voorstellen jonge mama

28-07-2014 16:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hen gister hier 2 topics geplaatst eentje of er nog andere tienermoeders waren en eentje of er jonge zwanger meiden waren omdat ik t leuk zou vinden om met mensen te praten die t zelfde meegemaakt hebben.
Waarom open je een nieuw topic dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dan beter naar een ander forum kunt gaan, zoals babybrabbel. Hier op viva zitten sowieso weinig 18-jarigen. En die er wel zitten, hebben geen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op mijn 16e zwanger geraakt en heb de keuze gemaakt om mijn kindje te houden niet omdat ik tegen abortie ben ofzo dat moet iedereen voor zich zelf weten. Voor je 18 krijg je geen ouderlijke gezag zelf. Toen ben ik naar de rechter gestapt en ben ik meerderjarig verklaard zodat ik gelijk vanaf t geboorte van mijn zoon, die nu inmiddels 1 jaar is, ouderlijkgezag kreeg en ookzonder dat jeugd zorg of wat dan ook erbij komt kijken. Ik heb echt alles voor mijn kind gedaan en het gaat ook helemaal prima met ons.



Ik ben niet meer met de vader samen maar hij ziet zijn kind regelmatig en dat gaat allemaal nu goed. Ik vind niet dat er zoveel geoordeeld moet worden want het ene meisje van 18 is de ander niet. Ik was niet klaar van een kind nee maar toen t zover was heb ik het beste er van gemaakten er 100 procent voor gegaan en ik zo t nu nooooit terug draaien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel met je kletsen hier hoor, ik ben 20 en gepland zwanger van mijn eerste.



Ik heb een eigen huis, ben 4 jaar samen met mijn vriend, hebben allebei een leuke baan. In december vorig jaar ben ik gestopt met de pil en in februari was ik zwanger, waar ik vooral tegen aan loop is de vooroordelen, en het jonge moeders loket waar ze me naar toe stuurden, gelukkig was mijn situatie niet zorgwekkend of ernstig dat ik terug moest komen, heb kort met ze gepraat en het is bij 1 gesprek gebleven! Ik heb daar meerdere malen verteld dat ik best begrijp dat ik daar moet komen, maar ik het onzin vind en tijd verspilling, omdat mijn kind gepland is en we alles op orde hebben.

Hoe oud ben jij? Heb je al een kind of ben je ook zwanger?

Tot schrijfs

Ime.
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is abortie?
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 juli 2014 @ 17:55:

Wat is abortie?Doe 'ns een gok domme geit dat je bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 28 juli 2014 @ 18:11:

[...]



Doe 'ns een gok domme geit dat je bent! Ik dacht misschien is dat Belgisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven