vriend wil kind

21-09-2014 22:43 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen ik wil raad



Ik ben 17 jaar 23 december word ik 18 en me vriend is 21 en wil al heel lang een kindje hebben en o ook kunnen net vroeg Die pil nie ingenomen ik ja pil wel in genomen hij zei terug jammer

Omdat hij een kindje wil kei graag en dat weet ik il wil ook best maar ben nog met opleiding pw 3 bezig op vitalis college woon nog thuis wil best een kindje maakt me nie uit maar weer gewoon bie
Alle reacties Link kopieren
Maak eerst eens je school af. Is in meerdere opzichten beter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Als jij (nu nog) geen kind wilt, komt er geen kind. Klaar. Kan je vriend nog zo zeuren.
Een kind moet je helpen met huiswerk hè...

Gaat m niet worden.
Het is toch te hopen dat dit niet waar is



Rare wereld
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch, blijf de pil slikken alsof je leven er vanaf hangt!
Life is short. Eat dessert first.
Je vriend moet nog even wachten tot jullie volwassen zijn en voor jullie zelf kunnen zorgen.

Een jaar of 5 nog wachten dus. Jullie hebben een kind nu niets te bieden: geen baan, geen huis, geen toekomst. Slecht plan wel, van je vriend.
ik zou het gewoon doen. T kan maar alvast gebeurd zijn....
Alle reacties Link kopieren
"en o ook kunnen net vroeg Die pil nie ingenomen ik ja pil wel in genomen hij zei terug jammer"



Probeer het nog eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als dit waar is.... Benen over elkaar en terug naar school!

Je bent verre van klaar voor een kind!
Nous, d'r mattie vroeg of ze de pil niet ingenomen had waarop zij zei wel wel en toen zei hij "jammer".
Niet doen, maak eerst je opleiding af, zoek een baan en geniet van je nog zeer jonge leven.



Zorg dat je eerst zelfstandig op je eigen benen kan staan en voor jezelf kan zorgen.



Een baby is leuk maar kan je ook slopen (huilen). Hij zal al je aandacht nodig hebben. Zorg dus eerst voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit even met je ouders bespreken. Dan zijn zij voorbereid dat ze straks op jouw kind moeten passen en ervoor moeten betalen. Want zelf hebben jullie geen inkomen he? Het zou namelijk wel prettig zijn om een eigen huis te hebben en flink wat spaargeld. Een baby kost namelijk best wat centjes, wist je dat al? Ik zou in de tussentijd maar goed de pil blijven slikken. En jouw vriendje ook maar even duidelijk maken dat een baby voorlopig niet kan. Maak eerst lekker je opleiding af, zoek een baan en ga er over pakweg 5 jaar nog eens over denken. Je bent nu veel te jong voor een baby. En jouw vriend ook.
quote:prinsesmaxima schreef op 21 september 2014 @ 22:54:

Ik zou dit even met je ouders bespreken. Dan zijn zij voorbereid dat ze straks op jouw kind moeten passen en ervoor moeten betalen. Want zelf hebben jullie geen inkomen he? Het zou namelijk wel prettig zijn om een eigen huis te hebben en flink wat spaargeld. Een baby kost namelijk best wat centjes, wist je dat al? Ik zou in de tussentijd maar goed de pil blijven slikken. En jouw vriendje ook maar even duidelijk maken dat een baby voorlopig niet kan. Maak eerst lekker je opleiding af, zoek een baan en ga er over pakweg 5 jaar nog eens over denken. Je bent nu veel te jong voor een baby. En jouw vriend ook.Wat dacht je van: Heel hard weglopen bij deze lapzwans die het normaal vindt om een 17-jarig meisje te gaan bezwangeren...
Alle reacties Link kopieren
Oohh, dit is toch echt niet serieus...
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij geen kind wil er ook absoluut niet aan beginnen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 september 2014 @ 22:46:

Een kind moet je helpen met huiswerk hè...

Gaat m niet worden.+1
quote:sandra1905 schreef op 21 september 2014 @ 22:49:

ik zou het gewoon doen. T kan maar alvast gebeurd zijn....



En met een beetje pech vind haar vriend het achteraf toch niet zo'n goed idee (gebeurd vaak) vind een ander en laat haar in de steek.



Zitten opa en oma plotseling weer met een klein kind in huis.
Vanwaar die haast?
quote:greeneye1 schreef op 21 september 2014 @ 22:59:

[...]



Zitten opa en oma plotseling weer met een klein kind in huis.Het houdt niet op, niet vanzelf...
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt vast een gevalletje "zwanger door de pil heen".
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je voorstellen om eerst samen een huisdier te nemen, leuk konijntje ofzo. Kijken hoe lang je daar 'samen' voor zorgt...
quote:wlove schreef op 21 september 2014 @ 23:10:

Misschien kan je voorstellen om eerst samen een huisdier te nemen, leuk konijntje ofzo. Kijken hoe lang je daar 'samen' voor zorgt...Ze hebben nog niet eens een huis! Waar moet konijn gaan wonen dan?
Wat moet je vriend met een kind dan?
Alle reacties Link kopieren
Doe even normaal zeg. Wat hebben twee snotneuzen een kind te bieden? Weet je wel wat een kind kost? Hoe gaan jullie dat betalen? Wat is jullie vaste gezamelijke maandelijkse inkomen? Hebben jullie woonruimte, hoe hoog zijn jullie maandelijkse lasten, hoeveel kosten luiers, kleding, babyvoeding gemiddeld per maand? Gaat hij er 's nachts uit als de baby verschoond en gevoed moet worden. Het is geen pop hoor, maar een bodemloze moneypit en ik heb geen zin om voor jouw kind belastinggeld te moeten ophoesten omdat jij nu een babypop wil. Wacht gewoon nog een jaar of tien, tot je foutloos Nederlands kan schrijven bijvoorbeeld.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven