lange maillot voor meisje

23-08-2014 13:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, voor mijn dochter die lange benen heeft ben ik op zoek naar kwalitatief goede maillots die lang vallen. Ik heb altijd die van de Hema maar die vind ik kort vallen! En de kwaliteit vind ik ook tegenvallen. Iemand goede tips?
Hema is inderdaad voor wat betreft maillots kansloos bij kinderen. Onze kinderen hebben geen lange benen, maar ook bij hen hangt het kruis veelal tussen de knieen.



Bij Jensen (weet niet of jullie deze winkel in de buurt hebben) hebben ze maillots die lang vallen. Bij mijn dochters zijn ze altijd te groot.
Maat groter kopen?



Mijn dochter wil liever geen maillots, maar draagt wel graag leggings. Die van de Primark bevallen erg goed, ook qua kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
ik neem altijd een maat groter voor mijn dochter.

ze heeft lange, dunne benen, bij maillots in haar eigen maat komt het kruis net boven de knieen.
wij slapen nooit.
Die voor volwassenen van de H&M zijn voor mij te lang, dus misschien dat de kindermaten ook lang vallen. Kwalitatief misschien niet super, maar ze kosten ook niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zara voor mijn dochtertje met lange dunne benen. Die zijn voor haar precies goed.
Die van HenM vallen super lang. Die moet ik voor mijn kinderen, bepaald niet klein, altijd minstens een maar kleiner hebben.
Ik knip ze open bij de tenen, dan zakken ze niet zo af. Dan draagt ze er sokken bij.
Joh. Wat een briljante oplossing!

Ik ga morgen gelijk knippen.



(Dat ik daar nou nooit aan gedacht heb...)
Alle reacties Link kopieren
quote:bubbelwijn schreef op 23 augustus 2014 @ 22:28:

Ik knip ze open bij de tenen, dan zakken ze niet zo af. Dan draagt ze er sokken bij.Gaat dat niet rafelen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik haal de naad op teen wel los. Daar zal wel doorgestikte randjes aan zitten?
quote:Nouschi schreef op 23 augustus 2014 @ 22:49:

[...]





Gaat dat niet rafelen?Indien synthetisch even aansteker erbij, ander even omzomen
H&M is erg lang, echt heel lang.
Geen rafels, hooguit dat het randje opkrult.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochters (twee stuks) dragen maillots van Bonnie Doon. Kunnen tegen een stootje. Ook mijn dochters hebben erg lange benen ik koop gewoon 1 maat groter kan prima hoor Ik heb afgelopen week 1 keer een uitzondering gemaakt en een goedkopere maillot aangeschaft echt na 1 dag kon hij de container in. (nu is mijn jongste ook niet zo voorzichtig altijd haha) Zo zonde!! Deze heeft ze ook...echt meisje meisje maillot.. http://www.beenmodeonline.nl/nl/Bonnie- ... pi-Maillot
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor mijn dochter met lange benen,maillots van de h&m deze vallen eigenlijk altijd prima:)
Alle reacties Link kopieren
H&M of Zara en inderdaad na een tijdje de tenen er af knippen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven