fijne binnenslofjes voor dreumes die (bijna) los loopt

22-08-2014 08:18 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft goede ervaringen met bepaald merk? Iets met anti slip zooltjes.
Zoon heeft zootjes. Bevallen goed. Zoon is 14 maanden, loopt sinds 2 weken los. Het is zijn 2e paar. 1e paar goed versleten met klimmen, kruipen etc binnen en buiten

.
Alle reacties Link kopieren
Babypaws. En als die niet voldoende steun bieden de eerste schoentjes van Shoesme.
Aapies. Maar het beste is gewoon blote voetjes, dus zolang het te doen is zou ik nu geen stokjes of slofjes binnen aan doen..
Ik heb slofjes van Name it. Hiervoor had ik een paar van Bobux maar daar is hij snel uitgegroeid en hij heeft een hoge wreef dus ik kreeg die slofjes moeilijk om de voet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker nog niet kijken naar schoentjes, want dat is pas van latere zorg als je kind echt loopt (en dit al een tijdje doet)



Ik heb voor beide kinderen Aappies gekocht. Waren de enige die bleven zitten, andere gingen uit.
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik zootjes maar die zijn te klein nu en glijdt hij teveel op uit
Hier eigenlijk nooit slofjes gebruikt. Kinderen liepen en kropen altijd op blote voeten en als het te koud was op sokken (eventueel met antislip). Wat is eigenlijk het nut van slofjes?
Ik had Aapies.

Maar alleen als het echt koud werd, blote voeten is beter.
Alle reacties Link kopieren
Beter gewoon anti slip sokjes.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ok thanks voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor mijn dochter Baby Paws type Wrapz. Deze zijn wat hoger en hebben een hoge sluiting. Zij heeft ze nooit zelf uit kunnen krijgen en had altijd warme voetjes.



http://www.babypaws.nl/pr ... f9hb9uim0v7r79315kqpcsc43
Alle reacties Link kopieren
Aapies voor buiten. Het nut daarvan is dat de sokken aanblijven en ze kan nu buiten ook gewoon overal gaan staan (bijna tien maanden en ze blijft echt niet rustig in de kinderwagen zitten als haar broer en zus aan het klimmen en klauteren zijn in de speeltuin).



Binnen blote voetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik had voor beide kinderen destijds ook zootjes, ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Aapies! Voor buiten als het koud is. Binnen lekker bloot! Veel beter voor de voetontwikkeling.
quote:TessTan schreef op 22 augustus 2014 @ 10:22:

Aapies voor buiten. Het nut daarvan is dat de sokken aanblijven en ze kan nu buiten ook gewoon overal gaan staan (bijna tien maanden en ze blijft echt niet rustig in de kinderwagen zitten als haar broer en zus aan het klimmen en klauteren zijn in de speeltuin).



Binnen blote voetjes.



Ik liet ze gewoon buiten op sokken lopen. Waren toch vaak maar kleine stukjes en als het heel nat of modderig was liet ik ze meestal niet op de grond (tenzij ik vlak bij huis was en ik ze direct om kon kleden).



Ik vind die slofjes schattig, maar het is echt zo'n item dat ik 4 kinderen lang nooit heb gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven