Zo trots op mijn zoon

15-02-2013 09:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden, toen mijn zoon 8 was werd er een hersentumor bij hem geconstateerd. Hij heeft hiervoor 4 weken in het ziekenhuis gelegen en de tumor is voor 95% weggehaald. Daarna begon de revalidatie (hij zag na de operatie dubbel en zijn evenwicht was niet meer stabiel).

Daardoor heeft hij sinds dat hij in groep 5 zat enorm veel lessen gemist. Ook in groep 6 heeft hij een enorme achterstand opgelopen vanwege een nieuwe operatie aan zijn ogen en de daarbij behorende controle's.



Mijn zoon zit nu in groep 7 en afgelopen week had ik zijn rapportbespreking. Hij heeft afgelopen jaar zo enorm zijn best gedaan om zijn achterstand in te halen. Uit zijn cito die hij een paar weken terug had gemaakt bleek idd dat zijn niveau omhoog was gegaan. Als ze nu een advies zouden geven, dan zou het Havo zijn.



Ik ben zo trots op mijn jongen dat ik het hier even wilde opschrijven.



Bedankt voor het lezen
Alle reacties Link kopieren
Je mag zeker trots zijn op je zoon! En op jezelf ook natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een doorzettertje!!! Respect.
Mens durf te leven
Alle reacties Link kopieren
Wat goed! Met recht mag je trots zijn.
Wauw, wat knap van je zoon! Alle redenen om trots op hem te zijn! Ik hoop dat alles op rolletjes blijft lopen en dat je zoon fijn kan doorstromen naar de HAVO
Alle reacties Link kopieren
Bedankt dames
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jullie!

Die komt er wel, die zoon van jou. Doorzetter!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om ook eens van dat goede nieuws te lezen. Petje af voor je zoon en voor jullie hele gezin.
Alle reacties Link kopieren
Kippevel! Wat een doorzetter! En niet alleen je zoon, maar jullie ook, want jullie hebben ongetwijfeld altijd naast hem gestaan, gesteund en gemotiveerd. Naast alle angsten en het verdriet.

Wat doet hij het goed!
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van jullie lieve berichtjes. Ja het was heel zwaar maar gelukkig gaat het nu de goede kant op.
Alle reacties Link kopieren
En terecht. Superknap van hem. Wat een doorzetter!
Alle reacties Link kopieren
Je bent met recht enorm trots. Wat goed van je zoon (en van jullie natuurlijk ook)
Alle reacties Link kopieren
Wat een kanjer.

Fijn dat het zo goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Dit soort berichtjes toveren een glimlach op mijn gezicht. Wat moeten jullie een zware tijd hebben gehad toen hij ziek bleek te zijn en wat geweldig dat het nu zo goed gaat! Petje af voor je zoon!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn om te lezen dit bericht. En terecht dat je trots bent op je jongen. Maar je mag ook trots zijn op jezelf, want wat zul jij ook veel doorstaan hebben!! Knuffel voor jullie!
Krijg er zelf tranen van in de ogen! Wat een doorzetter en wat logisch dat je zo ontzettend trots op hem bent
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!! Als jullie dat toen geweten hadden... natuurlijk ben je trots!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend fijn nieuws voor jullie! Trots mag je zeker zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig, trotse moeder!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een een kanjer. Supertrots mag je zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat een kanjer!



En ook voor jou, terecht trotse moeder!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat een geweldige zoon heb je!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal. Doet mij goed al die lieve berichtjes
Alle reacties Link kopieren
Fijn, geniet samen van het leven! Jullie verdienen het.
Alle reacties Link kopieren
Super zeg! Mag je zeker trots op zijn
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven