Welkom. Je laatste bezoek was vrijdag 30 juli 2010 19:43.

Snel inloggen of registreer jezelf - (Wachtwoord vergeten?)

1. Viva
  2. Forum
  3. Kinderen
  4. Zou ik Muts kunnen zijn?

Dit onderwerp heeft 27179 reacties, en bestaat uit 1088 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 1088.
De laatste reactie is geplaatst op 18-03-2009 17:38. Dit onderwerp is gesloten!

[ Zou ik Muts kunnen zijn? - Pagina 1 ]

Ga naar een onderdeel

1. De rest bewaren we voor later...

1. Ik zou een hele goede muts kunnen zijn.

2. Whahahahhaha, wat een geweldige weer Sok! Ik zit hier helemaal te smilen! :D

Ik weet niet of jij Muts zou kunnen zijn, hangt er beetje vanaf wanneer
    je voor het laatst Mutsi bent geweest en natuurlijk of je doorgaans je
    Muts voelt, want dan weet je ook wanneer je het best kan Mutsen.

Afijn, ik heb allemaal feestjes vandaag (eerst prinsessenzwemmen
    zometeen met beide kletsen, Paul, de buurtvrouwen en hun dochters)
    daarna bbq van werk met alle kinders en tenslotte vanavond borrel bij
    jarige buurtvrouw. Dus ik spreek jullie morgen weer denk ik.

Had verder een goede dag gister en vandaag so far so good, dus ik ben gematigd postief.

3. Volgende titel: Voel jij je Muts?

4. Ahem, even heel dom, maar wat is Muts?
    Ik kom het woord wel vaker tegen in topics, maar kan er niks van maken.

5. Ik zou best wel muts kunnen zijn, denk ik. Stérker nog, ik ben gisteren, hier op dit forum, nog door een heuse muts uitgemaakt voor muts.. 

'it takes one to know one' ;)

Maar nu ga ik eerst met vakantie, nouja, morgen dan..

veel goede dagen/weken, iedereen!

soms droom ik van de persoon die ik zou kunnen zijn.... maar ik streef niet naar perfectie

6. Veel plezier op vakantie Dreamer!

En wat grappig dat je Remma herkend hebt.

Zal zo eerst even het andere topic weer opzoeken, even kijken of ik nog iets gemist heb.

Lekker Es, gematigd positief :)

Ik ben erg chagrijnig vanmorgen, heb geen idee waarom eigenlijk, ja moe, maar verder, geen idee. Hopelijk trekt het weg vanmiddag.

Pessimisme is een win-win situatie, of je hebt gelijk, of het valt mee.

7. Net bij de post een grote envelop. Van mijn werk. Da's altijd spannend want daarin zit je rooster. En soms is dat rooster echt bagger. Dus is het altijd een afweging of je hem open maakt, er is immers niemand meer op school dus je moet 6 weken wachten tot je kunt klagen.

Ik maakte hem dus open. Mijn ogen vlogen over het papier en YESSS, een geweldig rooster. Met een eigen lokaal. EINDELIJK. Niet meer sjouwen met spullen, niet meer van alles kwijt zijn omdat je niet meer weet waar je het neer hebt gelegd. Lekker van alles aan de muur hangen, omdat het jouw muur is. Geen Nederlands meer in een wiskundelokaal en dan zonder woordenboeken zitten. Gos, heerlijke opsteker, had ik echt even nodig.

Nu verder met inpakken, morgen vertrekken we.

8. Hoelaat en waarheen Remma?
    (wij vertrekken ook morgen, kunnen we op de ringweg nog naar elkaar zwaaien? ;) de plannig is bij ons rond 4 uur 's morgens)

soms droom ik van de persoon die ik zou kunnen zijn.... maar ik streef niet naar perfectie

9. pff, vergeet ik verder nog te reageren

Heerlijk van dat rooster! Ik weet van m'n zus dat dat elk jaar weer een drama kan zijn en tot de herfstvakantie kan rommelen. Zeker als je nog oppas moet regelen vreselijk irritant!

10. Heeft iemand zin om onze onstaansgeschiedenis aan Joni uit te leggen? Ik niet nu ;) Hoewel, als je Joni heet moet je ook weten wat een muts is, zelfde betekenis.

Remma (en Dreamer),, fijne vakantie! En succes met pakken.

Hier 2 kerels in bed en een klein meisje aan de spielerij met buurmeisje. Ik ben moe. Vind ik echt irritant want op vakantie voelde ik me uitgerust en helder, niet steeds zo'n waas in mijn hoofd. En ik ben weer thuis en het is weer mis. Wat is dat toch? Toch maar weer eens een weekje echt op tijd naar bed. Op vakantie lagen we vaak al om half 10 te slapen. Deze hele week is het niet voor half 12 geweest.

Vanmorgen oogcontrole; heb nu lenzen gekregen waarmee ik zou kunnen slapen (val altijd in slaap met mijn daglenzen nog in). Ben benieuwd. Nog even de kinder-H&M ingeglipt en superleuke spijkerjurkje en een stoer capri spijkerbroekje voor Mini gescoord, 2 t-shirtjes en een legging. Eindelijk een winkel waar ze die ook in haar maat hebben.

Ik ga puinruimen en dan mijn boek uitlezen (Rendez-Vous, heel spannend!).

11. Nee geen zin in, het spreekt toch voor zich? We mutsen wat af hier.

Schoonma schijnt toch een beetje nieuws te hebben gekregen: uitzaaiingen in haar botten. Dinsdag volgt dan toch hopelijk de rest van de info (uitzaaiingen waarvan bijvoorbeeld).

Wat grappig dat Dream en Remma elkaar zijn tegengekomen zeg. tenminste, dat Dream Remma is tegengekomen.

Ik heb vanmorgen het winkelcentrum drie keer rondgelopen om wat spullen te kopen voor Vietjes traktatie voor het kdv. Ik heb weer eens wat bedacht hoor, moest improviseren bij het leven om toch alle benodigdheden bij elkaar te krijgen. Nah ja. Straks nog boodschappen doen voor morgen en dan vanavond taartbodems bakken. Ga een gewone taart maken (slagroom of kwark, weet ik nog niet) en een autotaart. Heb blauwe kleurstof gekocht, dus het wordt een blauwe auto. Nou nog zien of het lukt.

Remma, hoe is het met je nu het nieuws iets minder vers is?

Slempen = gastreren, brassen, zuipen. Mis je niks \'an...

12. Ik zal aan je denken als wij om een uurtje of half 9 de ring op draaien, Dreamer.

Nog tot dinsdag wachten dus Meave, maar wta je nu weet ik ook niet echt best.

Met mij gaat het sinds vanochtend weer wat beter, ik heb gisteren met mijn moeder gesproken en weet daardoor  dat zij wel verdrietig is, maar ook heel sterk. En, heel egoistisch, dat scheelt weer verdriet bij mij.

13. Naar nieuws, Meave, maar vermoedelijk niet helemaal uit de lucht komen vallen. Sterkte iig.*;
    Ik ben overigens lui geweest met trakteren: dikkie-dik-uitdeelboekjes. Volgend jaar wat creatiever.

Goeie score van winkelen, Pam. En wat vervelend dat je toch weer moe bent. Is het omdat je je thuis toch drukker maakt? er moet thuis natuurlijk ook meer.
    Ik kan er ook echt van genieten als ik dat een keertje niet ben. Wordt helaas steeds minder nu. Nou ja, ff doorbijten.

Veel plezier met al je feestjes Es! en de credits van de titel liggen bij Pam hoor: ik heb gewoon een keuze gemaakt.

Remma: Ik begrijp je reactie volledig en ik vind dat niet egoistisch. Verdriet bij een geliefde waar je niets aan kunt doen én dat je niet kunt oplossen is zó afschuwelijk.

Vanmorgen verjaardag van Poek gevierd voor familie en vrienden. Bij ons is het elke keer hetzelfde: wij zijn ruim op tijd klaar, zitten een uur te wachten en dan ineens komt het bezoek allemaal tegelijk:? zodat wij als een gek iedereen van taart en koffie aan het voorzien zijn. Maar het was erg gezellig: 4  wriemelende kindertjes erbij vinnik toch wel erg gezellig. Jammer genoeg was het weer niet echt denderend, zodat we niet buiten konden zitten, maar de kinderen trokken uiteindelijk wel naar buiten, die malen daar niet om.
    Neefjes hebben de show gestolen, door bij het weggaan iedereen met een grote grijns te knuffelen; wat een vrijkonten!

Zometeen komt andere zus nog en dan is het feest weer voorbij.

14. Remma, fijn idee wel dat je moeder sterk is, kun je met een beetje geruster hart op vakantie denk ik. En ook lekker dat je zo'n goed rooster hebt.
    Toch weer een beetje vakantiezin gekregen inmiddels?

Sok, gezellige verjaardag gehad dus, mooi. Is Poek verwend? 
    Het was hier de hele dag benauwd niet steeds heel zonnig, maar wel erg warm dus ben verbaasd dat je bij jullie niet in de tuin kon zitten.

Volgens mij is er nog iemand jarig hier vandaag. Noisette toch?? Ik kan hier (is, op de laptop) niet bij ons schema op MSN ;) dus op de gok dan maar: Verano en Noisette van Harte Gefeliciteerd! :gwab: En ben je er nog uitgekomen met het kadootje? Wat is het geworden?

Mijn bui is de hele middag niet meer weggetrokken helaas. Combinatie van te moe en te drukke mini denk ik. Vanavond misschien maar eens echt vroeg gaan slapen.

Beetje in de tuin rondgehangen met een grasmaaiende man en een blote mini in het zwembadje en ik jawel : heb de ramen gewassen. Volgens mij het toppunt van nesteldrang (of van tijdelijke gekte), om met dikke enkels moe en chagrijnig toch de ramen te gaan staan wassen als de mussen dood van het dak vallen :$
    (het is iets dat ik gemiddeld 1 of 2x per jaar doe denk ik)

15. Vergeet ik je nog een fijne vakantie te wensen Remma!

Nou Meave, het zit niet mee dus. Toch wel vreemd dat je dan tot dinsdag moet wachten op de uitslag, en dat ze dus wel alvast een beetje nieuws geven dat het niet goed zit. Sterkte ermee!

16. Volgens mij is idd Noisette jarig:

Hieperdepiep hoera!!!

Hoop dat jullie wel beter weer hadden dan wij hier , dat het een leuke dag was en dat het nog gelukt is met het cadeautje

En Remma, veel plezier op vakantie. Hoop dat je een beetje alle stress aachter je kunt laten. wel fijn vooruitzicht dat je rooster volgend jaar beter is.

Citro: ramen zemen is idd een zinloze bezigheid. heeft het je nog een beetje opgelucht?

17. Jongste nootje is idd de dag na vietje jarig. Dus

Hieperdepiep hoera voor Noissette.

Alles zit in de auto, op mijn tas met kleren na. Camping is uitgezocht. En ik heb er nog zin in ook.

18. Ik wil Meave nog even sterkte wensen, voor het gesprek ivm schoonmoeder dinsdag en voor alles wat eventueel mag volgen.

Voor iedereen, tot over 2 weken.

Dag dag.

19. Nogmaals: veel plezier, Remma!

Hier beetje pech: het pompalarm ging af. Helaas was het niet het probleem van de vlotter, handmatig pompen lukt niet. Gelukkig is de reparatieservice onderweg.
    dus even niet naar het toilet, douchen, tec. hopenlijk krijgt de reparateur het vanavond nog wel gemaakt...

20. Voor Noissette!

Hebben jullie een leuke dag gehad?

21. Remma, jij rijdt zo weg dus; goede reis en hele fijne vakantie!

Wat ga je trakteren Meave? Ik vind een autotaart al behoorlijk ambitieus klinken. Hoe doe je dat? Mini is volgende week maandag jarig maar ik ga mooi mijn vrienden van de Hema inschakelen ;)

Sok, doet alles het weer?

Ik dronk gistermiddag een wijntje bij de buren en die kwam aan! Had net zo goed tegen een betonnen muur kunnen aanlopen. Lag om 8 uur in bed en werd vanmorgen om kwart over 7 door Mini wakker. Ben wel uitgeruster nou.

Ik ga mijn tiramisu maken, vanmiddag bbq-en bij vrienden.

22. Haha, ken ik ook Pammie: ik ben niets meer gewend qua alcohol na 3 jaar onthouding :-).

Remma, heel veel plezier de komende 2 weken!

Verano, het is een dag te laat, maar toch nog gefeliciteerd met je nu 2jarige dochter (wat klinkt dat ineens oud: 2 jaar).

Sokje, is het nog gelukt met de pomp? Ik hoop het wel voor je.

Meave, wat een onzekerheid over je schoonmoeder. Het klinkt in ieder
    geval niet positief en ik vrees met je mee. Wat ellendig dat jullie
    moete wachten tot dinsdag. Kan dat dan niet anders denk ik dan.

Nippo, redden jullie het nog met de vakantie van de kinderen en de
    opvang. Ik houd mijn  hart vast voor 1 aug als mini-Anky naar de
    kleuterschool gaat. Ik kan gezien reis-en werktijden namelijk helemaal
    niets betekenen in het halen en brengen en dus komt alles op de
    schouders van Ankyman. Ik hoop dat het gaat lukken.....

23. Nah Pam, klinkt als een goede nacht! Ik had het tegenovergestelde, had
    geborreld bij de buurtvrouwen (er was er een jarig) en was daar aan de
    rosé gegaan, terwijl ik daarvoor al een tijdje helemaal niets had
    gedronken. Heb wel lekker geslapen, maar merkte meteen dat de slaap
    kwalitatief minder is!

Weet niet of ik nog op tijd ben, maar Remma, héél fijne vakantie en
    fijn dat je nog nét op de valreep een leuk bericht over je rooster
    kreeg.

Ik moet nu boven orde op zaken stellen, snel snel.

24. lekker hoor, Pam, met één wijntje zo diep slapen.

Es, was de ravage groot? en avondje feesten klinkt gezellig!

Anky: ik zou me toch niet al te druk maken over het feit dat mini-anky naar de kleuterschool gaat en jij niet kunt helpen. Als jij het kunt, kan Ankyman het ook. Is eenkennnigheid nog steeds zo erg trouwens?

Pomp is goedgekomen, reparateur is half uur bezig geweest en stond aardig te zweten, onder de vloer. Kwam wel met de verheugende mededeling dat pomp niet heel denderend is, dus raadde aan om niet al te lang te wachten met vervanging á raison van 2500 euro ex BTW en installatiekosten:(. Eigenlijk wisten we dat al wel. Moeten maandag maar eens gaan bellen, ik heb ook geen zin in pompgezeik na de beavlling,eerlijk gezegd.

Hier onweert het stevig en zag op de buitenradar dat het hard gaat regenen. Vanmiddag hebben we feestje bij vriendin, dus ben beneiuwd of we in de tuin kunnen zitten. We wilden eigenlijk met de fiets, maar ga toch maar auto reserveren