Leesclub in Nijmegen

13-07-2012 22:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook zo'n fan van lezen? En woon je in Nijmegen of omgeving? Kom dan bij onze leesclub!



Wij, vijf enthousiaste meiden uit de omgeving Nijmegen, zoeken een aantal nieuwe leden voor onze leesclub. We komen elke +/-5 weken bij elkaar om een gezamenlijk gekozen boek te bespreken. We houden de bijeenkomst om de beurt bij iemand thuis en stemmen over de volgende titel van het boek. Naast de bespreking gebruiken we de rest van de avond om lekker te kletsen. Dus, ben je rond de 30 (zijn wij ook), kom je uit Nijmegen of omgeving en heb je zin om aan te sluiten bij een gezellige leesclub? Plaats dan even een reactie onder dit berichtje. We laten je dan weten waar en wanneer we afspreken voor een kennismakingsborrel.



Groetjes,

Boukje, Berendien, Inge, Marlou en Greetje
Hoi!



Kom uit de omgeving van nijmegen (ong. 50 km) en ben ook en leesfanaat! Welk genre komt voornamelijk voor in jullie interesse?



Ben benieuwd! Mailen kan naar linxy@conmail.com
.hotmail dus...
Alle reacties Link kopieren
Nice!!
Zou me graag bij jullie willen aansluiten... ik ben wel al wat ouder dan jullie (50) en woon in Kranenburg (Dld).



Groetjes,



Zwarte Raaf
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben ook een grote leesfanaat van 32 uit nijmegen en zou graag wat meer willen weten over jullie leesclub en of jullie nog leden kunnen gebruiken. zou een van jullie misschien contact kunnen opnemen via het volgende mailadres:

estherhochs@gmail.com.

Ik hoop wat van jullie te horen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik zag jullie berichtje staan en ben benieuwd of jullie nog leden zoeken voor jullie leesclub? Ik lees ook graag boeken en het lijkt mij leuk om deel te nemen aan een leesclub.

Sinds kort woon ik in de buurt van Nijmegen en ik ben 27 jaar.

Mijn e-mail is: 1985waterman@gmail.com



Ik hoop wat van jullie te horen.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk een leesclub!

Ik ben 28 en net in Nijmegen komen wonen. Graag zou ik een keer met jullie willen kennismaken.

Zojuist heb ik een vriendschapsverzoek verstuurd naar greetjeroelofs zodat we wat af kunnen spreken.



Tot snel,



Susan1984
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Leuk dat jullie zo enthousiast reageren. Helaas zitten we momenteel weer vol. Mocht er een plek vrijkomen, dan laat ik dat via dit topic weten.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Greetje,

Jammer dat jullie leesclub al vol zit, maar ik hoor het graag als jullie een plaats vrij hebben.

Mochten er meerdere forumleden interesse hebben en uit de omgeving van Nijmegen komen, kunnen we evt. ook met meerdere personen een leesclub starten? Ik weet niet of daar interesse voor is? Ik hoor het graag.



Groetjes,

Waterman
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Is er al een nieuwe leesclub opgericht? Het lijkt me leuk om me daarbij aan te sluiten! Ik ben 28 en woon in Nijmegen.



Groetjes Esther
anoniem_174916 wijzigde dit bericht op 25-02-2013 20:00
Reden: spelfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Een heel oud topic maaar ben eigelijk al heel lang op zoek naar een leesclub in Nijmegen! Ben zelf iets jonger, 24, maar houu rg van lezen en zou het leuk vinden om me aan te sluiten bij een leesclub!

Wellicht kunnen we een eigen nieuwe leesclub organiseren?



Groetjes

Mirthe
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Lijkt me leuk om een nieuwe leesclub te beginnen! Ben zelf 29 en gek op lezen en schrijven. Zou leuk zijn als er nog meer mensen interesse hebben dus hopelijk komen er nog meer reacties.



Groetjes Paulien
Ik wil een poging wagen: op 6 november bij mij, omgeving Nijmegen, bij onze oosterburen. Als je mij een berichtje stuurt via chrisenbertie@hotmail.com geef ik je mijn adres.



Tot dan



Zwarte Raaf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven