mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!



Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!





NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
Alle reacties Link kopieren
Wow Stella wat knap zeg, half uur rennen is mij nog nooit gelukt. Ben ik trouwens de enige die niet weet wat wishbonebike is? Een fietsje? Kvr doet naam eer aan, 10 kilo zou wel bovenlijntje zijn denk ik.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Mag en kan het nog nergens delen maar hier moet het kunnen... Ik ben zo blij, mijn zusje is zwanger! Voelt bijna net zo geweldig als zelf zwanger zijn, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:sapsapsap schreef op 05 februari 2013 @ 21:13:

Loeszie, opleiding is 2 volle dagen, en that's it. Te doen toch?!



Ga nu verder lekker bankhangen, enige avond deze week thuis dus moet ik van genieten!



Hoop op goede nachten voor iedereen! En Twiedel, beterschap!



Ehm uiteindelijk moet je toch ook consulten geven?



Even bijlezen hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:sapsapsap schreef op 05 februari 2013 @ 22:46:

Hihi Loesz, heb je zelfs vriendlief zo ver gekregen mee op doeken te jagen?! Ik wilde een verjaardagsdoekje
Alle reacties Link kopieren
quote:twiedeltwiet schreef op 05 februari 2013 @ 23:03:

En ik ben heeeeel blij met Loez en haar vriend! Jaaaaaa als het goed is krijg ik hem vanmiddag binnen en kan ik hem maandag naar je opsturen. Zal even via FB laten weten wat het totaalbedrag word!
Alle reacties Link kopieren
Wat raar van het advies om minder flessen te drinken. Zijn wel volle flessen haha. Hier drinkt ze er 4 ongeveer, soms 180cc maar meestal laat ze flink wat staan. Jouw kindjes gaan ongeveer gelijk op met mijn dames Hiro..zelfde kledingmaten ongeveer, als is NZM ietsjes langer want 92 word nu ineens te kort. Heb net trouwens weer nieuwe winterlaarsjes moeten kopen omdat maat 23 net niet meer lekker zat, terwijl ze in het najaar nog 22 aankon. Nu dus maat 24 alweer! He jammer geen babymaking in Milaan. Toch leuk een Milaans baby'tje? Wij moeten ook hoognodig een weekendje weg. Maar dat is zo'n geregel met oppassen en heen en weer gesleep van spullen dat ik er bij voorbaat al geen zin in heb. Ben blij dat we na kerst en het eftelingweekend eens niet de hele huisraad moeten verhuizen..



Ah zielig de waterpokken, was het heftig? Hier nog niet aan de orde geweest. Fijn dat de nachten beter gaan. Helpt de methode? Wat goed zeg van de wishbone bike. Ik heb de derde wiel er ook afgehaald maar ze moet niet veel van de fiets weten. Ze gaat liever in de buggy zitten met haar luie donder Misschien als het mooier weer is want nu vind ze het toch veel te koud, echt een koukleumpje die dame van mij. Wat goed van je 30 minuten jaaaaa!! Knap hoor. Ik heb sinds de sneeuw echt geen zin. Pak het over 2 maanden wel weer op. Motivatie is even weg ofzo..



Oooh gefeliciteerd Sap! Wat super leuk zzeg!!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Heb mijn verjaardag gisteren gevierd, peuter was uit logeren dus lekker rustig. Fijn dat het nu wat beter gaat met slapen. Eigenlijk deden wij het ook zo, eerst speentje een paar keer proberen ipv gelijk een fles. Nu drinkt ze ook s' ochtends pas weer. Wel nog ergens een avondfles rond 20.30 omdat ze na het avondeten eigenlijk al vol zit van het eten.



Ik had sinds kerst niet meer gerend, dus ik dacht het wordt helemaal niks. Maar vandaag was het stralend weer dus heb mijn loopschoenen weer aangedaan. Tot mijn verbazing heb ik gewoon 35 minuten achter elkaar gerend. Was helemaal trots op mezelf. Maar wel irritant die sneeuw, was vrijdag al heel hard van mijn fiets gevallen dus was af en toe wel bang maar gelukkig was het fietspad sneeuwvrij vanmorgen.



Nou fijne zondag allemaal, geniet van het zonnetje!
Alle reacties Link kopieren
Sap, wat ontzettend fijn dat je zusje zwanger is, is ze er al beroerd van?



Loeszie, wat goed met lopen, blijkbaar nog een soort basisconditie die je toch hebt opgebouwd.



Heb zelf dit weekend niet heel veel van de zon genoten, zaterdagnacht heel veel overgegeven. Wel zielig toen we de volgende ochtend bij Hera keken lag ze ook in enorme plas kots. Geen kik gegeven, wel stoer, ik was iets minder stoer eerlijk gezegd....



Stella, leuk fietsje, misschien ook nog wel wat voor Hera haar tweede verjaardag. Hebben jullie al nagedacht over verjaardagscadeautjes?



Nu weer even werken, maar zit te wachten op afspraak...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hey bah al die zieken......iedereen weer opgeknapt Hiro??



Stella; bij jou dus de waterpokken; zag hier bij t KDV ook briefje hangen dat t heerst...tot nu toe ( ff afkloppen) hier nog niet gelukkig.

En goed bezig met rennen....als ik t zie denk ik ook altijd, DAT moet ik ook gaan doen. Heb ooit 1 les van evy gedaan, die hield ik goed vol maar daarna 3 dagen ziek...heb blijkbaar toch nog een ME lijf dat moeilijk hersteld.....



Enne geen van beiden mannetjes heeft bruine ogen hier ( de papa en mama ook niet) JZ heeft grijs blauwe ogen maar die worden steeds groener , net als die van Juaman. JZB heeft tot nu toe echt blauwe ogen...maar goed dat kan nog veranderen...

Iig allebei giga lange wimpers....snik...die heb ik weer niet.



Enne je wrapconversion idd op fb gezien..hij is mooi!!



Hier de nachten iets beter, soms savonds nog drama en ook smorgens vroeg rond 5-6 uur maar hij is nu wel steeds sneller stil. Geen uren drama meer.

Helaas hij is hij overdag wel verschrikkelijk aan t peuteren...echt gek word ik er van. Hij luistert nml echt niet!! Kan het 8 keer achter elkaar zeggen spandoeken erbij of wat dan ook...niets helpt...

Hopelijk gaat ook dit snel over.....



En jzb is nog steeds zon schat...volgens mij echt heel anders dan jz, zo rustig en relaxt. Huilt ook alleen als hij honger heeft of echt iets heeft ( Kan hem ook wakker in bed leggen als hij moe is. Ff een btje gemopper dan maar binnen 5 minuten vertrokken...)

Zo heerlijk mannetje!
Alle reacties Link kopieren
Zwaai!!!! Nu naar Schiphol. Tot over paar daagjes.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Hiro geniet ervan!!!
Alle reacties Link kopieren
Hiro ben even kwijt wat je ging doen van het weekend, maar veel plezier! -oh ja Milaan- heerlijk!



Stella mooi je wrapconversion!



Jua ook flink wat te stellen met je peuter? Hier ook wel hoor. Al helpt het tot 3 tellen nu wel goed. Maar meeeen wat een dramaqueen kan het soms zijn. Ze zit denk ik wel in een lastige fase waarin ze veel zelf wil doen en kunnen. Ze kan ook steeds meer, dat is echt leuk om te zien. Trap zelf op en af lopen aan de leuning, jas en schoenen zelf aan doen, ze wordt zo zelfstandig. Ook is ze dol op spulletjes overal in doen: in haar jaszak, broekzak, mandjes, videorecorder, hoekjes van de bank. En dan moet mama weer lopen zoeken als ze weer eens iets kwijt is



Twiedel hoe bevalt de nieuwe doek? Hoeveel doeken heb jij nou? Ik probeer onder de acht te blijven maar lukt niet zo goed. Elke keer komen er weer nieuwe mooie doeken voorbij. Maar de verkoop loopt ook niet storm moet ik zeggen.



Hebben jullie al een vakantie geboekt? Wij gaan dan uiteindelijk toch maar vliegen, naar Lesbos in mei. Kreeg een leuke tip van een vriendin. Leuk appartementje, strand op loopafstand en met heerlijk zwembad. Heb er nu al zin in, ben zo klaar met de winter. Ik ben dol op mijn doeken maar voordat ik met 2 kinderen buiten sta voor een wandelingetje is het binnen zweten met winterjas en doek er over etc.



Nachten gaan hier nog steeds goed. WZM slaapt het klokje rond met nog een avondvoeding rond 21 uur en 's nachts nog wel 1x speentje maar ze slaapt wel weer verder. Wel heeft ze al een week enorme poepluiers van die vieze tandenpoep. Ze lekt ook de hele tijd door bah! Zal wel weer wat aankomen denk ik. NZM slaat af en toe de middagdut over (vooral op mamadag helaas) maar dan gaat ze wel beter slapen om 19 uur. Anders is ze zo rustig tot 20.30 aan het roepen om van alles.



Dit weekendje zijn de dames allebei uit logeren dus we hebben even lekker niks. Gaan zo naar de ikea voor wat serviesgoed want daar is al heeel wat gesneuveld de laatste tijd.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Iedereen lekker weekend? Hiro, heerlijk dat jullie even samen weg zijn! Zijn Hera en Hero samen uit logeren op hetzelfde plekje?

Ik ben zo blij dat het deze dagen een beetje 'warmer' is zeg!



Loeszie, lekker zeg even een weekend voor jezelf! Gaan jullie ook lekker samen even iets leuks doen, uit eten ofzo? Ben je je Oscha nog kwijt geraakt?



Jua, pittig zeg dat JZ zo aan het peuteren is. Gelukkig gaan de nachten al wel wat beter nu. Gelukkig zijn dat soort dingen vaak fases maar dat maakt ze niet minder moeilijk! Hoe bevalt Juaman zijn baan eigenlijk? En wat voor werk zoek je?



Stella, zijn jullie weer waterpokkenvrij thuis?! Trouwens echt super knap dat je zo bikkelt met hardlopen. Ik moet echt nodig nog heel wat kilootjes kwijt maar kan de motivatie maar niet vinden. Moet hoognodig ook gaan sporten, hangt natuurlijk met elkaar samen! Ben veel te druk met andere (leuke) dingen haha. Ben benieuwd hoe Steltje een fiets met zijwieltjes vindt!



Sapje heeft voor haar verjaardag een loopfiets (scootermodel) gehad en ze vindt het leuk. Ben benieuwd of daar goed haar evenwicht op leert te bewaren. Hebben haar ook ingeschreven voor de basisschool afgelopen week.

Het feestje voor de meiden was geslaagd afgelopen week. Al lagen ze beide te pitten toen het huis nog vol zat. Babysapje doet natuurlijk haar 2e dutje rond 15.30uur altijd, maar Sapje had geen middagdut gedaan en was rond die tijd ook moe en wilde graag slapen. Nog kunnen rekken tot 16.30uur maar ze wilde zo graag slapen en huilde steeds om niks dus maar naar bed. Om 18uur hebben we beide wakker gemaakt voor het eten en een bad en om 19.30uur sliepen ze allebei weer!



Over 1,5 week Babysapje alweer baby af. Moet een andere forumnaam voor haar gaan bedenken Wat gaat het toch snel, alweer bijna 1 jaar! Sinds deze week verplaatst ze zich ook echt zelf door de kamer, door een soort van kruipen, ze komt vooruit met 1 beentje onder zich en eentje naar achteren, zit net niet op haar knietjes. Leuk om te zien hoe geweldig ze het vindt om op ontdekkingstocht te gaan. Wel een verschil met Sapje destijds. Die zat nergens aan, maar Babysapje trekt toch wel dingen open en vindt bijvoorbeeld de sleutels in de kast erg leuk. Toch hebben ze ook veel gemeen wat als ik onverwachts iets strengs zeg gaat ook Babysapje meteen huilen. Daar is ze ook gevoelig voor!



Over een dikke maand heb ik de opleiding tot draagconsulente, 1 weekend. Ben heel benieuwd, heb er echt zin in! Ben al bezig met mijn eigen website om daarop alles wat ik kan/doe te bundelen.



Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan.. Was 3 dagen overtijd en Sapvent kneep hem een beetje. Hartstikke negatief (gelukkig in ons geval, al merkte ik dat ik diep van binnen het idee al steeds voorbi liet komen de laatste dagen en dat voelde best leuk ) en uiteraard werd ik vanmiddag ongesteld... haha.



Zo, nu Babysapje uit bed vissen, het is 17.30uur. Volgens mij is ze wel al wakker maar ik hoor haar nog niet mopperen dat ze eruit wil!
Alle reacties Link kopieren
Huh jij had toch een spiraaltje? Ben je dan zo regelmatig ongesteld dat je kan spreken van overtijd? Bij mij was dat altijd zo afwisseld, de ene keer na 23 dagen de andere keer 29 dagen. Poe dat is dan toch weer heel spannend!



En wow Babysapje straks alweer dreumessapje, wat is dat hard gegaan he? En toch ook weer niet. Het is zo genieten van je kindje. En inderdaad heel leuk om te zien hoe verschillend de meiden zijn, hier ook.



De Oscha hou ik nog even, raak hem later wel kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben heeeel regelmatig ongesteld. 28 of 29 dagen. Vandaag dag 32 dus kneep hem wel een beetje. Hoor het toch regelmatig dat vrouwen door de spiraal heen zwanger worden...



Mis je je meiden niet heel erg?



Oja, is er trouwens nog animo voor een date?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ben weer terug van paar dagen Milaan. Wel echt heerlijk even met z'n tweetjes, gewoon rustig kunnen eten, niet perse bed uit moeten 's morgens, hoe je dan nu van dat soort dingen kunt genieten. Ook wel weer heel fijn om ze weer te zien. Zijn nog meer woordjes bijgekomen die Hera zegt. Ben wel trots want ze maakt ook echt al zinnetjes. Hero had het ook super gedaan bij mijn schoonouders, is echt vrolijk jochie.



Sap, lees ik nou zomaar over een zwangerschapstest. Maar niet dus, nog erg over aan het denken, of kan je er ook wel vrede mee hebben? Zie trouwens net als Stella bij jou weinig teveel kilo's hoor.



Stella, wat goed dat je hardlopen nog steeds doet. Maak je ook echt al vorderingen met Evy? En wat lekker even een weekend geen kinderen. Kvr al eerder uit logeren geweest?



Loeszie, heb je een fijn kinderloosweekend gehad? Hadden dames het goed gedaan uit logeren? Vind trouwens dat wzm echt heerlijk wijs koppie heeft.



Jua, hoe is het met jou? Begint webshop weer goed te lopen? Hoe is het op kdv bij Jz, waren toch ook aantal groepen samengegaan?



Ben wel bekaf door weer dag werken. Weer schakelen qua ritme. Date vind ik heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Stella, samen wandelwagens kijken! Heerlijk ook dat je alleen even de jongste mee had, kan me voorstellen dat dat ineens super makkelijk voelt.

Super hoor, dat je al zo snel vooruit gaat met hardlopen. Misschien moet ik het ook maar weer eens proberen. 5 maanden na de bevalling was het geen succes, kreeg enorm pijn in mijn bekken toen, al na nog geen 6 minuten rennen. Ondertussen zijn we weer 7 maanden verder dus wie weet lukt het me nu wel. Moet even zin bij elkaar rapen, en dat snoepen moet ook uit mijn systeem. De kilo's zitten echt om mijn middel/ buik en beetje op mijn billen/bovenbenen. Zeker nog 4,5 kilo teveel!



Hiro, wat heerlijk he zo'n weekendje weg. Ook raar vond ik, gewoon in bed kunnen blijven liggen en alles op je gemakje doen! Ben je weer even bijgetankt voor een aantal maanden?



Moet eens gaan bedenken wat bijna dreumessapje volgende week gaat trakteren op het kdv. Nog een weekje en dan is ze 1! De laatste fles rond 19.00 u is er ook al helemaal af, wat gaat het snel.

Verder geen bijzonderheden hier, alles z'n gangetje. Aankomende zaterdag sta ik op de 9 maanden beurs in de stand van de Vereniging waarvoor ik cursus geef. Leuk, zelf ook even een rondje doen en neuzen.



Mez is trouwens bevallen, Mezeltje heeft een zusje!
Alle reacties Link kopieren
o wat leuk weer een baby, kan op fb nog niets lezen. Vertel Sap!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet alleen haar naam en dat ze maandagavond is geboren. En dat ze ontzettend mooi is

Kreeg alleen een berichtje via mobiel, meer weet ik dus ook niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven