Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Lezen

Boek geschreven

1. Ik heb een boek geschreven en het is ook uitgegeven, maar de uitgever doet weinig tot niets aan publiciteit...

Iemand tips om mijn boekje (bundel met korte verhalen over liefde) een beetje onder de aandacht te brengen?
Log nu in om te reageren
  1. Open een topic op het viva forum :-)
  2. Zorgen voor een voorlees avond in de lokale bied of boekwinkel.

De lokale krant benaderen of tijdschriften. In viva staan ook vaak boek recenies.
  3. nuska, 3 minuten geleden
    Open een topic op het viva forum :-)

Lol
  4. Facebook? Twitter? (Roept maar wat want doet daar zelf niet aan mee.)
    Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
  5. Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!

En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... :)
  6. Mag je zeggen welk boek het is? Ik weet niet of dat in de regels staat, maar ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Als je de titel niet mag noemen, kun je dan zeggen waar t over gaat?
  7. quote:
    missy_acy schreef op 08 februari 2012 @ 11:59:
    Mag je zeggen welk boek het is? Ik weet niet of dat in de regels staat, maar ben nu wel nieuwsgierig eigenlijk. Als je de titel niet mag noemen, kun je dan zeggen waar t over gaat?

Ik weet niet of ik het mag noemen, ivm reclame enz.

Ik kan je wel een PB sturen...
    dvdl1 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 12:07 met 34%
  8. Doen die t dan?
  9. Moeten we, geloof ik, eerst vrienden worden...

Edit: heb je inmiddels uitgenodigd...
    dvdl1 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 12:12 met 30%
  10. Ok, als ik accepteer je zo, forum nu mobiel:)
  11. Prima! Ik ga heel even een half uurtje weg van de PC... Even wat booschappen doen etc.
  12. Netwerken.
    Ik zou zorgen dat ik bij wat programma's als Koffietijd , Tijd voor Max en dat soort programma's mag komen met mijn boekje. Zeker zo vlak voor Valentijnsdag. Maar dan heb je een netwerk nodig (en dat heb ik en dat is gewoon mazzel hebben in mijn geval, nou eerst nog een boek gepubliceerd krijgen). In tijdschriften zit ook vaak een boekenrubriek.
  13. Ik ben ook op kleine schaal aan het netwerken...

@Missy Acy: ik heb je een bericht gestuurd met twee links!
  14. Misschien kun je me je mening pm-en?
  15. Ik ben ook benieuwd, heb je voor mij ook een link?

Doe je ook al iets op linked in? Aangesloten bij groepen? Die zijn er vast op dit gebied.
    Je kan ook een ludieke actie bedenken rondom het onderwerp van het boek of een prijsvraag uitschrijven. Heb je op facebook ook al een commerciele pagina aangemaakt die mensen kunnen liken?
    Ook al programma's benaderd (hoe heet dat boekenprogramma op zondagochtend ook alweer)
  16. Ow...niet naar de datum gekeken. Stomme viadummy
  17. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

18. quote:
    VotesforLeo schreef op 22 augustus 2012 @ 18:25:
    Ow...niet naar de datum gekeken. Stomme viadummy

:rofl:

Kijk even op het Mod topic. Viva dummy blijkt iemand van Viva zelf te zijn die wat uitprobeert.
    Ik weet dat het boeddhistisch gezien beter is om niet in woede te blijven 'smelteren'.
  19. quote:
    dvdl1 schreef op woensdag 08 februari 2012 11:38 Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!

En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... ;-]
    Test :)
    La ga ga ga ga ha
  20. quote:
    dvdl1 schreef op woensdag 08 februari 2012 11:38 Voor alle duidelijkheid: lokale kranten en radio/TV hebben er al aandacht aan besteed. Facebook en mijn eigen website(s) gebruik ik natuurlijk ook al!

En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... :smile:
    Testing :)
    La ga ga ga ga ha
  21. quote:

En een topic op het VIVA-forum: was niet zo bedoeld, maar toch.... :)

:)
    :)
    La ga ga ga ga ha
  22. La ga ga ga ga ha
Log nu in om te reageren