Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Alle reacties Link kopieren
heb net voortvluvhtig van Phillip Margolin uit. Ga zo beginnen aan nachtrit van James W. Nichol
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het leuk om een in het kort te vertellen waar het boek over gaat, tussendoor eventueel je mening en uiteraard als het boek uit is.
Alle reacties Link kopieren
bezeten van mij van nicci french... super schrijfster/schrijfer...
Alle reacties Link kopieren
quote:dingesss schreef op 09 januari 2013 @ 07:33:

bezeten van mij van nicci french... super schrijfster/schrijfer...Yep zij is inderdaad een goeie schrijfster. ;) Heb ongewenst bijna uit ik lees soms niet vlot maar ja...
Alle reacties Link kopieren
Ben al een tijdje bezig in Vlinders voor altijd van Jill Mansell. Precies als andere Mansells: heerlijk luchtig en grappig.
Alle reacties Link kopieren
quote:ann09 schreef op 14 januari 2013 @ 20:12:

Ben al een tijdje bezig in Vlinders voor altijd van Jill Mansell. Precies als andere Mansells: heerlijk luchtig en grappig.Is het echt een leuk boek?? Heb Ongewenst al uit maar kon niet naar de bieb door de sneeuw.
Alle reacties Link kopieren
100 jaar medische leugens, erg interessant!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu Geluk in het spel van Jill Mansell
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook meerdere boeken tegelijk, pak er dan net 1 waar ik op dat moment zin in heb. Ik ben nu Stephen King's It, de wereld van Sophie (ben ik al heel lang mee bezig maar heb m nu bijna uit) en seductive poison, waargebeurd verhaal over een overlevende van de massazelfmoord bij Jones Town.



Alledrie de boeken zijn tot nu toe leuk/interessant.



En na deze ga ik het boek het Kaartenhuis lezen. De opmaak in dat boek is heel vreemd met verschillende lettertypes, voetnoten, soms 1 woord per bladzijde etc, dus ben heel benieuwd!



Iemand hier dat boek al gelezen?
Alle reacties Link kopieren
@shockingblue: is wel een aardig boek (vlinders voor altijd). Niet bijzonder, maar leest wel lekker weg.



Ik ben nu begonnen in Het verraad van Bali - Martyn van Beek
Alle reacties Link kopieren
Zaphod, heb al tig keer met dat boek in mijn handen gestaan, maar zette 'm telkens weer terug.

Ben heel benieuwd hou je ons op de hoogte?



Ben al een eind op weg in "de ijsprinses" van Camilla Lackberg , moest even wennen aan al die Zweedse namen en de traagheid van haar schrijven.



Heb ooit "Roodkapje" van Unni Lindell gelezen , vond ik erg goed.

Vroeg me alleen af of je ook deze reeks ( 9 delen?) in volgorde moet lezen.



Iemand bekend met de boeken van Michael Robotham?

Heb gisteren "boetedoening"bij de bieb gehaald,ken hem nog niet.

Heb ook een aantal titels van hem op mijn reader staan.



Heb ook "de blauwe kamer" van Susan henderson bij de bieb meegenomen is een meer psychologisch boek....moet ik ook maar net zin in hebben.



Maar eerst de IJsprinses uitlezen.....als het lukt vandaag nog.
Alle reacties Link kopieren
Zomerhuis met zwembad, Herman Koch
Alle reacties Link kopieren
Lilith75, zal ik doen!! Ben er ook wel benieuwd naar. Naar wat ik gelezen heb is het wel een heel goed verhaal..
Alle reacties Link kopieren
Zaphod, toen ik las over het "verhaal" deed het me een beetje denken aan " Rose red" van Stephen King.
Alle reacties Link kopieren
Nou je het zegt, het lijkt daar inderdaad op! Heb dat boek nooit gelezen, wel de film gezien! Las ook al ergens vergelijkingen met blair witch project...

Ik zal gauw doorlezen dan kan ik eraan gaan beginnen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 04 februari 2013 @ 19:06:

Zaphod, toen ik las over het "verhaal" deed het me een beetje denken aan " Rose red" van Stephen King.Is het een horror boek?
Alle reacties Link kopieren
Rose red valt denk ik we onder "horror" het kaartenhuis is minstens ietwat vreemd te noemen je zou het denk ik wel horror kunnen noemen ja.



Gisteren nog even doorgebladerd in de bieb.....vreemd boek hoor en niet echt makkelijk te lezen...Zaphod ben zo benieuwd!



"IJprinses" inmiddels uit en ben met de 2e deel uit de reeks begonnen "Predikant", zit nog steeds of , alweer te stoeien met de vele personages.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu beginnen in het kaartenhuis! Hou jullie op de hoogte
Alle reacties Link kopieren
Ben zo benieuwd Zaphod!!



Ik inmiddels deel 3 van Camilla Lackberg "Steenhouwer".

Ben aardig gewend geraakt aan haar schrijfstijl en de Zweedse namen, ga de hele reeks lezen.



Maar na dit boek even iets anders.

Heb nog 3 bieb boeken liggen en de reeks van Unni Lindell op mijn ereader.



Dit wordt een lees weekend heb lekker alle tijd en rust dus ga het er van nemen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dat je het weekend lekker kan lezen. Ik moet helaas werken het weekend.. Een andere hobby van mij is haken, zo jammer dat haken en lezen niet te combineren zijn

Het eerste hoofdstuk heb ik uit, vanavond maar weer verder!



Camilla Lackberg ken ik niet, is het een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Safe Haven van Nicholas Sparks. Film gezien en nu dus het boek ook lezen. Andersom was waarschijnlijk leuker geweest, maar ja...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Zaphod , moest even wennen aan het "trage" van haar schrijfstijl , misschien is dit wel kenmerkend voor Scandinavische auteurs hoor dat weet ik niet.

Maar de verhaallijnen en de plotten vind ik wel heel goed.

Je kan het vergelijken met de typische Engelse detectives



Daar waar Karin Slaughter vooral vaak ranzige scenes heeft blijven die weg bij Camilla Lackberg.



Heb spijt dat ik gisteren deel 4 niet heb meegenomen bij de bieb, maar heb nog 3 bieb boeken liggen dus tja eerst die maar eens uitlezen.



Wat vond je van het eerste hoofdstuk?

Haken is aan mij niet besteed handwerken überhaupt niet, ben zo onhandig.



Iris klopt meestal is het boek eerst lezen leuker, maar soms is het niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Zaphod....ben zo benieuwd.



Heb van de week toch deel vier van Camilla Lackberg gehaald "Zusje".



Ben nu bezig in "de professor" van John Katzenbach , heel spannend , een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Op het moment lees ik het boek 'Rijke Pa, Arme Pa' van Robert Kiyosaki.



Dit boek heb ik als tip gekregen van mijn vader.



Zijn er hier nog mensen die ook succes/managementboeken lezen? Hebben jullie nog een paar tips?
Alle reacties Link kopieren
Lilith; dat boek wat jij noemt van Michael Robotham heb ik niet gelezen, maar ik vind hem een supergoede schrijver! Schrijfstijl spreekt mij echt aan.. Ik kan me herinneren dat ik bijvoorbeeld het boek 'gebroken' erg goed vond..



Ik lees nu 'voor ik ga slapen' van schrijver Watson en wil daarna beginnen in 'De Fazantenmoordenaars' van Jussi Adler-Olssen. Het eerste deel uit die serie vond ik echt heel goed... Maar wat een gruwelijk verhaal...brrr...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven