Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Alle reacties Link kopieren
Olsen zonder de dubbel 's'...sorry.
Alle reacties Link kopieren
quote:scintillio schreef op 02 maart 2013 @ 15:11:

Lilith; dat boek wat jij noemt van Michael Robotham heb ik niet gelezen, maar ik vind hem een supergoede schrijver! Schrijfstijl spreekt mij echt aan.. Ik kan me herinneren dat ik bijvoorbeeld het boek 'gebroken' erg goed vond..



Ik lees nu 'voor ik ga slapen' van schrijver Watson en wil daarna beginnen in 'De Fazantenmoordenaars' van Jussi Adler-Olssen. Het eerste deel uit die serie vond ik echt heel goed... Maar wat een gruwelijk verhaal...brrr...



Voor ik ga slapen is goed, bizar maar echt goed.



Bedoel je " de vrouw in de kooi "? heb daar recensies over gelezen, ken zijn boeken niet.
Alle reacties Link kopieren
De wandelaar van Adriaan van Dis.

Ben nu halverwege. Ik geniet van het taalgebruik/woordkeus, en het verhaal bouwt langzaam een zekere spanning op, en het is allemaal zo levenig beschreven dat ik, als ik het boek weer oppak na weggelegd te heben en er weer verder in ga lezen, direct weer in Parijs ben en alles helemaal voor me zie. Staan ook dialogen in die me aanzetten tot filosoferen over gewetenskwesties. Ben iig onder de indruk van dhr van Dis, wil meer van m lezen!
Alle reacties Link kopieren
@Lilith; yep....de vrouw in de kooi...
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb een paar hoofdstukken gelezen in het kaartenhuis (ik ga heel traag helaas). Ik moet erg wennen aan de voetnoten die vermeld zijn. De overgang naar verschillende lettertypes is niet vervelend. Ieder lettertype is een ander verhaallijn. Het verhaal is (nu ik er een beetje in zit) goed te volgen, er gebeuren al wat rare dingen (er zijn opeens kamers bijgekomen in het huis en het huis is aan de buitenkant een cm kleiner dan de binnenkant, dat soort rare dingen ;) ) Vanavond ga ik weer verder lezen!
Alle reacties Link kopieren
Ha Zaphod, zat al met smacht te wachten op een update van "het kaartenhuis".



Ben zelf bezig in "chat prinses" van Sara Bladel gaat over een man die vrouwen in de val lokt via datingsites.

Haar nieuwste boek heb ik ook al op de plank liggen "de vergeten zusjes".



Ondertussen ook nog verder gegaan in de reeks van Camilla Lackberg.
50 tinten vrij, gzd het laatste deel. En gaat lekker hard, bijna de helft sla ik over tijdens het lezen. Het is dat ik van mijzelf de complete trilogie moet lezen, anders had ik hem allang teruggebracht.





Daarna vrouw in de kooi. Ik kan niet wachten.
Alle reacties Link kopieren
Jouw tekst!
Alle reacties Link kopieren
De vrouw in de kooi heb ik ook nog op mijn lijstje staan.



Ga zo lekker met thee en paaseitjes op de bank mijn boek uitlezen.....
Alle reacties Link kopieren
Goeie vraag...



50 Shades Darker (verder ben ik nog niet geraakt)



Tarnsman of Gor



Matthias Thullman: Witch Hunter (een boek van Black Library, over een witch hunter in de Warhammer Fantasy wereld.)
Alle reacties Link kopieren
Slaap van Lars Kepler..



Erg goed boek!!
Alle reacties Link kopieren
Wilma, goed boek he?



Ben net klaar met "ongewenst "van Kristina Ohlsson, ga vanavond in haar 2e boek beginnen " Verzwegen".
Alle reacties Link kopieren
Ik lees Nacht van inkt van Cornelia Funke.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Alle reacties Link kopieren
Gister God's gym uitgelezen van Leon de Winter. Bijzonder boek.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op dit moment The Malazan book of the fallen deel 2 Deadhouse gates

Geweldig episch fantasyserie met fantastische wereldopbouw, karakters en van een omvang (letterlijk en in verhaallijnen) waar je U tegen zegt.
Alle reacties Link kopieren
Cool dat jullie nog reageren Ik lees nu American Psycho

van Bret Easton Ellis.

En heb ook nog een boek bundel met erotische verhalen geleend bij de bieb lolz moet ik ook nog lezen kijk nog wel of ik American psycho nog wel leuk vind om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Cool dat jullie nog reageren Ik lees nu American Psycho

van Bret Easton Ellis.

En heb ook nog een boek bundel met erotische verhalen geleend bij de bieb lolz moet ik ook nog lezen kijk nog wel of ik American psycho nog wel leuk vind om te lezen.
quote:Zaphod schreef op 22 maart 2013 @ 19:57:

Nou, heb een paar hoofdstukken gelezen in het kaartenhuis (ik ga heel traag helaas). Ik moet erg wennen aan de voetnoten die vermeld zijn. De overgang naar verschillende lettertypes is niet vervelend. Ieder lettertype is een ander verhaallijn. Het verhaal is (nu ik er een beetje in zit) goed te volgen, er gebeuren al wat rare dingen (er zijn opeens kamers bijgekomen in het huis en het huis is aan de buitenkant een cm kleiner dan de binnenkant, dat soort rare dingen ;) ) Vanavond ga ik weer verder lezen!

Dat boek is echt awesome, heb het al drie keer gelezen en ontdek steeds nieuwe dingen, het staat helemaal vol met verwijzingen naar andere literatuur en films, en ik werd para van alle conspiracy-achtige theorieën die het oproept, heul psychotisch.



Bret Easton Ellis is ook goed, vooral Less than Zero.



Ik lees nu De Pianiste van Elfriede Jelinek. Over een 40-jarige pianolerares in Wenen die nog bij haar bemoeizuchtige teef van een moeder woont met wie ze een ziekelijke relatie heeft. Maar dan krijgt ze een soort s&m-verhouding met een leerling. Ontzettend zwartgallig en genadeloos scherp geschreven.



Ondertussen herlees ik 2666 van Roberto Bolaño en wil ik The Shining lezen (na de documentaire Room 237), die probeer ik ergens tweedehands te ritselen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 25 april 2013 @ 00:04:

[...]



Dat boek is echt awesome, heb het al drie keer gelezen en ontdek steeds nieuwe dingen, het staat helemaal vol met verwijzingen naar andere literatuur en films, en ik werd para van alle conspiracy-achtige theorieën die het oproept, heul psychotisch.



Bret Easton Ellis is ook goed, vooral Less than Zero.



Ik lees nu De Pianiste van Elfriede Jelinek. Over een 40-jarige pianolerares in Wenen die nog bij haar bemoeizuchtige teef van een moeder woont met wie ze een ziekelijke relatie heeft. Maar dan krijgt ze een soort s&m-verhouding met een leerling. Ontzettend zwartgallig en genadeloos scherp geschreven.



Ondertussen herlees ik 2666 van Roberto Bolaño en wil ik The Shining lezen (na de documentaire Room 237), die probeer ik ergens tweedehands te ritselen.Ik heb dat boek Less than zero oo gelezen en ook de film daarvan gezien, ik moet zeggen dat ik het boek toch beter vond.
Alle reacties Link kopieren
Slaap van Lars Kepler is uit!! Echt een goed boek!!



Nu maar eens beginnen met Ongewenst van Kristina Ohlsson...



Kopen jullie altijd boeken??
Om die reden ben ik altijd een beetje huiverig om de verfilmingen van mijn favoriete boeken te kijken Schockingblue. Daarom heb ik ook Lolita van Kubrick nog steeds niet gezien. Dat doet me eraan herinneren dat ik ook nog The Great Gatsby wil lezen voor de film uitkomt.



Ik vond de scène op het einde van Less than Zero, met dat meisje vastgebonden op het bed, één van de meest schokkende dingen die ik ooit heb gelezen. Er zijn ook heel veel parallellen met American Psycho, bv. een knuffel van een poes, en het Exit-sign op het einde, en nog veel meer dingen die ik vergeten ben. Lijkt er een beetje een vervolg op te zijn, zo van 'net als je denkt dat de toekomst niet nog kutter kan worden dan het heden ... voila.'
Alle reacties Link kopieren
Ben nu bezig in de nieuwste van Fitzek.

"Wijd open" , de opvolger van " De ogen verzamelaar".
Alle reacties Link kopieren
Dan Brown interno





Yup, ik ben erin getrapt

en hij leest eigenlijk heerlijk weg....
Alle reacties Link kopieren
Loes den Hollander - Wisselgeld



Heerlijke boeken! Lees ze zo uit!
Alle reacties Link kopieren
De nieuwste Kinsella, ben nu halfweg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven