer een spannende tijd aan. Kan me voorstellen dat het even schrikken was als het niet gepland was, maar wel heel leuk voor je. Veel succes gewenst met je zwangerschap.

En jammer dat het slapen nog steeds niet lekker gaat, hier ook vervelend. Gaat alleen slapen met een fles en 's nachts ook elke nacht wakker en dan ook een fles, geen idee hoe we er van af gaan komen. Kind van 1,5 aan de fles is niet echt goed en ook niet voor de tandjes.

Hopelijk krijgt ze het ineens te pakken en bij jou ook, zou best fijn zijn nietwaar :)

18. Hoi allemaal!

Jeetje, het is idd zo lang geleden dat ik hier kwam kijken! Mijn laptop is net gerepareerd en ik keek even tussen mijn favorieten en kwam ons topic weer tegen. Leuk om te zien dat er zo heel af en toe nog wat wordt geschreven!

Eimear, veel te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je geboorte van jullie zoon!!!

En, DWR, wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! (Is het op twitter al bekend, nee hè?)

Vervelend dat jullie dochter nu ook niet meer doorslaapt Mylo!
    Hier is slapen ook nog steeds een probleem... Ligt het misschien aan dit clubje ;-)
    Helaas geen tips van mijn kant, zou willen dat ik een oplossing had...

Met onze kids gaat het (behalve het slapen) heel goed!
    Met mijn gezondheid wat minder. Naast de chronische nieraandoening die een halfjaar geleden is vastgesteld (had ik toen volgens mij al verteld) heb ik ook een chronische darmontsteking (waarschijnlijk crohn). Begin september ben ik een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis met heel heftige buikpijn. Na onderzoek is dit er dus uitgekomen.

Nu ga ik rustig weer aan het werk voor een paar uur, kijken of dat gaat en waar mijn grens ligt. Ben nog heel erg moe.

Leuk om hier weer even te kijken, zou leuk zijn als we het toch in stand kunnen houden.

Liefs, Lisa

19. Wat erg... ik zie dat ik gewoon alweer 3 maanden hier niet ben geweest.Ik wist zelfs m'n wachtwoord niet meer... het moet toch niet erger worden!

En ik heb zelfs Eimair nog niet gefeliciteerd met de geboorte van d'r zoon. Van harte meid! Gaat alles goed?

En dewereldrond, van harte met je zwangerschap! Leuk joh! Ook al was het nog niet helemaal gepland is dit wel fantastisch nieuws! Hoe voel je je? Wilden jullie altijd al wel (in de toekomst) een derde?

Lisa, wat balen dat je zo aan het kwakkelen bent met je gezondheid. En nu dus misschien de ziekte vanCrohn! Wat ontzettend vervelend, is zo'n rot ziekte Hopelijk is het met medicijnen onder controle? Heb je nog veel pijn?

Mylo, balen dat de nachten weer minder gaan. Volgens mij ligt het echt aan het topic want hier gaan de nachten ook vaak waardeloos.Het is denk ik al wel een half jaar geleden dat ik een keer van 22:00 tot 7:00 uur in 1 keer door kon slapen. Ik geef mede daardoor nog borstvoeding omdat ik het vooral 's nachts zo makkelijk vindt. En als de 1 lekker door slaapt, komt de ander en andersom. Ik hou me ana het idee vast dat het steeds beter gaat worden (please???!)

Verder gaat het prima hier. Ons kleine mannetje is alweer een jaar geworden en we hebben een mooi feest gehad. Het jaar is echt omgevlogen zeg!

Tot snel hopelijk

20. Gelukkig nieuwjaar allemaal (voor wie het leest dan haha).

DWR hoe is het met je zwangerschap? Gaat alles goed?
    Verder met iedereen alles goed?

Hier alles z'n gangetje, kleine dametjes worden groot wat gaat het hard, heel cliche maar o zo waar.

21. Jij ook de beste wensen!!
    Hier gaat alles goed. Inmiddels al bijna 17 weken zwanger, 1 feb de 20 wkn echo, ben zo benieuwd of we een derde dochter krijgen of toch een jochie. Beide zpu super leuk zijn.
    Het gaat snel he, meiden hier worden ook zo groot, helaas gaat het slapen nog niet echt denderend.
    Madelief begint eindelijk een beetje te praten, ze zegt nu zo;m 7 woordjes :) Maar kletst de hele dag en zingt en danst, zo schattig.

22. Jij ook de beste wensen!!
    Hier gaat alles goed. Inmiddels al bijna 17 weken zwanger, 1 feb de 20 wkn echo, ben zo benieuwd of we een derde dochter krijgen of toch een jochie. Beide zpu super leuk zijn.
    Het gaat snel he, meiden hier worden ook zo groot, helaas gaat het slapen nog niet echt denderend.
    Madelief begint eindelijk een beetje te praten, ze zegt nu zo;m 7 woordjes :) Maar kletst de hele dag en zingt en danst, zo schattig.

23. Gaat al weer hard DWR, al bijna weer de 20 weken echo, spannend moment ook omdat je dan te weten kunt komen wat het wordt heb je een voorgevoel?
    Voel je je goed?

Tsja slapen gaat hier op zich wel ok maar krijg haar alleen slapend met een fles melk 's middags en een fles pap 's avonds. Die drinkt ze dan en dan gaat ze tegen je aan liggen en valt in slaap. Op een andere manier slaapt ze gewoon echt niet in. Absoluut niet goed natuurlijk, voor voor haar tandjes erg slecht begreep ik op het cb maar het lukt nog niet om haar ' normaal ' te laten slapen.

Dit is het enige 'minpuntje' verder is het een leuk en vrolijk meisje die ook gek is op dansen, lol om dat te zien inderdaad heel schattig!

24. En DWR hoe was je echo vandaag, wordt het een meidenhuishouden of krijgt je man versterking :)

25. DWR gefeliciteerd! Hoe gaat het met je en hoe was de echo?

Als het zo voor jullie werkt Mylo, dan maar zo toch?

Hier alles prima trouwens, dochter was na 2x op het KDV
    zindelijk. Daar is ze inmiddels weer van af (het KDV) Mijn ouders boden aan om op te passen een extra dag, nou prima!
    Met mijn zoon gaat ook alles goed, bijna 7 maanden en het is toch een knuffelbeer, hij is echt té lief!

Hoe gaat het met de rest hier?